Loevinna Skrevet 8. november 2008 Forfatter #6202 Skrevet 8. november 2008 Kos deg da! Det blir vel et par vel! Jeg har ikke helt bestemt meg, men vi får se
Loevinna Skrevet 8. november 2008 Forfatter #6204 Skrevet 8. november 2008 Jeg har vært skikkelig sløv på husarbeidet den siste tiden.. så nå kryper mamuttene rundt om på gulvet, og alt er fullstendig bomba.. Så dette må jeg få unna i løpet av helgen: - vaske en maskin med mørke klær - henge opp - vaske en maskin med lyse klær - henge opp - vaske håndklær - henge opp - vaske kjøkkenkluter etc - henge opp - kjørt en oppvaskmaskin - tømme den - bake kake (har bare å legge et siste lag med krem på toppen.) - rydde kjøkkenet etter kakebaking og sette på en ny oppvask - tømme kattedo - bære ut søppel - støvsuge gulvene i hele leiligheten - tørke støv på badet - tørke støv på stua og kjøkkenet - klippe klørne på pusejentene mine - vaske sengeklær - rydde bort noen tomme kasser som egentlig bare står i veien... hmm.. har på følelsen av at det er mer, og det kommer nok på listen min etterhvert Har jeg fortalt at jeg digger detaljerte lister?
loffen Skrevet 8. november 2008 #6205 Skrevet 8. november 2008 Mister motet av detaljerte lister jeg.
Loevinna Skrevet 8. november 2008 Forfatter #6206 Skrevet 8. november 2008 Mister motet av detaljerte lister jeg. Jeg liker de best, for da får jeg krysset av ting fortere
Multi Skrevet 8. november 2008 #6207 Skrevet 8. november 2008 Den lista var så lang at jeg mistet motet og bestemte meg for å overse den. Jeg frykter at vår liste blir minst like lang, men det velger jeg å overse en liten stund til.
Loevinna Skrevet 8. november 2008 Forfatter #6208 Skrevet 8. november 2008 Men jeg skal jo ikke gjøre alt på den listen idag da! skrev jo at det var i løpet av helgen går så bra så
Loevinna Skrevet 9. november 2008 Forfatter #6209 Skrevet 9. november 2008 Nettopp bestillt meg julefilmer på nettet!
Loevinna Skrevet 9. november 2008 Forfatter #6210 Skrevet 9. november 2008 Jeg har en stk vanvittig kosete pusejente ved siden av meg i sofaen. Og vi koser oss emd å se på Animal planet :rødme:
Annie Skrevet 9. november 2008 #6211 Skrevet 9. november 2008 - klippe klørne på pusejentene mine Klipper du klørne på kattene??? :klø: Håper du hadde det fint i går
Loevinna Skrevet 9. november 2008 Forfatter #6212 Skrevet 9. november 2008 Klipper du klørne på kattene??? :klø: Håper du hadde det fint i går Ja, jeg må igrunnen klippe de ja.. De er jo innekatter, så de får ikke den samme "slitasjen" på klørne som utekatter.. Så når klørne blir for lange så blir det ubehaglig for kattene, både når de skal gå/løpe og at de henger seg bort i ting etc. Hadde det i grunnen koselig i går ja Men med alkohol i meg, så dukket de tankene jeg skrev om i bloggen min i går opp, og jeg ble litt for sentimental...
Loevinna Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6218 Skrevet 10. november 2008 (endret) Endret 10. november 2008 av Loevinna
MrsP Skrevet 11. november 2008 #6219 Skrevet 11. november 2008 Stor klem fra kiwii som ikke er oppdatert på hva som skjer her inne.
Loevinna Skrevet 11. november 2008 Forfatter #6220 Skrevet 11. november 2008 Stor klem fra kiwii som ikke er oppdatert på hva som skjer her inne. Da er vi to
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå