Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du trenger ikke skrelle appelsinene, bare skjær dem i båter og spis som en vannmelon (bare litt mindre) :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Shoppedilla? Bare nevner at jeg var på sparkjøp i dag og kjøpte nye sko, og de var knallfine :jepp:

Så bra at formen holdt seg da, jeg regner med det var teen, det er så godt :)

Te er godt ja. Og det er vel ikke det verste å drikke når man ikke bruker sukker i :)

*overhører snakket om sparkjøp* :digge:

:fnise:

Du trenger ikke skrelle appelsinene, bare skjær dem i båter og spis som en vannmelon (bare litt mindre) :fnise:

Åh? er appelsiner mindre enn vannmeloner?! :klø:

:ler:

Skrevet

Alt snakk om appelsiner gjør meg sulten (jeg har bare spist en appelsin i dag). Men jeg har sushi i kjøleskapet, så snart blir det mat! :sikle:

Skrevet
Men jeg har sushi i kjøleskapet, så snart blir det mat! :sikle:

Supermisunnelig...

Og ja, appelsiner er mindre enn vannmeloner, visste du ikke det da Loevinna? ;)

Jeg bruker heller ikke sukker i teen, det er da ikke nødvendig. Grønn og rød te er jo veldig sunt, for ikke å snakke om urte- og fruktte. Masse godt å velge i :)

Skrevet
Alt snakk om appelsiner gjør meg sulten (jeg har bare spist en appelsin i dag). Men jeg har sushi i kjøleskapet, så snart blir det mat! :sikle:

ja, den rå fisken kan du få lov å ha for deg selv for min del :)

Supermisunnelig...

Og ja, appelsiner er mindre enn vannmeloner, visste du ikke det da Loevinna? ;)

Jeg bruker heller ikke sukker i teen, det er da ikke nødvendig. Grønn og rød te er jo veldig sunt, for ikke å snakke om urte- og fruktte. Masse godt å velge i :)

Fint du lærer meg nye ting :fnise:

Blir mest earl grey tea på meg da. Men også sun tea med forskjellige smaker er godt :) Skjønner meg ikke helt på de som pøser på med sukker og melk i teene.... :sjenert: Jeg er tøff nok som drikker den bar :ler:

Skrevet

Akkurat det jeg skulle til å påpeke! :ler:

Jeg har earl grey og lipton sun tea i skapet, og bruker hverken sukker eller melk. :)

Skrevet

Spiser ikke frukt eller sushi, og nå må jeg bare lage meg en kopp yogi-te. :sikle:

God helg, Løvedamen! :kose:

Skrevet
Akkurat det jeg skulle til å påpeke! :ler:

Jeg har earl grey og lipton sun tea i skapet, og bruker hverken sukker eller melk. :)

Greit å vite! Da er det bare å komme på besøk til meg på te og appelsiner! :tommelopp:

:ler:

Spiser ikke frukt eller sushi, og nå må jeg bare lage meg en kopp yogi-te. :sikle:

God helg, Løvedamen! :kose:

Og så damen da gitt :fnise: *følte meg plutselig gammel* :ler:

Skrevet

*Roter meg inn i basketaket*

Drikker helst grønn te med en eller annen ekstra smak - mint, sitrus eller (favoritt) ingefær og sitron fra Indiska. Forstår virkelig ikke hva en skal med melk/sukker i verken kaffe eller te jeg, jeg tar det bart :D

Har de gamle damene sloss ferdig ennå? ;)

Skrevet
*Roter meg inn i basketaket*

Drikker helst grønn te med en eller annen ekstra smak - mint, sitrus eller (favoritt) ingefær og sitron fra Indiska. Forstår virkelig ikke hva en skal med melk/sukker i verken kaffe eller te jeg, jeg tar det bart :D

Har de gamle damene sloss ferdig ennå? ;)

Så synes jeg du drar strikken litt vel langt..... jeg får :pisk: litt på deg også jeg da :tunge1:

AU! :jolie:

:fnise: Alice Cooper har en fin sang om den slags ;)

Skrevet
:fnise: Alice Cooper har en fin sang om den slags ;)

Høh? :sjenert:

*blottstiller min kunnskapsløshet når det gjelder Poison-mannen.

:hallo: forresten!

Skrevet
Du har ikke lagt deg, så. :ler:

Jeg gikk å la meg da ja ;)

Høh? :sjenert:

*blottstiller min kunnskapsløshet når det gjelder Poison-mannen.

:hallo: forresten!

Har du ikke hørt nettopp den Poison sangen da? Der han synger noe om I want to hurt you just to hear hou screaming my name.... :fnise:

Mornings forresten :) Ja, jeg er sent oppe *:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...