Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da har jeg fått lagt noen regninger inn til forfall. Deilig å se at det faktisk står en del penger igjen på kontoen selv etter at regningene er betalt :)

Og kakebunnen er ferdig stekt, så skal snart fikse resten av kaka også. Først skal jeg brette sammen litt klær, henge opp nytt, og sette på en ny vask. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du kost deg i helga? :klemmer:

:vinke: ja det har jeg faktisk :) Var på filmkveld hos eksen min i går, og det gikk faktisk veldig greit det. Utenom det så har jeg bare slappet av.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det vært fryktelig dødt i det siste ja... Jeg får :hoppe: litt over at det er bare 2 dager igjen til jeg reiser til min lille nevø!!! :bolledeig:

Husker ikke om jeg har skrevet det i dagboka mi tidligere, men en god nyhet kan jo ikke fortelles for ofte ;) Jeg skal bli tante til nr 2!!!! :hoppe: Min lille nevø skal bli storebror til ei lita jenta :bolledeig:

Og etter mine utregninger, så skal jeg ha igjen 6 feriedager, og de håper jeg på å få ta ut med jul. For jeg skal hjeeeem!!!! ;)

Og nå skal jeg :danse: meg ut på kjøkkenet og lage meg middag :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Nå stikker jeg jammen innom og hilser på jeg :vinke: Har jo sett deg inne i boken til Svimle, så tenkte jeg at jeg skulle kikke i dagboken din, og her var det jo kjempekoselig lesning :hoppe:

Jeg skal snart avgårde å besøke et av mine tantebarn, h*n er ganske liten enda, så utrolig morsomt å se endringer fra gang til gang man ser de, de lærer jo så mye og utvikler seg hele tiden :rødme:

Håper middagen smakte! :)

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Nå stikker jeg jammen innom og hilser på jeg :vinke: Har jo sett deg inne i boken til Svimle, så tenkte jeg at jeg skulle kikke i dagboken din, og her var det jo kjempekoselig lesning :hoppe:

Jeg skal snart avgårde å besøke et av mine tantebarn, h*n er ganske liten enda, så utrolig morsomt å se endringer fra gang til gang man ser de, de lærer jo så mye og utvikler seg hele tiden :rødme:

Håper middagen smakte! :)

Så koselig med et nytt "ansikt" i boka mi da! :hoppe: velkommen, velkommen! :)

Ja, er virkelig morsomt å se hvor fort de små tassene forandrer seg. Jeg har jo ikke sett min nevø siden i sommer, og det har jo blitt 3-4 mnd siden. Regner med jeg får sjokk over hvor stor han har blitt :) Når jeg prater med han i telefonen, så sitter han og gliser fra øre til øre, så han kjenner nok igjen stemma til tanta si ja :fnise:

Nei, nå skal jeg rote litt rundt og se om jeg ikke finner noen dagbok hos deg... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og stor takk til klanen for at de har vært stille i kveld, så jeg har hatt en liten sjans til å oppdatere meg ørlite rundtomkring.. :fnise:

Bare bloggene igjen.... :dåne:

Har sagt det før, og sier det igjen (selv om jeg aldri lærer):

KG-pauser straffer seg alltid..... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...