FrizzleSizzle Skrevet 25. november 2008 #6281 Skrevet 25. november 2008 Å, jeg elsker å se førjulsfilm mens jeg gjør noe juleforberedende! forresten. Må jo hilse på selv om du er fraværende!
Loevinna Skrevet 26. november 2008 Forfatter #6284 Skrevet 26. november 2008 Har du blogg her på kg? Ja har nok det.... Jeg får vel vurdere å slippe flere inn der etterhvert... God morgen! kaffe hjelper alltid!
Loevinna Skrevet 26. november 2008 Forfatter #6285 Skrevet 26. november 2008 Håper du får en fin uke. Å, jeg elsker å se førjulsfilm mens jeg gjør noe juleforberedende! forresten. Må jo hilse på selv om du er fraværende! Ja, uff.. jeg er mye fraværende her i boka mi for tiden... Jeg kommer nok sterkere tilbake
Loevinna Skrevet 27. november 2008 Forfatter #6287 Skrevet 27. november 2008 Kos å se deg! Titter jo innom av og til
Loevinna Skrevet 30. november 2008 Forfatter #6290 Skrevet 30. november 2008 Endelig ser det noe lunde rent og ryddig ut her hos meg... Og litt lilla lys og et par løpere er kommet opp, så nå regner jeg det for advent her hos meg. Selvfølgelig er det ikke lys i adventstaken min men får se å få kjøpt meg noen nye pærer i morgen. Håper bare det er pærene som er ødelagte, og ikke selve staken. Har startet resten av kvelden med en god dusj, og har kun planer om å slappe av og kose meg resten av kvelden. Nyte å ha det ryddig rundt meg. Skal lage meg omlett til middag tror jeg, og så får jeg besøk av en venninne litt senere
Loevinna Skrevet 30. november 2008 Forfatter #6291 Skrevet 30. november 2008 Har hatt en skikkelig koselig kveld sammen med venninna mi. Vi skravler og skravler og tiden bare flyr. Egentlig så burde jeg ha kommet meg i seng for lenge siden.. Men måtte gjøre ferdig en bestilling over nettet, og så begynte C.S.I NY, og nå må jeg bare se det ferdig... I morgen tidlig kommer jeg til å være like trøtt som en sokk...
Loevinna Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #6293 Skrevet 1. desember 2008 Lurer på om jeg får sove snart...
Loevinna Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #6298 Skrevet 1. desember 2008 Enda kjipere å tilbringe nesten 4 timer på legevakta.. jeg tråkket skikkelig over på jobb idag, så har hoppa rundt halve dagen. Var redd noe var brukket inn i foten, så reiste til legevakta. Tok røntgen og snakket med lege. Heldigvis ikke noe brudd, men delvis avrevne leddbånd.. og sykmeldt ut uka... Og så er jeg veldig takknemlig for at jeg har en venninne som kjørte meg til legevakta, hentet meg, kjørte meg innom apoteket så jeg fikk smertestillende, kjørte meg innom butikken og posten før hun kjørte meg hjem.... slike venninner er gull verdt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå