Loevinna Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5941 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde det iallefall hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #5942 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det hadde sikkert Multi også, har snakket med henne i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. oktober 2008 #5943 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ååå, du har hatt fint besøk du! Heldiggrisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #5944 Del Skrevet 5. oktober 2008 Misunnelig sammen med Loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5945 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det hadde sikkert Multi også, har snakket med henne i kveld Ååå, du har hatt fint besøk du! Heldiggrisen. Jeg hadde besøk av et søskenbarn på lørdag, og traff Multi inn i byen i går Har vært ei koselig helg. Misunnelig sammen med Loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. oktober 2008 #5946 Del Skrevet 6. oktober 2008 Å sånn ja. *Må ha det inn med teskje* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5947 Del Skrevet 6. oktober 2008 *mater loffen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. oktober 2008 #5948 Del Skrevet 6. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5949 Del Skrevet 6. oktober 2008 *lage meg rømmegrøt til middag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 6. oktober 2008 #5950 Del Skrevet 6. oktober 2008 *bestiller Loevinnas spesial på torsdag, og minner meg selv på om å ta en liten polekspedisjon i løpet av torsdag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 6. oktober 2008 #5951 Del Skrevet 6. oktober 2008 ...og Loevinnas spesial er IKKE rømmegrøt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 6. oktober 2008 #5952 Del Skrevet 6. oktober 2008 Og jeg bestiller ikke noe svære greier Vi finner sikkert på noe kjapt vi kan lage sammen mens vi super vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. oktober 2008 #5953 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. oktober 2008 #5954 Del Skrevet 6. oktober 2008 Den kommentaren var til rømmegrøten da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 6. oktober 2008 #5955 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nei, uff, grøt er for meg.. særlig etter en såpass hard helg som jeg har hatt, vil bare ha salt salt salt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5956 Del Skrevet 6. oktober 2008 *bestiller Loevinnas spesial på torsdag, og minner meg selv på om å ta en liten polekspedisjon i løpet av torsdag* ...og Loevinnas spesial er IKKE rømmegrøt.. Hva er "Loevinnas spesial" da..? :klø: Tror igrunnen ikke du trenger noen polekspedisjon.. Jeg har masse vin jeg Til og med en kartong med Cato Negro vin (åpnet den på fredag, men lang fra tom, og den holder seg nok til torsdag ) Og jeg bestiller ikke noe svære greier Vi finner sikkert på noe kjapt vi kan lage sammen mens vi super vin Supe vin får vi sikkert til Ikke? Den kommentaren var til rømmegrøten da.. Rømmegrøt er godt det, sånn en gang i halvåret Nei, uff, grøt er for meg.. særlig etter en såpass hard helg som jeg har hatt, vil bare ha salt salt salt Hard helg?! *iler inn i dagboken din for å lete etter referat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 6. oktober 2008 #5957 Del Skrevet 6. oktober 2008 Loevinnas spesial er sånn som du laget hos oss vettu... Risottogreier, var det det? :klø: Men husker ikke om det var mye styr å lage det da, for vi skal da pokker ikke stå over grytene hele kvelden og vase. Vi skal heller vase i sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5958 Del Skrevet 6. oktober 2008 Loevinnas spesial er sånn som du laget hos oss vettu... Risottogreier, var det det? :klø: Men husker ikke om det var mye styr å lage det da, for vi skal da pokker ikke stå over grytene hele kvelden og vase. Vi skal heller vase i sofaen JA, det var den Otto'en ja!!! Nei, den er kjempe enkel å lage den, så det skal nok gå greit Og jeg gleder meg til å vase i sofaen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 6. oktober 2008 #5959 Del Skrevet 6. oktober 2008 JA, det var den Otto'en ja!!! Nei, den er kjempe enkel å lage den, så det skal nok gå greit Og jeg gleder meg til å vase i sofaen!! Otto miiiin, han e nu så fiiiiiiiin Altså, vi skal lage sammen da, mens vi super vin og skravler Jeg har sikkert tatt meg en øl eller fem eller noe før jeg kommer til deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5960 Del Skrevet 6. oktober 2008 Otto miiiin, han e nu så fiiiiiiiin Altså, vi skal lage sammen da, mens vi super vin og skravler Jeg har sikkert tatt meg en øl eller fem eller noe før jeg kommer til deg da Ja, de har jo øl på flyplassen har jeg hørt Og du skal jo få lov å lage middag sammen med meg, om jeg tørr å la deg få drive på med en kniv etter fem øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå