Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

:vinke: jeg er ikke så flink til å legge igjen spor hos deg heller.. men leser :jepp:

Vet ikke om jeg har smakt fiskeboller med bare hvit saus jeg... :klø:

En gang - ikke godt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er helgen for sosialt samvær gitt. I går ble jeg med en kollega hjem etter jobb. Skulle se den nye leiligheten hennes, og endte med å bli invitert på middag og vin. Hadde en kjempe koselig kveld før jeg tuslet hjem i snøværet :)

Om en liten time blir jeg hentet av en venninne, som jeg skal være hos til i morgen. Blir sikkert koselig det også! :)

Koselig å treffe venner og ha en hyggelig tid sammen med de. Men er igrunnen glad at neste helg står tom for planer. Annet enn en date med sofaen :fnise: Godt det også innimellom.

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Den dotten er en bit salt kjøtt man putter inn i potetballen/kompen ;)

Jamen, den er jo selvsagt å ha med, "kompe med dott" er som å si "kjøttdeig med kjøtt" synes jeg :)

...Og smelta smør og sukker på :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamela: pm sendt ;)

Takk - jeg klarte det :hoppe:

Dette er helgen for sosialt samvær gitt. I går ble jeg med en kollega hjem etter jobb. Skulle se den nye leiligheten hennes, og endte med å bli invitert på middag og vin. Hadde en kjempe koselig kveld før jeg tuslet hjem i snøværet :)

Om en liten time blir jeg hentet av en venninne, som jeg skal være hos til i morgen. Blir sikkert koselig det også! :)

Koselig å treffe venner og ha en hyggelig tid sammen med de. Men er igrunnen glad at neste helg står tom for planer. Annet enn en date med sofaen :fnise: Godt det også innimellom.

Det er vel nettopp variasjonen som gjør at man setter pris på begge deler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komper er jo bare kjempegodt. Og det tror jeg må på menyen snart nå. Er en stund siden sist jeg lagde det nå. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si du inspirerer oss med middagene dine Loevinna :) Vi prater jo videre om dem i dagevis etterpå :fnise:

Inspirerende? det var jo en måte å se på.. man kan også si at det er så kjedelig her inne at middager er det mest spennende å snakke om :fnise:

:sjokkert: What? Ikke smakt komper? Smakt ball, krumme eller komle, da?

:hallo: Loevinna! Står til?

:vinke: her går det i feber om dagen.. er i relativt grei form på dagen etter en lang og god natt søvn, så jeg er på jobb. men når jeg kommer hjem så kommer feberen og jeg er helt skutt... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Inspirerende? det var jo en måte å se på.. man kan også si at det er så kjedelig her inne at middager er det mest spennende å snakke om :fnise:

Jeg velger å tro at det er det første :briller2:

God bedring ja. Er mye som går for tida altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: What? Ikke smakt komper? Smakt ball, krumme eller komle, da?

Er ikke det det samme da? Nei jeg har ikke smakt noe av det..

God bedring Løven :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Loevinna :kose:

Er utrolig mange som er syke om dagen, vi har jo hanglet skikkelig her også de siste dagene, men snart er det i alle fall helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...