Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan står det til her i dag da? :klem:

Her går det bra! :-D Er nettopp kommet igjen fra jobb nå. Slapper litt av før jeg må lage meg middag.

Men jeg kunne trengt noen som klarte å sparke meg i gang med studiene mine... :sjenert: jeg har så vidt åpnet bøkene mine siden jeg fikk de..... :flau:

Men nå må jeg gjøre ren kattedoen! verdens morsomste jobb :sjenert::ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Jeg har heller ikke lest mye siden jeg fikk de bøkene.. Prøve å få gjort unna litt i helgen. I kveld skal jeg lese et kapittel, men ikke enda.. *utsette* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppskriften! Den skal prøves ut i morgen :wow:

Håper du er godt i gang med lesingen *sender over litt lesemotivasjon*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke lest mye siden jeg fikk de bøkene.. Prøve å få gjort unna litt i helgen. I kveld skal jeg lese et kapittel, men ikke enda.. *utsette* :sjenert:

Den utsette biten kjenner jeg godt til dessverre... :sjenert:

Tusen takk for oppskriften! Den skal prøves ut i morgen :wow:

Håper du er godt i gang med lesingen *sender over litt lesemotivasjon*.

Håper du liker den da!! :)

Lesingen ja.. det ble det ikke noe av.. jeg endte heller opp med å betale regninger og dra på en liten handlerunde med samboeren min.. Så nå har vi fått tak i maling til kjellerstua! :juhu: og jeg har fått ny kattesand i hus, den nye pandurokatalogen har jeg også skaffet meg :ler: og så har jeg hentet en bokpakke som ventet på meg på postkontoret... så har fått unna litt andre ting og tang da... :Nikke:

Kan noen sende over litt til meg og..

vi får prøve å fange leselysta neste gang den stikker innom en av oss.. så får vi heller posjonere den ut i små mengder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedotømming har blitt en drøm her i huset. Kjøpt sandkasse man bare vipper over på siden, så kommer alt uhumsker i en skuffe som vi tømmer i søpla. Gjort på ett minutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *kosejoker*
vi får prøve å fange leselysta neste gang den stikker innom en av oss.. så får vi heller posjonere den ut i små mengder ;)

:ler:

Jeg har lest litt da. Resten tar jeg på senga før jeg legger meg ;) I morgen må jeg jammen meg få kommet meg til et valglokale og forhåndsstemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedotømming har blitt en drøm her i huset. Kjøpt sandkasse man bare vipper over på siden, så kommer alt uhumsker i en skuffe som vi tømmer i søpla. Gjort på ett minutt.

Hørtes veldig genialt ut :) Men nå skal jeg ta med meg kattefrøkenene og finne senga jeg. Er trøtt :Gjesp:

:klem:

:ler:

Jeg har lest litt da. Resten tar jeg på senga før jeg legger meg ;) I morgen må jeg jammen meg få kommet meg til et valglokale og forhåndsstemme..

Flink du er da. Jeg burde tatt meg i nakken og fått sett opp en leseplan for meg selv.. men aaah så mye enklere det er å la være.. :sjenert:

Natta! :vinke: *tusle i seng og varme meg på min kjære* ;):sjarmor::fnise:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Beklager.. :sjenert: Har ikke vært her inne og lest siden jeg ble "ny"... Kan du tilgi meg, og oppdatere meg på det nyeste? :sjenert: hihi..

:klemmer:

Klart jeg tilgir :-D men det er ikke så veldig mye å oppdatere deg på, tror jeg... :sjenert: Bare mye svada :tunge1:

Goood helg :)

God helg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...