Loevinna Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #6382 Skrevet 14. desember 2008 Rekker du alt dette da? Nei... Jeg bakte berlinerkranser, og så la jeg meg på sofaen litt.. sov meg gjennom første halvdel av håndballkampen.. lufta gikk helt ut av meg..
blåmeisa Skrevet 14. desember 2008 #6383 Skrevet 14. desember 2008 men du?? singel?? jeg har lest meg langt bakover i dagboken og ikke funnet ut hva som egentlig skjedde... Men det er nå en stund siden og det går bra??
Loevinna Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #6384 Skrevet 14. desember 2008 men du?? singel?? jeg har lest meg langt bakover i dagboken og ikke funnet ut hva som egentlig skjedde... Men det er nå en stund siden og det går bra?? Du må ha lest langt bakover i boka gitt. Jeg har vært singel siden slutten av mars, og det går bare bra nå Det som skjedde var vel at jeg og eks vokste rett og slett ifra hverandre..
kamela Skrevet 15. desember 2008 #6387 Skrevet 15. desember 2008 Jeg likte ikke "Jul i blåfjell" når det først kom. Men nå er det egentlig ganske koselig Teaterversjonen er veldig bra God morgen, Loevinna
blåmeisa Skrevet 15. desember 2008 #6389 Skrevet 15. desember 2008 Du må ha lest langt bakover i boka gitt. Jeg har vært singel siden slutten av mars, og det går bare bra nå Det som skjedde var vel at jeg og eks vokste rett og slett ifra hverandre.. ja lest kjempelangt bakover og holdt på å bli gal av at jeg hadde mistet den detaljen. Men til mitt forsvar ble jeg lagt inn på sykehus i midten av mars og kom tilbake midten av april! Ingen kjekkaser i kikkerten da?? Single mennesker er jo så kule og spennende!
Loevinna Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #6390 Skrevet 15. desember 2008 Den gjorde godt! Teaterversjonen er veldig bra God morgen, Loevinna Mornings, eller god kvelden - alt ettersom ja lest kjempelangt bakover og holdt på å bli gal av at jeg hadde mistet den detaljen. Men til mitt forsvar ble jeg lagt inn på sykehus i midten av mars og kom tilbake midten av april! Ingen kjekkaser i kikkerten da?? Single mennesker er jo så kule og spennende! Ja, jeg er igrunnen veldig kul og spennende Nei dessverre, så har jeg ingen kjekkaser i kikkerten. Jeg har ikke noe hastverk på det plan enda. Nyte å være litt singel først, og ha det morro
FrizzleSizzle Skrevet 16. desember 2008 #6391 Skrevet 16. desember 2008 Du er jo ung, ingen hast med å finne en ny kar du vokser fra
Loevinna Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #6392 Skrevet 16. desember 2008 Du er jo ung, ingen hast med å finne en ny kar du vokser fra Nei, du sier noe der
blåmeisa Skrevet 17. desember 2008 #6394 Skrevet 17. desember 2008 hehe jeg skal ikke tvinge på deg noen mann! De gir ofte mye hodebry. Toalettsete, gjenglemte ting vi kan vel fortsette i det uendelige (noen goder med de er det da;) Nå er jeg snart ferdig med julegavene hurra! Skal feire hos svigers, pga av problematiske famileforhold hos meg Uansett blir det bra, men lillemanns første jul!
Loevinna Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #6395 Skrevet 18. desember 2008 Ligger hjemme med utblåsninger i begge ender (og hvorfor har vi ingen dosmiley ) Det passer meg sååå dårlig å bli syk då!!! Håper det går fort over..
kort innpå Skrevet 18. desember 2008 #6396 Skrevet 18. desember 2008 Jasså, er det du som har smittet sjønningen.
Loevinna Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #6399 Skrevet 18. desember 2008 Jasså, er det du som har smittet sjønningen. off.. misunner ikke sjønningen da gitt... Stakkars deg Loevinna! God bedring! takk for det. ---------- Jeg hater virkelig omgangsyken, for når jeg først får den så kommer den skikkelig også. Nå er jeg så tom for væske i kroppen, at jeg holdt på å svime av på do. Og nå sitter jeg her og kaldsvetter... Synes litt synd på meg selv i dag...
loffen Skrevet 18. desember 2008 #6400 Skrevet 18. desember 2008 Uff, det er grusomt. Syns godt du kan synes synd på deg selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå