kamela Skrevet 15. januar 2009 #6621 Del Skrevet 15. januar 2009 jeg er ikke så flink til å legge igjen spor hos deg heller.. men leser Vet ikke om jeg har smakt fiskeboller med bare hvit saus jeg... :klø: En gang - ikke godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #6622 Del Skrevet 15. januar 2009 Kamela: pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 16. januar 2009 #6623 Del Skrevet 16. januar 2009 Good helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #6624 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Dette er helgen for sosialt samvær gitt. I går ble jeg med en kollega hjem etter jobb. Skulle se den nye leiligheten hennes, og endte med å bli invitert på middag og vin. Hadde en kjempe koselig kveld før jeg tuslet hjem i snøværet Om en liten time blir jeg hentet av en venninne, som jeg skal være hos til i morgen. Blir sikkert koselig det også! Koselig å treffe venner og ha en hyggelig tid sammen med de. Men er igrunnen glad at neste helg står tom for planer. Annet enn en date med sofaen Godt det også innimellom. Endret 17. januar 2009 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 17. januar 2009 #6625 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er koselig å være sosial, men koselig å være alene innimellom og. En mellomting er vel det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. januar 2009 #6626 Del Skrevet 17. januar 2009 Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 17. januar 2009 #6627 Del Skrevet 17. januar 2009 Den dotten er en bit salt kjøtt man putter inn i potetballen/kompen Jamen, den er jo selvsagt å ha med, "kompe med dott" er som å si "kjøttdeig med kjøtt" synes jeg ...Og smelta smør og sukker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. januar 2009 #6628 Del Skrevet 20. januar 2009 Kamela: pm sendt Takk - jeg klarte det Dette er helgen for sosialt samvær gitt. I går ble jeg med en kollega hjem etter jobb. Skulle se den nye leiligheten hennes, og endte med å bli invitert på middag og vin. Hadde en kjempe koselig kveld før jeg tuslet hjem i snøværet Om en liten time blir jeg hentet av en venninne, som jeg skal være hos til i morgen. Blir sikkert koselig det også! Koselig å treffe venner og ha en hyggelig tid sammen med de. Men er igrunnen glad at neste helg står tom for planer. Annet enn en date med sofaen Godt det også innimellom. Det er vel nettopp variasjonen som gjør at man setter pris på begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. januar 2009 #6629 Del Skrevet 20. januar 2009 Komper er jo bare kjempegodt. Og det tror jeg må på menyen snart nå. Er en stund siden sist jeg lagde det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 21. januar 2009 #6630 Del Skrevet 21. januar 2009 Skal si du inspirerer oss med middagene dine Loevinna Vi prater jo videre om dem i dagevis etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. januar 2009 #6631 Del Skrevet 21. januar 2009 Har aldri smakt komper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 21. januar 2009 #6632 Del Skrevet 21. januar 2009 What? Ikke smakt komper? Smakt ball, krumme eller komle, da? Loevinna! Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. januar 2009 #6633 Del Skrevet 21. januar 2009 *innom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #6634 Del Skrevet 21. januar 2009 Skal si du inspirerer oss med middagene dine Loevinna Vi prater jo videre om dem i dagevis etterpå Inspirerende? det var jo en måte å se på.. man kan også si at det er så kjedelig her inne at middager er det mest spennende å snakke om What? Ikke smakt komper? Smakt ball, krumme eller komle, da? Loevinna! Står til? her går det i feber om dagen.. er i relativt grei form på dagen etter en lang og god natt søvn, så jeg er på jobb. men når jeg kommer hjem så kommer feberen og jeg er helt skutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #6635 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei til dere andre også som har vært innom her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. januar 2009 #6636 Del Skrevet 21. januar 2009 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 21. januar 2009 #6637 Del Skrevet 21. januar 2009 Inspirerende? det var jo en måte å se på.. man kan også si at det er så kjedelig her inne at middager er det mest spennende å snakke om Jeg velger å tro at det er det første God bedring ja. Er mye som går for tida altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. januar 2009 #6638 Del Skrevet 21. januar 2009 What? Ikke smakt komper? Smakt ball, krumme eller komle, da? Er ikke det det samme da? Nei jeg har ikke smakt noe av det.. God bedring Løven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 22. januar 2009 #6639 Del Skrevet 22. januar 2009 God bedring Loevinna Er utrolig mange som er syke om dagen, vi har jo hanglet skikkelig her også de siste dagene, men snart er det i alle fall helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 22. januar 2009 #6640 Del Skrevet 22. januar 2009 Håper du føler deg bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå