Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
:klemmer:

ÆI DIGG JU!!!

:klem:

Ædiggediggediggedeidiggedei...!!!! *nynner på Max Mekker sang eller noe slikt* :fnise:

Endret av Loevinna
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten.. noen dager er bare bedre enn andre! og min dag har igrunnen vært helt utrolig på sin måte.. Jeg glemte å stille vekkerklokka i går kveld, men jeg våknet fem på 7 idag tidlig, 5 min før klokka skulle ha ringt ;) Så havnet jeg på en buss som jeg tror jeg egentlig ikke bruker å ta.. ( :klø: ), iallefall holdt jeg på å havne langt unna jobb. Men overhørte plutselig at en passasjer spurte om et holdeplass som jeg ikke skulle til.. så da fikk jeg hoppet over på riktig buss, og rakk faktisk tidsnok jobben min :) og så har jeg vært på en utrolig flott skogstur med barna på jobb idag.

Så selv om jeg er sliten i dag, så har jeg hatt en bra dag. :nigo:

Skrevet
Takk for at dere holder liv i boka mi, når jeg selv ikke orker. :klemmer: Jeg er virkelig lei av av pc og nett om dagen... :sjenert: idag har jeg vært til behandling, og har ligget flatet ut på sofaen med boka mi. Deilig og avslappendes.

Uansett, jeg lever og har det igrunnen bra :)

Godt å høre :klem:

Nydusja. Taco. Nyhenta Ellospakke. Sofa. Skal vi danse. Rødvin. Litt helgesnop.

Det er fredagskveld! :bolledeig:

Og det beste av alt: jeg føler virkelig at jeg har det bra om dagen! :-D

Fikk meg også en veldig hyggelig overraskelse i dag. Har en kollega som driver med en del hekling. Blant annet luer, og jeg bestilte meg en av henne. Den kom hun med idag som var ferdig + jeg fikk en DVD av henne som hun hadde laget til meg. Men hun ville ikke si hva det var, for det fikk jeg se når jeg kom hjem. Iallefall så skulle jeg ta meg et glass rødvin og bare kose meg. Det er da filmen Sex in the City. Men altså, for en koselig ting å gjøre da! Ble så overveldet jeg... Jeg har snille kollegaer :)

Du fortjener det :)

Har ligget og koset meg på sofaen med boka mi + pusejentene mine kom og la seg i fanget mitt. Men nå skal jeg krype opp i senga mi :Gjesp:

Hvordan går det med pusene og tissing, bedre?

Ha en fin dag, Loevinna :klemmer:

Skrevet
Godt å høre :klem:

Du fortjener det :)

Hvordan går det med pusene og tissing, bedre?

Ha en fin dag, Loevinna :klemmer:

:klemmer:

Jentene mine tisser ikke på gulvet lenger! Eller, kanskje en og annen gong, om jeg ikke tømmer doen ofte nok. Så problemet nå nok i at de ikke ville ha doen på badet ;)

God onsdag! :bolledeig:

Den kunne ha vært bedre. ;)

:klem:

Skrevet

Godt å lese at du har det bra for tiden. :klemmer:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Håper du har det fint i helga. Kos deg og nyt søndagen. :klemmer:

Skrevet

Heisann alle dere som har holdt liv i dagboken min! :klemmer:

Jeg har igrunnen vært veldig opptatt i det siste, og samtidig vært lei av internett.. Lite sammendrag av den siste uka mi:

Torsdag: hadde skravlekveld med en venninne

Fredag: hadde en kollega på besøk, og det ble vin og fredagskos.

Lørdag: reiste med Danskebåten

Søndag: kom hjem fra båten

Mandag: hjalp en eldre kollega med noe epostgreier, og da ble det visst middag og skravling på meg også :) Koselig.

Idag: Sovet på sofaen, og er igrunnen sliten..

I morgen: vi er en gjeng som er invitert på middag hos en kollega

Lørdag: får besøk av et søskenbarn, og kanskje overnatter hun også.

Søndag: Skal kanskje treffe Multi :)

Det er veldig rart å gå ifra å være en person som nesten ikke har orket å være sosial, til å plutselig ha planer nesten hver dag.... :sjenert: Vanskelig å forklare egentlig..

Skrevet

Så lenge du liker det, så er det jo bare fint! :klem:

Skrevet

Synes det høres kjempebra ut jeg. :klemmer:

Skrevet

God morgen! Håper du får en fin dag. Høres jo koselig ut å bli invitert på middag hos en kollega. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...