Loevinna Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #6322 Skrevet 4. desember 2008 idag føler jeg ikke at jeg våkner skikkelig. Kan være noe med at jeg ikke fikk sove i natt... Våknet kl 2, lå og vred meg til 3, stod opp og leste gjennom bloggene på kg til halv 4... Så jeg er iallefall noe lunde oppdatert der da Og stod opp kl 11.... Og så sliter jeg med halsbrann, en bivirkning av de smertestillende jeg går på.. Kaffe er nok ikke det beste å drikke med halsbrann, men kanskje jeg våkner da.
Loevinna Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #6323 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Gurimalla nå føler jeg meg skikkelig dum... IP-telefonen min har ikke funket på flere dager, og jeg har ikkje skjønt hva som var galt. Ringte til kundesupport nå, og samtalen ble omtrent slik: Jeg: telefonen min funker ikke, jeg får hverken ringt ut eller inn. Han i røret: det var rart, jeg har kontakt med deg. Jeg: Ja, jeg har prøvd ALT! Han i røret: står ledning X i uttak 1? Jeg: åjada, her står alt som det skal! Eh.. vent litt.. i uttak 1?!?!?! Næææ.. *setter ledningen i riktig uttak* Veel, nå har jeg iallefall summetone.... Tusen takk for hjelpen! Hade bra! Han i røret: bare hyggelig...... :dåne: Men nå virker iallefall telefonen som den skal... Endret 4. desember 2008 av Loevinna
FrizzleSizzle Skrevet 5. desember 2008 #6329 Skrevet 5. desember 2008 Jepp, god helg! Skal du tilbake på jobb på mandagen, hvordan er formen?
Loevinna Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #6330 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Sov godt! Har sovet som en stein! God helg Takk for det! Jepp, god helg! Skal du tilbake på jobb på mandagen, hvordan er formen? Ja, tenker meg tilbake på jobb mandag. Foten er bedre, men det gjør fortsatt vondt når jeg går mye på den. I kveld er det julebord med jobben.. Så er spent på å se hvordan foten er i morgen. Men det er jo tre dager igjen til mandag, nesten Endret 5. desember 2008 av Loevinna
Loevinna Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #6331 Skrevet 5. desember 2008 Da skal visst jeg ha vorspiel i kveld
Svimle Skrevet 5. desember 2008 #6332 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Koooose deg masse på julebordet i kveld! Endret 5. desember 2008 av Svimle
Loevinna Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #6333 Skrevet 5. desember 2008 Koooose deg masse på julebordet i kveld! I will try!
Svimle Skrevet 5. desember 2008 #6334 Skrevet 5. desember 2008 Ikke løpe rundt noe tre nå da, siden du har vondt i foten Du får heller krype!
blåmeisa Skrevet 5. desember 2008 #6335 Skrevet 5. desember 2008 hei hei løva!! Alltid så kjekt å lese her!! Ville i grunn bare si fra at jeg er her titt og ofte, men er blitt skikkelig treig med å gi lyd fra meg. Min egen dagbok er jo helt tragisk !! God helg!!
Loevinna Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #6336 Skrevet 5. desember 2008 Ikke løpe rundt noe tre nå da, siden du har vondt i foten Du får heller krype! Du kunne ikke dy deg nei Jeg skal se hva jeg får til hei hei løva!! Alltid så kjekt å lese her!! Ville i grunn bare si fra at jeg er her titt og ofte, men er blitt skikkelig treig med å gi lyd fra meg. Min egen dagbok er jo helt tragisk !! God helg!! så koselig å se deg her igjen!! Jeg er også innom din dagbok, men ikke så flink til å skrive noe særlig...
loffen Skrevet 5. desember 2008 #6337 Skrevet 5. desember 2008 Ha det kjempegøy på julebord i kveld!! Men vær forsiktig med foten din.
blåmeisa Skrevet 5. desember 2008 #6338 Skrevet 5. desember 2008 Du kunne ikke dy deg nei Jeg skal se hva jeg får til så koselig å se deg her igjen!! Jeg er også innom din dagbok, men ikke så flink til å skrive noe særlig... strengt tatt sikkert ikke så gøy å skrive noe der, når jeg selv aldri er der! Men jeg er forrykende god i perioder
Loevinna Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #6339 Skrevet 6. desember 2008 *strekke på seg* For en herlig morgen! Våknet av meg selv 10.30, laget meg god frokost med eggerøre, brød og spekeskinke og ikke minst Og nå sitter jeg bare og sløver i sofaen og prøver å tømme dvdopptakeren med ting og tang. Jeg har hele dagen for meg selv, så lurer på hva jeg skal bruke den på... *tenke* kanskje prøve å få litt mer julestemning.. Pakke inn noen julegaver, se en julefilm etc. Og så tror jeg det er to frøkener her som er utrolig lekne. Så får prøve å tilfredstille deres behov litt også Det varmer alltid en matmors hjerte :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå