Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å, jeg elsker å se førjulsfilm mens jeg gjør noe juleforberedende!

:hallo: forresten. Må jo hilse på selv om du er fraværende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klemmer:

:klem:

Har du blogg her på kg?

Ja har nok det.... :sjenert:

Jeg får vel vurdere å slippe flere inn der etterhvert... ;)

God morgen!

:kaffekopp:

:klem: kaffe hjelper alltid! :)

Skrevet

Håper du får en fin uke. :klemmer:

Å, jeg elsker å se førjulsfilm mens jeg gjør noe juleforberedende!

:hallo: forresten. Må jo hilse på selv om du er fraværende!

Ja, uff.. jeg er mye fraværende her i boka mi for tiden... Jeg kommer nok sterkere tilbake :):klem:

:humpe:

:kline:

:vinke:

:hallo:

Skrevet

Endelig ser det noe lunde rent og ryddig ut her hos meg... :sjenert:

Og litt lilla lys og et par løpere er kommet opp, så nå regner jeg det for advent her hos meg. Selvfølgelig er det ikke lys i adventstaken min :murvegg: men får se å få kjøpt meg noen nye pærer i morgen. Håper bare det er pærene som er ødelagte, og ikke selve staken.

Har startet resten av kvelden med en god dusj, og har kun planer om å slappe av og kose meg resten av kvelden. Nyte å ha det ryddig rundt meg. Skal lage meg omlett til middag tror jeg, og så får jeg besøk av en venninne litt senere :)

Skrevet

Har hatt en skikkelig koselig kveld sammen med venninna mi. Vi skravler og skravler og tiden bare flyr.

Egentlig så burde jeg ha kommet meg i seng for lenge siden.. Men måtte gjøre ferdig en bestilling over nettet, og så begynte C.S.I NY, og nå må jeg bare se det ferdig... :sjenert:

I morgen tidlig kommer jeg til å være like trøtt som en sokk... :Gjesp:

Skrevet

Enda kjipere å tilbringe nesten 4 timer på legevakta.. :( jeg tråkket skikkelig over på jobb idag, så har hoppa rundt halve dagen. Var redd noe var brukket inn i foten, så reiste til legevakta. Tok røntgen og snakket med lege. Heldigvis ikke noe brudd, men delvis avrevne leddbånd.. og sykmeldt ut uka... :sjenert:

Og så er jeg veldig takknemlig for at jeg har en venninne som kjørte meg til legevakta, hentet meg, kjørte meg innom apoteket så jeg fikk smertestillende, kjørte meg innom butikken og posten før hun kjørte meg hjem.... slike venninner er gull verdt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...