Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Idag måtte jeg bare kapitulere... Hadde feber på jobb og helt utslitt, så ble mer eller mindre jaget hjem av kollegaene mine kl 11.. Siden halv 12 har jeg bare ligget og sovet, og nå fryser jeg skikkelig... Skal ha i meg noe mat, og se om det hjelper litt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så kjipt da, hadde tenkt å gå innom her for å ønske deg god helg, og det kan jeg gjerne gjøre, men det er ikke alltid så festlig å bli syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spesielt hyggelig at folk stikker innom her når man er syk.. For da er man ekstra mye på kg :fnise:

Jeg var nettopp litt overmodig.. Følte meg igrunnen i god form idag, så tenkte å rusle en tur på butikken for å kjøpe inn noe småtterier til helgen. Det er ikke lange turen, under 50 meter til nærbutikken her. Men jeg var jo utslitt bare av å komme opp til butikken :overrasket: For ikke å snakke om hvor sliten jeg var etter å ha bært varene mine med meg ned att. Jeg klarer nok ikke lure meg unna den feberen nei... :sukk:

Jeg har bare et mål idag. Og det er å få ryddet kjøkkenbenken her.. Etter flere kvelder med feber og latskap, så er det ikke så veldig ryddig her akkurat.. Kanskje skal jeg driste meg til å gå ut med en pose med søppel senere i kveld. jaja.. håper det går fort over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av å være syk... Det er jo ingenting å se på tv heller. :sukk: sytesytesyte... :sjenert:

Har ryddet halve kjøkkenbenken, og middagen står i ovnen. Blir noe så enkelt som koteletter og grønsaker som steker seg selv.. Lager vel en saus til etterhvert også.

Jeg kjeeeeeeeeder meg!!!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er formen i dag? Fortsatt slappus?

Slappus og snørrus :(

Har nettopp fått rydda kjøkkenbenken etter middagen i går.. Og er helt skutt...:sukk:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Inspirerende? det var jo en måte å se på.. man kan også si at det er så kjedelig her inne at middager er det mest spennende å snakke om :fnise:

God mat som komper og sånt er aldri kjedelig å prate om. :ler:

God bedring! Du får holde sofaen og tv'n (det er masse spennende sport) med selskap resten av helga. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar... :kose:

Det som er verst er at jeg har lyst til å få ryddet hele leiligheten skikkelig, og fått vasket her. Så syk er jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...