Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usjda! Du får legge deg på sofaen og kule'n helt i kveld. :kose:

Det jeg har gjort hele kvelden ja :jepp: Og tror jeg skal snart flytte meg over til senga... :sjenert:

Tenker det var stas å se igjen lille nevøen din ja. :hjertesmil:

Kjempe stas!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVordan er ryggen i dag? :troest:

Den er nesten helt bra! :) Så satser på å være i tipp topp stand igjen i morgen ;)

:klem:

Håper du er bedre! :klem:

Mye bedre! :tommelopp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, her er det lenge siden jeg har vært innom! Beklager! Håper du har det fint :)

Siden dere snakker om fiskegrateng, kan jeg opplyse om at jeg også har hatt det i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her er det lenge siden jeg har vært innom! Beklager! Håper du har det fint :)

Siden dere snakker om fiskegrateng, kan jeg opplyse om at jeg også har hatt det i dag!

Hehe! Her er du og legger igjen en hilsen, mens jeg oppdaterer meg i din dabok ;) Er nok sikkert like lenge siden jeg la igjen spor i din dagbok... :sjenert: Her står alt bare bra til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme! Takk for hilsninger i boka mi. Har hatt en fantastisk helg. Og min nevø blir bare skjønnere og skjønnere for hver gang. Helt objektivt sett så klart :fnise:

Det er heldigvis ikke lenge til jeg får se han igjen, for vi skal feire jul sammen hjemme hos mamma. gleder meg allerede! :)

Men jeg er fullstendig ødelagt i korsryggen etter denne helgen.. :sukk: Så skal finne senga tidlig i kveld, slappe av, og se om den blir bedre snart.

Har du båret på lille nevø hele helga ;)

Det ble spaghetti med saus og pølser. godt det også, og enkelt :)

Spaghetti og pølser kan vel aldri bli feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...