Loevinna Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6581 Del Skrevet 11. januar 2009 Enda godt pusen lå PÅ vaskemaskinen da, og ikke I Ene pusen vår liker veldig godt å ligge inni vaskemaskinen, så vi har aldri klær liggende i den siden da er fort gjort å bare klapse igjen døra.. Jeg lar aldri døra til vaskemaskina stå åpen jeg.. er redd de frøkenene skal finne ut det kan være godt å ligge inn i der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 11. januar 2009 #6582 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg lar aldri døra til vaskemaskina stå åpen jeg.. er redd de frøkenene skal finne ut det kan være godt å ligge inn i der.. Like greit det også. Er bare jeg som har vent meg til å ha den åpen etter at det ble skikkelig surlukt inni der etter at døra hadde vært stengt i sommervarmen. Så lenge vi ikke har klær liggende inni, så ser vi jo om hun ligger der når vi putter inn vasken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6583 Del Skrevet 11. januar 2009 Like greit det også. Er bare jeg som har vent meg til å ha den åpen etter at det ble skikkelig surlukt inni der etter at døra hadde vært stengt i sommervarmen. Så lenge vi ikke har klær liggende inni, så ser vi jo om hun ligger der når vi putter inn vasken! Det får vi inderlig håpe at dere gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6584 Del Skrevet 11. januar 2009 Idag er det potetball og pinnekjøtt som står på menyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 11. januar 2009 #6585 Del Skrevet 11. januar 2009 Det får vi inderlig håpe at dere gjør Hihi, uff ja, er alt for redd for pusefrøkna til å ikke sjekke maskinen Idag er det potetball og pinnekjøtt som står på menyen Pinnekjøtt er nam! Vi hadde det forrige søndag, men vi hadde mandelpoteter og kålrabistappe til. I dag blir det rester fra i går; finnebiff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6586 Del Skrevet 11. januar 2009 Pinnekjøtt er nam! Vi hadde det forrige søndag, men vi hadde mandelpoteter og kålrabistappe til. I dag blir det rester fra i går; finnebiff! Jeg fikk med meg ferdig dampa pinnekjøtt fra mamma. Og for å variere litt så har jeg det att med potetball, og det er kjempe godt! Og så passer jeg på å koke nok potetball til at jeg kan ha stekt ball en dag neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 11. januar 2009 #6587 Del Skrevet 11. januar 2009 Åh, det hørtes ut som en helt himmelsk middag!!! Kommer på middagsbesøk eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. januar 2009 #6588 Del Skrevet 11. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 11. januar 2009 #6589 Del Skrevet 11. januar 2009 Ooh, det hørtes ut som god middag - må innrømme at jeg ikke har spist potetball før men pinnekjøtt er i alle fall nyydelig Her har vi hatt skikkelig søndagsmiddag i dag..er så mett..jeg tenkte å sette sammen det der nattbordet i kveld, men tror jeg må vente litt akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6590 Del Skrevet 11. januar 2009 Åh, det hørtes ut som en helt himmelsk middag!!! Kommer på middagsbesøk eg Det var veldig godt ja! Ooh, det hørtes ut som god middag - må innrømme at jeg ikke har spist potetball før men pinnekjøtt er i alle fall nyydelig Her har vi hatt skikkelig søndagsmiddag i dag..er så mett..jeg tenkte å sette sammen det der nattbordet i kveld, men tror jeg må vente litt akkurat nå.. Har du aldri smakt potetball? Det som er så godt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6591 Del Skrevet 11. januar 2009 Skikkelig sløvekveld i kveld.. Eneste "strevsomme" jeg har gjort i kveld er å legge opp til et strikketøy... Og det er jo såååååå slitsom Strikket tre skjerf før jul som jeg ga bort, og har fått to bestillinger i jula.. Men det går jo fort å strikke så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6592 Del Skrevet 11. januar 2009 Nei, er vel på tide å finne senga.. atter en ny arbeidsuke i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 11. januar 2009 #6593 Del Skrevet 11. januar 2009 Håper du får en fin uke Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. januar 2009 #6594 Del Skrevet 13. januar 2009 Oppdatert! Imponert over alt du fikk gjort i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 13. januar 2009 #6595 Del Skrevet 13. januar 2009 Mini-fest: Side 330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 13. januar 2009 #6596 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva er potetball...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #6597 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva er potetball...? Komle, raspeball, potetball osv.. Kjært barn, mange navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. januar 2009 #6598 Del Skrevet 13. januar 2009 Aldri smakt! Men pinnekjøtt er veldig godt - fikk det hos venninnen min på 1. nyttårsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #6599 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det virkelig så uvanlig...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. januar 2009 #6600 Del Skrevet 13. januar 2009 Potetball er typisk vestlandskost. Jeg spiste det en del da jeg var sammen med en bergenser, men har ikke smakt det etter at det ble slutt. Synd, egentlig, for potetball med saltkjøtt er nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå