Sauen Shaun Skrevet 4. oktober 2008 #5921 Skrevet 4. oktober 2008 Det ser ut til at du slipper å kjede deg i dag ihvertfall. Og tenk så koselig det blir i kveld når du er ferdig.
Loevinna Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5922 Skrevet 4. oktober 2008 Det ser ut til at du slipper å kjede deg i dag ihvertfall. Og tenk så koselig det blir i kveld når du er ferdig. og så får jeg besøk i kveld også, og da er det alltid koselig å vise frem leiligheten fra sin beste side
Loevinna Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5923 Skrevet 4. oktober 2008 Må bare ha meg en liten kg pause
Loevinna Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5925 Skrevet 4. oktober 2008 Pauser er alltid viktig. Mhm! sitter og lader opp til å vaske badet nå... Ikke det kjekkeste som finnes men...
Sauen Shaun Skrevet 4. oktober 2008 #5926 Skrevet 4. oktober 2008 Men det er veldig kjekt når det er gjort.
Loevinna Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5927 Skrevet 4. oktober 2008 Du prøver hardt å overbevise meg ja Men okay da, så kaster jeg meg over badet...
Loevinna Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5928 Skrevet 4. oktober 2008 - tørke støv på stua - tørke støv på badet - skifte på senga (har strippa den) - henge opp ei maskin med klær - vaske en ny maskin med kjøkkenhåndklær og kluter - henge opp vask nr 2 - lage klar vask nr 3 - rydde kjøkkenet/sette på oppvaskmaskina - ta ut kjøttdeig til tining fra fryseren - vaske gulvet på stue, kjøkken, begge soverommene, badet og gangen - tømme kattedoen - bære ut søppel - hente posten - dusje Har da fått unna litt.. skal øyeblikkelig starte på gulvvasken, og da er det verste unnagjort egentlig.
Loevinna Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5930 Skrevet 4. oktober 2008 Lyst og lyst fru Blom.... på tide det blir gjort noe her.. det sier alt
Loevinna Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5932 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har enda ikke klart å lære kattene mine til å vaske gulvet, så får vel bare begynne med det selv...
loffen Skrevet 4. oktober 2008 #5933 Skrevet 4. oktober 2008 Kos deg med besøk og ren leilighet i kveld!
Loevinna Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5934 Skrevet 4. oktober 2008 Kos deg med besøk og ren leilighet i kveld! I will!!
Loevinna Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5935 Skrevet 4. oktober 2008 - tørke støv på stua - tørke støv på badet - skifte på senga (har strippa den) - henge opp ei maskin med klær - vaske en ny maskin med kjøkkenhåndklær og kluter - henge opp vask nr 2 - lage klar vask nr 3 - rydde kjøkkenet/sette på oppvaskmaskina - ta ut kjøttdeig til tining fra fryseren - vaske gulvet på stue, kjøkken, begge soverommene, badet og gangen - tømme kattedoen - bære ut søppel - hente posten - dusje Regner meg som ferdig jeg!!! Kattedoen tar jeg alltid før jeg legger meg uansett
Loevinna Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5938 Skrevet 5. oktober 2008 Har kost meg med besøk ja, og det ble sent i natt omtrent nettopp stått opp jeg nå.. Prøver å våkne med en
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå