Rosalie Skrevet 10. januar 2009 #6561 Del Skrevet 10. januar 2009 Blond... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6562 Del Skrevet 10. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. januar 2009 #6563 Del Skrevet 10. januar 2009 Planer for helga? Jeg skal på fire juletrefester. Hujja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6564 Del Skrevet 10. januar 2009 Idag har jeg en vanvittig lang arbeisliste jeg skal igjennom. Det jeg ikke klarer å komme meg igjennom idag, det tar jeg i morgen. Det ble nemlig ikke vasket sånn ordentlig til jul hos meg, for jeg tenkte jeg skulle ta storvasken etter jul. So.. here we go..: Stova: - rydde spisebordet og stuebordet (fjerne duk og dilldall) - rydde under stuebordet - Tørke støv - Støvsuge golv - Vaske over golvet - Plante kattegress i to blomsterpotter Kjøkkenet: - brette sammen kartonga - tømme oppvaskmaskina - rydde inn i oppvaskmaskina - tørke støv - støvsuge golvet - vaske golvet Gangen: - Tørke støv - Vaske av speilet - Rydde bokhylla - Rydde sko og jakker - Rydde vekk kasser - Støvsuge golvet - Vaske over golvet - tømme kattedoen Bad: - tørke støv av vasken, do og hylla - vaske duskabinettet (ta det når jeg skal dusje? ) - vaske kle - støvsuge golvet - vaske golvet Soverom: - skifte på senga - støvsuge golvet - vaske golvet - rydde i komoden - rydde i kleskapet Og så har jeg et stor prosjekt igjen, og det er gjesterommet/kontoret.. Der flyte det over, fordi jeg har brukt det som lagringsplass... Men tviler på at jeg orker å begynne på det prosjektet i dag... Klarer jeg mesteparten av det jeg har på lista mi her, så skal jeg være fornøygd Men først skal jeg ha meg en god frokost og litt før jeg begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6565 Del Skrevet 10. januar 2009 Planer for helga? Jeg skal på fire juletrefester. Hujja... Har ryddeplaner fire juletrefester?? Har ikke helt skjønt det med å ha juletrefester i januar jeg da.. Er oppvoksen med at juletrefestene er i romjula jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6566 Del Skrevet 10. januar 2009 Stova: - rydde spisebordet og stuebordet (fjerne duk og dilldall) - rydde under stuebordet - Tørke støv og vaske - fjerne kattehår fra sofaen - Støvsuge golv - Vaske over golvet - Plante kattegress i to blomsterpotter Kjøkkenet: - brette sammen kartonga - tømme oppvaskmaskina - rydde inn i oppvaskmaskina - tørke støv - støvsuge golvet - vaske golvet Gangen: - Tørke støv - Vaske av speilet - Rydde bokhylla - Rydde sko og jakker - Rydde vekk kasser - Støvsuge golvet - Vaske over golvet - tømme kattedoen Bad: - tørke støv av vasken, do og hylla - vaske duskabinettet (iallefall innsida) - vaske kle (har vaska 3 maskiner i dag) - støvsuge golvet - vaske golvet Soverom: - skifte på senga - støvsuge golvet - vaske golvet - rydde i komoden - rydde i kleskapet *puster ut* Har da fått gjort mye av lista mi idag *stolt* Resten tar jeg i morgen. (må bare henge opp litt klær før jeg legger meg) Nå har jeg dusjet, fått på meg behagelige loffeklær, og middagen står på ovnen og putrer. Og ja så har jeg slått opp i et glass som jeg skal kose meg med i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 10. januar 2009 #6567 Del Skrevet 10. januar 2009 :dåne: Du er kjempe flink! Send over litt tiltakslyst da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 10. januar 2009 #6568 Del Skrevet 10. januar 2009 Hei! Så innmari masse du har gjort i dag, supereffektiv jo! Her står en klesvask og går, også dagens første..har ikke gjort annet enn å rydde litt kjøkken og handle inn mat i dag vi.. Men men, jeg gjør jo stort sett litt hver dag ellers da, kjekt med litt avveksling da fra lesing og skriving Ha en koselig kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 10. januar 2009 #6569 Del Skrevet 10. januar 2009 Må være deilig å ha gjort unna alt det der, veldig bra Kos deg resten av helga og nyt vinen din i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6570 Del Skrevet 10. januar 2009 :dåne: Du er kjempe flink! Send over litt tiltakslyst da... ~~~~ sender arbeidsvibber over til Jerle ~~~~~~ Hei! Så innmari masse du har gjort i dag, supereffektiv jo! Her står en klesvask og går, også dagens første..har ikke gjort annet enn å rydde litt kjøkken og handle inn mat i dag vi.. Men men, jeg gjør jo stort sett litt hver dag ellers da, kjekt med litt avveksling da fra lesing og skriving Ha en koselig kveld da! En ting er jo når man gjør litt hver dag. Men jeg var jo på juleferie i to uker, og denne uka har jeg ikke orket en dritt, og før jul var jeg bare lat Så det så virkelig ikke ut her. Men nå er det deilig og ryddig. Har bare å vaske over gulvene for det meste, men tar det i morgen Må være deilig å ha gjort unna alt det der, veldig bra Kos deg resten av helga og nyt vinen din i kveld Veldig deilig når man til slutt setter seg ned ja Så er det igjen bare litt småting i morgen, men stort sett blir resten av helga bare kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. januar 2009 #6571 Del Skrevet 10. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6572 Del Skrevet 10. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6573 Del Skrevet 10. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. januar 2009 #6574 Del Skrevet 11. januar 2009 Virkelig imponert over alt du fikk gjort i går Sender du over litt energi så jeg får gjort litt husarbeid i dag eller Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6575 Del Skrevet 11. januar 2009 Virkelig imponert over alt du fikk gjort i går Sender du over litt energi så jeg får gjort litt husarbeid i dag eller Ha en fin søndag Jeg kan sende litt, men ikke alt.. har litt igjen å gjøre selv idag ~~~~~~ sender over arbeidsvibber til Lucky117 også ~~~~~~~~ Og om det ikke virker, så får du skylde på posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. januar 2009 #6576 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg kan sende litt, men ikke alt.. har litt igjen å gjøre selv idag ~~~~~~ sender over arbeidsvibber til Lucky117 også ~~~~~~~~ Og om det ikke virker, så får du skylde på posten Tror faktisk det virket jeg Har fått gjort masse her i dag allerede! Får smi mens energien er her...den forsvinner nemmelig veldig fort noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6577 Del Skrevet 11. januar 2009 Tror faktisk det virket jeg Har fått gjort masse her i dag allerede! Får smi mens energien er her...den forsvinner nemmelig veldig fort noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6578 Del Skrevet 11. januar 2009 Mitt store spørsmål idag er om jeg bare skal gi meg i kast på resten av arbeidslisten min, eller om jeg bare skal ha en sløve/kose dag.... *gruble* Jeg tror iallefall at jeg bare utsetter gulvvaskinga til neste helg.. Det ser bra ut her etter støvsugingen. Var mest kattehår som fløy rundt her uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6579 Del Skrevet 11. januar 2009 Har så smått begynt å rydde på gjesterommet/kontoret. Men så måtte jeg ha meg en liten pause. Og da jeg gikk på do så fant jeg ene pusefrøkena mi liggende på vaskemaskina. Tror sentrifugeringa falt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 11. januar 2009 #6580 Del Skrevet 11. januar 2009 Enda godt pusen lå PÅ vaskemaskinen da, og ikke I Ene pusen vår liker veldig godt å ligge inni vaskemaskinen, så vi har aldri klær liggende i den siden da er fort gjort å bare klapse igjen døra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå