Loevinna Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5941 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde det iallefall hyggelig
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #5942 Skrevet 5. oktober 2008 Det hadde sikkert Multi også, har snakket med henne i kveld
loffen Skrevet 5. oktober 2008 #5943 Skrevet 5. oktober 2008 Ååå, du har hatt fint besøk du! Heldiggrisen.
Loevinna Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5945 Skrevet 6. oktober 2008 Det hadde sikkert Multi også, har snakket med henne i kveld Ååå, du har hatt fint besøk du! Heldiggrisen. Jeg hadde besøk av et søskenbarn på lørdag, og traff Multi inn i byen i går Har vært ei koselig helg. Misunnelig sammen med Loffen
Loevinna Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5949 Skrevet 6. oktober 2008 *lage meg rømmegrøt til middag*
Svimle Skrevet 6. oktober 2008 #5950 Skrevet 6. oktober 2008 *bestiller Loevinnas spesial på torsdag, og minner meg selv på om å ta en liten polekspedisjon i løpet av torsdag*
Svimle Skrevet 6. oktober 2008 #5951 Skrevet 6. oktober 2008 ...og Loevinnas spesial er IKKE rømmegrøt..
Svimle Skrevet 6. oktober 2008 #5952 Skrevet 6. oktober 2008 Og jeg bestiller ikke noe svære greier Vi finner sikkert på noe kjapt vi kan lage sammen mens vi super vin
loffen Skrevet 6. oktober 2008 #5954 Skrevet 6. oktober 2008 Den kommentaren var til rømmegrøten da..
Svimle Skrevet 6. oktober 2008 #5955 Skrevet 6. oktober 2008 Nei, uff, grøt er for meg.. særlig etter en såpass hard helg som jeg har hatt, vil bare ha salt salt salt
Loevinna Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5956 Skrevet 6. oktober 2008 *bestiller Loevinnas spesial på torsdag, og minner meg selv på om å ta en liten polekspedisjon i løpet av torsdag* ...og Loevinnas spesial er IKKE rømmegrøt.. Hva er "Loevinnas spesial" da..? :klø: Tror igrunnen ikke du trenger noen polekspedisjon.. Jeg har masse vin jeg Til og med en kartong med Cato Negro vin (åpnet den på fredag, men lang fra tom, og den holder seg nok til torsdag ) Og jeg bestiller ikke noe svære greier Vi finner sikkert på noe kjapt vi kan lage sammen mens vi super vin Supe vin får vi sikkert til Ikke? Den kommentaren var til rømmegrøten da.. Rømmegrøt er godt det, sånn en gang i halvåret Nei, uff, grøt er for meg.. særlig etter en såpass hard helg som jeg har hatt, vil bare ha salt salt salt Hard helg?! *iler inn i dagboken din for å lete etter referat*
Svimle Skrevet 6. oktober 2008 #5957 Skrevet 6. oktober 2008 Loevinnas spesial er sånn som du laget hos oss vettu... Risottogreier, var det det? :klø: Men husker ikke om det var mye styr å lage det da, for vi skal da pokker ikke stå over grytene hele kvelden og vase. Vi skal heller vase i sofaen
Loevinna Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5958 Skrevet 6. oktober 2008 Loevinnas spesial er sånn som du laget hos oss vettu... Risottogreier, var det det? :klø: Men husker ikke om det var mye styr å lage det da, for vi skal da pokker ikke stå over grytene hele kvelden og vase. Vi skal heller vase i sofaen JA, det var den Otto'en ja!!! Nei, den er kjempe enkel å lage den, så det skal nok gå greit Og jeg gleder meg til å vase i sofaen!!
Svimle Skrevet 6. oktober 2008 #5959 Skrevet 6. oktober 2008 JA, det var den Otto'en ja!!! Nei, den er kjempe enkel å lage den, så det skal nok gå greit Og jeg gleder meg til å vase i sofaen!! Otto miiiin, han e nu så fiiiiiiiin Altså, vi skal lage sammen da, mens vi super vin og skravler Jeg har sikkert tatt meg en øl eller fem eller noe før jeg kommer til deg da
Loevinna Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5960 Skrevet 6. oktober 2008 Otto miiiin, han e nu så fiiiiiiiin Altså, vi skal lage sammen da, mens vi super vin og skravler Jeg har sikkert tatt meg en øl eller fem eller noe før jeg kommer til deg da Ja, de har jo øl på flyplassen har jeg hørt Og du skal jo få lov å lage middag sammen med meg, om jeg tørr å la deg få drive på med en kniv etter fem øl
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå