Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Byggmakker sender julereklame allerede?!?! :hakeslepp:

:dåne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dritsliten selv for tida, jeg. Å ha det skikkelig hektisk i kombinasjon med at jeg mister all energi i november er en dårlig kombinasjon.

Skrevet
Dritsliten selv for tida, jeg. Å ha det skikkelig hektisk i kombinasjon med at jeg mister all energi i november er en dårlig kombinasjon.

Jeg har den varianten der folk på jobben suger energien ut av meg..

Men ingen av delene er noe godt.. Vi får håpe vi ser gode dager snart alle sammen :)

Skrevet
Byggmakker sender julereklame allerede?!?! :hakeslepp:

:dåne:

Ja, det er lenge siden den begynte nå.. :roll:

En stor :klemmer: !!

Skrevet

Oppsummering fra dagen min idag: Dødsliten etter jobb, pga av lite folk på jobb.. + rolig skravlekveld med besøk av en venninne.

Og nå skal jeg rett og slett finne senga. :Gjesp:

Skrevet

God helg med masse :sjokolade: og hva du nå ellers foretrekker!

Skrevet

Takk Multi!! :)

Utrolig deilig å sove lenge idag. Så nå sitter jeg her med to pannekaker til frokost + en :kaffekopp:

Skrevet

*baker oreokake* Egentlig burde den vært bakt i går, men det gadd jeg ikke. Men regner med den blir spiselig i kveld selv om den er bakt i dag :fnise: Viss ikke så får jeg bare ta den med meg hjem igjen og spise den selv i morgen :ler:

Skrevet
Skal du på fest? :)

Skal en tur til eksen.. Så en venninne av meg henter meg en gang etter kl 18. Der blir det taco, og jeg har med kake. Vet ikke om jeg orker å drikke noe enda.. får se. Håper jeg får venninna mi til å kjøre meg hjem etterpå, evt så må jeg gå.. Da får vel mamma en telefon fra en mørkredd datter :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...