kamela Skrevet 15. januar 2009 #6621 Skrevet 15. januar 2009 jeg er ikke så flink til å legge igjen spor hos deg heller.. men leser Vet ikke om jeg har smakt fiskeboller med bare hvit saus jeg... :klø: En gang - ikke godt
Loevinna Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #6624 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Dette er helgen for sosialt samvær gitt. I går ble jeg med en kollega hjem etter jobb. Skulle se den nye leiligheten hennes, og endte med å bli invitert på middag og vin. Hadde en kjempe koselig kveld før jeg tuslet hjem i snøværet Om en liten time blir jeg hentet av en venninne, som jeg skal være hos til i morgen. Blir sikkert koselig det også! Koselig å treffe venner og ha en hyggelig tid sammen med de. Men er igrunnen glad at neste helg står tom for planer. Annet enn en date med sofaen Godt det også innimellom. Endret 17. januar 2009 av Loevinna
Gjest marihan Skrevet 17. januar 2009 #6625 Skrevet 17. januar 2009 Det er koselig å være sosial, men koselig å være alene innimellom og. En mellomting er vel det beste
Tinúviel Skrevet 17. januar 2009 #6627 Skrevet 17. januar 2009 Den dotten er en bit salt kjøtt man putter inn i potetballen/kompen Jamen, den er jo selvsagt å ha med, "kompe med dott" er som å si "kjøttdeig med kjøtt" synes jeg ...Og smelta smør og sukker på
kamela Skrevet 20. januar 2009 #6628 Skrevet 20. januar 2009 Kamela: pm sendt Takk - jeg klarte det Dette er helgen for sosialt samvær gitt. I går ble jeg med en kollega hjem etter jobb. Skulle se den nye leiligheten hennes, og endte med å bli invitert på middag og vin. Hadde en kjempe koselig kveld før jeg tuslet hjem i snøværet Om en liten time blir jeg hentet av en venninne, som jeg skal være hos til i morgen. Blir sikkert koselig det også! Koselig å treffe venner og ha en hyggelig tid sammen med de. Men er igrunnen glad at neste helg står tom for planer. Annet enn en date med sofaen Godt det også innimellom. Det er vel nettopp variasjonen som gjør at man setter pris på begge deler
Sauen Shaun Skrevet 20. januar 2009 #6629 Skrevet 20. januar 2009 Komper er jo bare kjempegodt. Og det tror jeg må på menyen snart nå. Er en stund siden sist jeg lagde det nå.
Tinúviel Skrevet 21. januar 2009 #6630 Skrevet 21. januar 2009 Skal si du inspirerer oss med middagene dine Loevinna Vi prater jo videre om dem i dagevis etterpå
FrizzleSizzle Skrevet 21. januar 2009 #6632 Skrevet 21. januar 2009 What? Ikke smakt komper? Smakt ball, krumme eller komle, da? Loevinna! Står til?
Loevinna Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #6634 Skrevet 21. januar 2009 Skal si du inspirerer oss med middagene dine Loevinna Vi prater jo videre om dem i dagevis etterpå Inspirerende? det var jo en måte å se på.. man kan også si at det er så kjedelig her inne at middager er det mest spennende å snakke om What? Ikke smakt komper? Smakt ball, krumme eller komle, da? Loevinna! Står til? her går det i feber om dagen.. er i relativt grei form på dagen etter en lang og god natt søvn, så jeg er på jobb. men når jeg kommer hjem så kommer feberen og jeg er helt skutt...
Loevinna Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #6635 Skrevet 21. januar 2009 Hei til dere andre også som har vært innom her.
Tinúviel Skrevet 21. januar 2009 #6637 Skrevet 21. januar 2009 Inspirerende? det var jo en måte å se på.. man kan også si at det er så kjedelig her inne at middager er det mest spennende å snakke om Jeg velger å tro at det er det første God bedring ja. Er mye som går for tida altså.
Annie Skrevet 21. januar 2009 #6638 Skrevet 21. januar 2009 What? Ikke smakt komper? Smakt ball, krumme eller komle, da? Er ikke det det samme da? Nei jeg har ikke smakt noe av det.. God bedring Løven
MissLille Skrevet 22. januar 2009 #6639 Skrevet 22. januar 2009 God bedring Loevinna Er utrolig mange som er syke om dagen, vi har jo hanglet skikkelig her også de siste dagene, men snart er det i alle fall helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå