Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Enda godt pusen lå PÅ vaskemaskinen da, og ikke I :fnise:

Ene pusen vår liker veldig godt å ligge inni vaskemaskinen, så vi har aldri klær liggende i den siden da er fort gjort å bare klapse igjen døra.. :redd:

Jeg lar aldri døra til vaskemaskina stå åpen jeg.. er redd de frøkenene skal finne ut det kan være godt å ligge inn i der.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lar aldri døra til vaskemaskina stå åpen jeg.. er redd de frøkenene skal finne ut det kan være godt å ligge inn i der.. :sjenert:

Like greit det også. Er bare jeg som har vent meg til å ha den åpen etter at det ble skikkelig surlukt inni der etter at døra hadde vært stengt i sommervarmen. Så lenge vi ikke har klær liggende inni, så ser vi jo om hun ligger der når vi putter inn vasken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit det også. Er bare jeg som har vent meg til å ha den åpen etter at det ble skikkelig surlukt inni der etter at døra hadde vært stengt i sommervarmen. Så lenge vi ikke har klær liggende inni, så ser vi jo om hun ligger der når vi putter inn vasken!

Det får vi inderlig håpe at dere gjør :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får vi inderlig håpe at dere gjør :fnise:
Hihi, uff ja, er alt for redd for pusefrøkna til å ikke sjekke maskinen :fnise:

Idag er det potetball og pinnekjøtt som står på menyen :sikle:
Pinnekjøtt er nam! Vi hadde det forrige søndag, men vi hadde mandelpoteter og kålrabistappe til. I dag blir det rester fra i går; finnebiff!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnekjøtt er nam! Vi hadde det forrige søndag, men vi hadde mandelpoteter og kålrabistappe til. I dag blir det rester fra i går; finnebiff!

Jeg fikk med meg ferdig dampa pinnekjøtt fra mamma. Og for å variere litt så har jeg det att med potetball, og det er kjempe godt! :) Og så passer jeg på å koke nok potetball til at jeg kan ha stekt ball en dag neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Ooh, det hørtes ut som god middag - må innrømme at jeg ikke har spist potetball før :sjenert: men pinnekjøtt er i alle fall nyydelig :) Her har vi hatt skikkelig søndagsmiddag i dag..er så mett..jeg tenkte å sette sammen det der nattbordet i kveld, men tror jeg må vente litt akkurat nå.. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes ut som en helt himmelsk middag!!!

Kommer på middagsbesøk eg :spise:

Det var veldig godt ja! :sikle:

:hallo:

:vinke:

:vinke: Ooh, det hørtes ut som god middag - må innrømme at jeg ikke har spist potetball før :sjenert: men pinnekjøtt er i alle fall nyydelig :) Her har vi hatt skikkelig søndagsmiddag i dag..er så mett..jeg tenkte å sette sammen det der nattbordet i kveld, men tror jeg må vente litt akkurat nå.. :fnise:

Har du aldri smakt potetball? :overrasket: Det som er så godt.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig sløvekveld i kveld.. Eneste "strevsomme" jeg har gjort i kveld er å legge opp til et strikketøy... Og det er jo såååååå slitsom :ler: Strikket tre skjerf før jul som jeg ga bort, og har fått to bestillinger i jula.. Men det går jo fort å strikke så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Potetball er typisk vestlandskost. Jeg spiste det en del da jeg var sammen med en bergenser, men har ikke smakt det etter at det ble slutt. Synd, egentlig, for potetball med saltkjøtt er nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...