Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men går sikkert fint an å se den en gang til :)

Jeg var faktisk to ganger på kino og så den :fnise:

Liker så godt den scenen når Carrie ringer til Samatha for å fortelle at hun skal gifte seg. "Oh honey, you finally got botox!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var faktisk to ganger på kino og så den :fnise:

Liker så godt den scenen når Carrie ringer til Samatha for å fortelle at hun skal gifte seg. "Oh honey, you finally got botox!" :ler:

hmm.. den må jeg få med meg skikkelig når jeg ser filmen neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydusja. Taco. Nyhenta Ellospakke. Sofa. Skal vi danse. Rødvin. Litt helgesnop.

Det er fredagskveld! :bolledeig:

Og det beste av alt: jeg føler virkelig at jeg har det bra om dagen! :-D

Fikk meg også en veldig hyggelig overraskelse i dag. Har en kollega som driver med en del hekling. Blant annet luer, og jeg bestilte meg en av henne. Den kom hun med idag som var ferdig + jeg fikk en DVD av henne som hun hadde laget til meg. Men hun ville ikke si hva det var, for det fikk jeg se når jeg kom hjem. Iallefall så skulle jeg ta meg et glass rødvin og bare kose meg. Det er da filmen Sex in the City. Men altså, for en koselig ting å gjøre da! Ble så overveldet jeg... Jeg har snille kollegaer :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååå, den filmen har jeg også lyst til å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg hatt en lang, men kjempe koselig dag. Våknet faktisk før klokken 9 av meg selv, og da stod jeg bare opp. En liten stund etterpå så ble jeg hentet av en venninne, for vi skulle ha oss en liten tur på et par loppemarkeder. Mye rart folk kaster altså.. Men jeg fikk iallefall 5-6 pent brukte bøker til ca 150kr.

Etterpå gikk vi på kafe og bestilte oss lunsj og kaffe. Og ikke minst :skravle: Etterpå ble det litt småshopping, men jeg handlet ikke så mye egentlig. Men koselig å tusle rundt og titte. Jeg fikk også hentet to pakker som ventet på meg på posten. Blant annet pakken min ifra Sparkjøp. Alle klærne passet der, unntatt støvlettene.. Men beholder de alikevel, og håper på at jeg klarer å kvitte meg med et par cm rundt leggen før vinteren... :sjenert:

Da jeg kom hjem så ble det et par timer på sofaen.. :veslejenta: Så har jeg fått skravlet med en venninne på nett, brettet sammen noen klær, sett på en vask, ryddet kjøkkenet og ryddet bort masse rot fra spisebordet. Så nå er jeg klar for lørdagskvelden. Føler jeg har fått gjort kjempe masse idag, og enda er det tidlig på kvelden. Og det beste av alt er at jeg ikke føler meg fullstendig skutt heller ;)

Vel.. det ble en lang oppdatering fra meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...