Loevinna Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6061 Del Skrevet 18. oktober 2008 Bake, bake kake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. oktober 2008 #6062 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, takk! Tar gjerne et stykke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6063 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, takk! Tar gjerne et stykke jeg. Så lenge du ikke er allergisk mot nøtter så Det skal bli snickerskake nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. oktober 2008 #6064 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nøtter går bra. Bare appelsin jeg ikke tåler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6065 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nøtter går bra. Bare appelsin jeg ikke tåler... Ingen appelsin i min kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. oktober 2008 #6066 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ingen appelsin i min kake Kommer en gang når jeg har blitt frisk igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6067 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kommer en gang når jeg har blitt frisk igjen... Gjesterommet står klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6068 Del Skrevet 18. oktober 2008 Da har jeg fått lagt noen regninger inn til forfall. Deilig å se at det faktisk står en del penger igjen på kontoen selv etter at regningene er betalt Og kakebunnen er ferdig stekt, så skal snart fikse resten av kaka også. Først skal jeg brette sammen litt klær, henge opp nytt, og sette på en ny vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. oktober 2008 #6069 Del Skrevet 19. oktober 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #6070 Del Skrevet 19. oktober 2008 Heisann Inlove! Så hyggelig at du kommer innom her med kaffe til meg. Varmer godt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. oktober 2008 #6071 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei, har du kost deg i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #6072 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei, har du kost deg i helga? ja det har jeg faktisk Var på filmkveld hos eksen min i går, og det gikk faktisk veldig greit det. Utenom det så har jeg bare slappet av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #6073 Del Skrevet 19. oktober 2008 Bare 5 dager til jeg reiser på besøk til min lille nevø!!! *gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6074 Del Skrevet 22. oktober 2008 Her har det vært fryktelig dødt i det siste ja... Jeg får litt over at det er bare 2 dager igjen til jeg reiser til min lille nevø!!! Husker ikke om jeg har skrevet det i dagboka mi tidligere, men en god nyhet kan jo ikke fortelles for ofte Jeg skal bli tante til nr 2!!!! Min lille nevø skal bli storebror til ei lita jenta Og etter mine utregninger, så skal jeg ha igjen 6 feriedager, og de håper jeg på å få ta ut med jul. For jeg skal hjeeeem!!!! Og nå skal jeg meg ut på kjøkkenet og lage meg middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 22. oktober 2008 #6075 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Heisann! Nå stikker jeg jammen innom og hilser på jeg Har jo sett deg inne i boken til Svimle, så tenkte jeg at jeg skulle kikke i dagboken din, og her var det jo kjempekoselig lesning Jeg skal snart avgårde å besøke et av mine tantebarn, h*n er ganske liten enda, så utrolig morsomt å se endringer fra gang til gang man ser de, de lærer jo så mye og utvikler seg hele tiden :rødme: Håper middagen smakte! Endret 22. oktober 2008 av MissLille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6076 Del Skrevet 22. oktober 2008 Heisann! Nå stikker jeg jammen innom og hilser på jeg Har jo sett deg inne i boken til Svimle, så tenkte jeg at jeg skulle kikke i dagboken din, og her var det jo kjempekoselig lesning Jeg skal snart avgårde å besøke et av mine tantebarn, h*n er ganske liten enda, så utrolig morsomt å se endringer fra gang til gang man ser de, de lærer jo så mye og utvikler seg hele tiden :rødme: Håper middagen smakte! Så koselig med et nytt "ansikt" i boka mi da! velkommen, velkommen! Ja, er virkelig morsomt å se hvor fort de små tassene forandrer seg. Jeg har jo ikke sett min nevø siden i sommer, og det har jo blitt 3-4 mnd siden. Regner med jeg får sjokk over hvor stor han har blitt Når jeg prater med han i telefonen, så sitter han og gliser fra øre til øre, så han kjenner nok igjen stemma til tanta si ja Nei, nå skal jeg rote litt rundt og se om jeg ikke finner noen dagbok hos deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6077 Del Skrevet 22. oktober 2008 Og stor takk til klanen for at de har vært stille i kveld, så jeg har hatt en liten sjans til å oppdatere meg ørlite rundtomkring.. Bare bloggene igjen.... :dåne: Har sagt det før, og sier det igjen (selv om jeg aldri lærer): KG-pauser straffer seg alltid..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. oktober 2008 #6078 Del Skrevet 22. oktober 2008 Så deilig positivt alt var her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6079 Del Skrevet 22. oktober 2008 Så deilig positivt alt var her! Ja, orket ikke bruke energi på å finne noe negativt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6080 Del Skrevet 22. oktober 2008 Forsvinner i dusjen en stund, og så må jeg gjøre noe jobbarbeid før jeg legger meg, men det tar ikke lange stunda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå