Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brilleland ja! :idesmil: kom bare på specsavers jeg.. Jeg skal først se om "min" butikk kan fikse brillene mine, slik at jeg slipper hastekjøp av nye briller.. Da kommer jeg aldri til å bli fornøyd.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Råd har jeg jo om jeg må ut med den utgiften. Jeg må bare prioritere litt annerledes neste måned. Briller har jeg tenkt å kjøpe meg en gang, men liker ikke hastekjøp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Er helt enig med deg ang. brillekjøp, man må ta seg god tid og være 100% fornøyd med de, man kjøper jo (som oftest) tross alt ikke briller så ofte og dyre er de også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne dyre ting må selvsagt ryke like før jul. Men skal du ha dem i 10 år, er det nok ikke den tingen du bruker mest penger på likevel.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: til alle som har vært innom de siste dagene. Er ikke mye jeg er innom her for tiden, så er absolutt ikke oppdatert rundtomkring... Men tenkte jeg bare skulle gi et livstegn ifra meg.

----

Som jeg har skrevet i bloggen min så er jeg igrunnen ganske sliten for tiden. Og leiligheten min er veldig preget av det.. så jeg lager meg små mål om dagen.. I går sa jeg til meg selv at jeg skulle sette på en maskin med klær og rydde salongbordet. Det greidde jeg. Idag har jeg sett på en ny maskin med klær, en oppvaskmaskin, og holder på å rydde spisebordet. Og det er det jeg har tenkt å gjøre idag tror jeg.. Resten av dagen skal jeg bare kose meg med å pakke inn julekalendergaver. :) må bare rydde bort litt klær så jeg får plass til å jobbe på. Burde støvsuget her også, men skal heller prøve å få gjort det i morgen.

Vurderer å sette på en julefilm mens jeg pakker kalendergaver, så jeg får litt førjulsstemning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...