Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rekker du alt dette da?

Nei... Jeg bakte berlinerkranser, og så la jeg meg på sofaen litt.. :sjenert: sov meg gjennom første halvdel av håndballkampen.. lufta gikk helt ut av meg.. :sukk:

Skrevet

men du?? singel?? jeg har lest meg langt bakover i dagboken og ikke funnet ut hva som egentlig skjedde... Men det er nå en stund siden og det går bra??

Skrevet
men du?? singel?? jeg har lest meg langt bakover i dagboken og ikke funnet ut hva som egentlig skjedde... Men det er nå en stund siden og det går bra??

:fnise: Du må ha lest langt bakover i boka gitt. Jeg har vært singel siden slutten av mars, og det går bare bra nå :)

Det som skjedde var vel at jeg og eks vokste rett og slett ifra hverandre..

Skrevet
Jeg likte ikke "Jul i blåfjell" når det først kom. Men nå er det egentlig ganske koselig :)

Teaterversjonen er veldig bra :)

God morgen, Loevinna :)

Skrevet
:fnise: Du må ha lest langt bakover i boka gitt. Jeg har vært singel siden slutten av mars, og det går bare bra nå :)

Det som skjedde var vel at jeg og eks vokste rett og slett ifra hverandre..

ja lest kjempelangt bakover og holdt på å bli gal av at jeg hadde mistet den detaljen. Men til mitt forsvar ble jeg lagt inn på sykehus i midten av mars og kom tilbake midten av april! ;)

Ingen kjekkaser i kikkerten da?? Single mennesker er jo så kule og spennende!

Skrevet
:kaffekopp:

Den gjorde godt! :)

Teaterversjonen er veldig bra :)

God morgen, Loevinna :)

Mornings, eller god kvelden - alt ettersom ;)

:hallo:

:vinke:

ja lest kjempelangt bakover og holdt på å bli gal av at jeg hadde mistet den detaljen. Men til mitt forsvar ble jeg lagt inn på sykehus i midten av mars og kom tilbake midten av april! ;)

Ingen kjekkaser i kikkerten da?? Single mennesker er jo så kule og spennende!

Ja, jeg er igrunnen veldig kul og spennende :hoho:

Nei dessverre, så har jeg ingen kjekkaser i kikkerten. Jeg har ikke noe hastverk på det plan enda. Nyte å være litt singel først, og ha det morro :)

Skrevet

Du er jo ung, ingen hast med å finne en ny kar du vokser fra :)

Skrevet
Du er jo ung, ingen hast med å finne en ny kar du vokser fra :)

Nei, du sier noe der :ler:

Skrevet

hehe jeg skal ikke tvinge på deg noen mann! De gir ofte mye hodebry. Toalettsete, gjenglemte ting vi kan vel fortsette i det uendelige (noen goder med de er det da;)

Nå er jeg snart ferdig med julegavene hurra! Skal feire hos svigers, pga av problematiske famileforhold hos meg :( Uansett blir det bra, men lillemanns første jul!

Skrevet

Ligger hjemme med utblåsninger i begge ender :spy: (og hvorfor har vi ingen dosmiley :tunge1: )

Det passer meg sååå dårlig å bli syk då!!! :sur: Håper det går fort over..

:sukk:

Skrevet

Jasså, er det du som har smittet sjønningen.

:tristbla:

Skrevet
Jasså, er det du som har smittet sjønningen.

:tristbla:

off.. misunner ikke sjønningen da gitt...

Stakkars deg Loevinna! :kose:

God bedring!

takk for det. :klem:

:troest:

:klem:

----------

Jeg hater virkelig omgangsyken, for når jeg først får den så kommer den skikkelig også. Nå er jeg så tom for væske i kroppen, at jeg holdt på å svime av på do. Og nå sitter jeg her og kaldsvetter... :sukk:

Synes litt synd på meg selv i dag...

Skrevet

Uff, det er grusomt. Syns godt du kan synes synd på deg selv! :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...