Loevinna Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5902 Skrevet 1. oktober 2008 :halloe: på alle som har vært innom, og de som kommer innom i løpet av kvelden Har kommet meg hjem fra jobb og har allerede rukket å springe gjennom dusjen. Blir hentet om ca 1 time, og skal bli godt å slippe å lage middag selv i dag
SallyBrown Skrevet 1. oktober 2008 #5903 Skrevet 1. oktober 2008 Så koselig å ha så mye sosialt på planen Det er det eneste jeg savner her jeg bor nå.
Loevinna Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5904 Skrevet 2. oktober 2008 Så koselig å ha så mye sosialt på planen Det er det eneste jeg savner her jeg bor nå. Jeg har faktisk ikke vært sååå sosial før, så det er både godt og litt slitsomt. Men da setter jeg mye mer pris på de dagene jeg kan slappe av hjemme
Loevinna Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5905 Skrevet 2. oktober 2008 Takk Inlove, for at du sparket meg bak! Nå har jeg fått sett på en klesvask, tømt oppvaskmaskina, sett på oppvaskmaskina igjen, og brettet sammen noe håndklær. Kunne ha brukt energien min til å vaske over gulvene, men det tror jeg at jeg tar i morgen, evt lørdagsformiddag.
Loevinna Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5913 Skrevet 3. oktober 2008 Off.. i kveld er jeg fullstendig utslitt og trøtt.... Sitter og koser meg med , og det blir jeg jo enda trøttere av i kveld...
Loevinna Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5915 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er egentlig stuptrøtt vurderer sterkt å finne senga og lese litt.....
loffen Skrevet 3. oktober 2008 #5916 Skrevet 3. oktober 2008 Har du en god bok å lese i da? Ta med på sengen!
Loevinna Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5917 Skrevet 3. oktober 2008 Har du en god bok å lese i da? Ta med på sengen! God og god... har da iallefall en bok å lese i
Loevinna Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5919 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg fikk en kosepus på brystkassa, så da sovnet jeg fort
Loevinna Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5920 Skrevet 4. oktober 2008 Etter ei lang natt med god søvn, så har jeg endelig energi til å få unna litt husarbeid idag + med en innabords Dette må jeg prøve å få unna: - tørke støv på stua - tørke støv på badet - skifte på senga - henge opp ei maskin med klær - vaske en ny maskin med klær - henge opp vask nr 2 - lage klar vask nr 3 - rydde kjøkkenet/sette på oppvaskmaskina - ta ut kjøttdeig til tining fra fryseren - vaske gulvet på stue, kjøkken, begge soverommene, badet og gangen - tømme kattedoen - bære ut søppel - hente posten - dusje Hmm.. var det noe mer jeg skulle ha gjort mon tro...? :klø: Vel, jeg har da iallefall noe å begynne med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå