Tinúviel Skrevet 9. januar 2009 #6541 Skrevet 9. januar 2009 Du trenger ikke skrelle appelsinene, bare skjær dem i båter og spis som en vannmelon (bare litt mindre)
Loevinna Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #6542 Skrevet 9. januar 2009 Shoppedilla? Bare nevner at jeg var på sparkjøp i dag og kjøpte nye sko, og de var knallfine Så bra at formen holdt seg da, jeg regner med det var teen, det er så godt Te er godt ja. Og det er vel ikke det verste å drikke når man ikke bruker sukker i *overhører snakket om sparkjøp* Du trenger ikke skrelle appelsinene, bare skjær dem i båter og spis som en vannmelon (bare litt mindre) Åh? er appelsiner mindre enn vannmeloner?! :klø:
Svimle Skrevet 9. januar 2009 #6543 Skrevet 9. januar 2009 Alt snakk om appelsiner gjør meg sulten (jeg har bare spist en appelsin i dag). Men jeg har sushi i kjøleskapet, så snart blir det mat!
Tinúviel Skrevet 9. januar 2009 #6544 Skrevet 9. januar 2009 Men jeg har sushi i kjøleskapet, så snart blir det mat! Supermisunnelig... Og ja, appelsiner er mindre enn vannmeloner, visste du ikke det da Loevinna? Jeg bruker heller ikke sukker i teen, det er da ikke nødvendig. Grønn og rød te er jo veldig sunt, for ikke å snakke om urte- og fruktte. Masse godt å velge i
Loevinna Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #6545 Skrevet 9. januar 2009 Alt snakk om appelsiner gjør meg sulten (jeg har bare spist en appelsin i dag). Men jeg har sushi i kjøleskapet, så snart blir det mat! ja, den rå fisken kan du få lov å ha for deg selv for min del Supermisunnelig... Og ja, appelsiner er mindre enn vannmeloner, visste du ikke det da Loevinna? Jeg bruker heller ikke sukker i teen, det er da ikke nødvendig. Grønn og rød te er jo veldig sunt, for ikke å snakke om urte- og fruktte. Masse godt å velge i Fint du lærer meg nye ting Blir mest earl grey tea på meg da. Men også sun tea med forskjellige smaker er godt Skjønner meg ikke helt på de som pøser på med sukker og melk i teene.... Jeg er tøff nok som drikker den bar
loffen Skrevet 9. januar 2009 #6546 Skrevet 9. januar 2009 Du trenger ikke skrelle appelsinene, bare skjær dem i båter og spis som en vannmelon (bare litt mindre) Akkurat det jeg skulle til å påpeke! Jeg har earl grey og lipton sun tea i skapet, og bruker hverken sukker eller melk.
Rosalie Skrevet 9. januar 2009 #6547 Skrevet 9. januar 2009 Spiser ikke frukt eller sushi, og nå må jeg bare lage meg en kopp yogi-te. God helg, Løvedamen!
Loevinna Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #6548 Skrevet 9. januar 2009 Akkurat det jeg skulle til å påpeke! Jeg har earl grey og lipton sun tea i skapet, og bruker hverken sukker eller melk. Greit å vite! Da er det bare å komme på besøk til meg på te og appelsiner! Spiser ikke frukt eller sushi, og nå må jeg bare lage meg en kopp yogi-te. God helg, Løvedamen! Og så damen da gitt *følte meg plutselig gammel*
Tinúviel Skrevet 9. januar 2009 #6554 Skrevet 9. januar 2009 *Roter meg inn i basketaket* Drikker helst grønn te med en eller annen ekstra smak - mint, sitrus eller (favoritt) ingefær og sitron fra Indiska. Forstår virkelig ikke hva en skal med melk/sukker i verken kaffe eller te jeg, jeg tar det bart :D Har de gamle damene sloss ferdig ennå?
Loevinna Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #6556 Skrevet 9. januar 2009 *Roter meg inn i basketaket* Drikker helst grønn te med en eller annen ekstra smak - mint, sitrus eller (favoritt) ingefær og sitron fra Indiska. Forstår virkelig ikke hva en skal med melk/sukker i verken kaffe eller te jeg, jeg tar det bart :D Har de gamle damene sloss ferdig ennå? Så synes jeg du drar strikken litt vel langt..... jeg får litt på deg også jeg da AU! Alice Cooper har en fin sang om den slags
Rosalie Skrevet 10. januar 2009 #6559 Skrevet 10. januar 2009 Alice Cooper har en fin sang om den slags Høh? *blottstiller min kunnskapsløshet når det gjelder Poison-mannen. forresten!
Loevinna Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6560 Skrevet 10. januar 2009 Du har ikke lagt deg, så. Jeg gikk å la meg da ja Høh? *blottstiller min kunnskapsløshet når det gjelder Poison-mannen. forresten! Har du ikke hørt nettopp den Poison sangen da? Der han synger noe om I want to hurt you just to hear hou screaming my name.... Mornings forresten Ja, jeg er sent oppe *
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå