Loevinna Skrevet 13. september 2008 Forfatter #5762 Skrevet 13. september 2008 Sov godt da jeg først sovnet. Lå og leste til ca 1, og sovnet vel ikke før nærmere 2. Men har vel fått min dose med søvn da jeg våknet kl 9 og ikke fikk sove igjen. Får heller ta en liten hvil på sofaen senere om behovet melder seg Nå sitter jeg her med og oppdaterer meg litt. Om en times tid stikker jeg for å spise lunsj(frokost for min del ) med en venninne.
Sauen Shaun Skrevet 13. september 2008 #5763 Skrevet 13. september 2008 Hmm.. aldri bra å sitte på nett og dille uten mål og mening.. For plutselig har man sendt en bestilling til SparKjøp.... Og ellos er også fristendes... Men har bestilt meg: -2 stk pologensere - i svart og lyse blå -Sort fleecejakke -Støvletter -Rød Tunika Sånne støvletter kunne jeg faktisk tenkt meg også. Får tenke fram til jeg får penger om en ukes tid... :klø:
Loevinna Skrevet 13. september 2008 Forfatter #5764 Skrevet 13. september 2008 Har hatt en koselig formiddag sammen med min venninne. Og jaggu ble det en del shopping også! Jeg hadde bare 4 ting på handlelisten min dag, men etter tre fulle bæreposer med ting og tang, så hadde jeg enda ikke fått noe av det som stod på listen min... Men fikk det også til slutt. MEN, jeg har faktisk fått kjøpt to julegaver idag + masse kalendergaver til de 3 julekalenderene jeg planlegger å lage å gi bort... Shoppingliste: - hårfarge til meg selv, to til prisen av en! - ansiktsmasker til meg selv - 3 dvd'er (var på tilbud) - et par ting på apoteket. - en julegave til min bror (salg på Dressmann) - en julegave til min nevø (er ikke heeelt 100% sikker på om dette blir julegave eller bursdagsgave enda...) - 5 kalenderting til julekalender nr. 1 - 9 kalenderting til julekalender nr. 2 - 8 kalenderting til julekalender nr. 3 Tja.. ble litt dette da Men det vart mest gaver enn til meg selv. Liker det best slik
Loevinna Skrevet 13. september 2008 Forfatter #5765 Skrevet 13. september 2008 Sånne støvletter kunne jeg faktisk tenkt meg også. Får tenke fram til jeg får penger om en ukes tid... :klø: De så veldig deilige ut!
Gjest marihan Skrevet 13. september 2008 #5766 Skrevet 13. september 2008 Jøss, som du har shoppet Morsomt! Og det er jo kjempelurt å kjøpe julegaver hvis man plutselig kommer over noe
Multi Skrevet 13. september 2008 #5767 Skrevet 13. september 2008 Jeg er litt spent på de kalendertingene, jeg. Mulig å få vite hva du har kjøpt? Jeg trenger noen ideer.
Gjest Trulselinemor Skrevet 13. september 2008 #5768 Skrevet 13. september 2008 takk! Tenkte å sende en pm tilbake, men har bare ikke kommet så langt enda.. Og ang bloggen min.. jeg tenker og knaker.. Tusen takk. Jeg forstår, du får tenke litt til
Loevinna Skrevet 13. september 2008 Forfatter #5769 Skrevet 13. september 2008 Jøss, som du har shoppet Morsomt! Og det er jo kjempelurt å kjøpe julegaver hvis man plutselig kommer over noe Ja, i år tenkte jeg å spre julegavene over flere måneder, istedet for at hele desemberlønningen min går opp i gaver.. Og ekstra morro er det å kommer over salg Jeg er litt spent på de kalendertingene, jeg. Mulig å få vite hva du har kjøpt? Jeg trenger noen ideer. Tja.. hva endte jeg med da.. div. småflasker med dusjsåper/bodylotion etc, ansiktsmasker, fotfiler, neglelakk, dvd'er(kun til søsteren min), badeand (intern spøk mellom meg og mamma ), div. fotprodukter... og så husker jeg ikke mer Tusen takk. Jeg forstår, du får tenke litt til Sendt deg PM
Gjest Trulselinemor Skrevet 13. september 2008 #5770 Skrevet 13. september 2008 Ja, i år tenkte jeg å spre julegavene over flere måneder, istedet for at hele desemberlønningen min går opp i gaver.. Og ekstra morro er det å kommer over salg Tja.. hva endte jeg med da.. div. småflasker med dusjsåper/bodylotion etc, ansiktsmasker, fotfiler, neglelakk, dvd'er(kun til søsteren min), badeand (intern spøk mellom meg og mamma ), div. fotprodukter... og så husker jeg ikke mer Sendt deg PM Tusen takk for PM.
Loevinna Skrevet 13. september 2008 Forfatter #5774 Skrevet 13. september 2008 Amalie_85 ------ Nettopp skravlet i over en time med en gammel kollega som flyttet for et par år siden. Dama er nesten 60 år, ergo mye eldre enn meg. Men det er alltid kjempe koselig å skravle med henne, og jeg blir alltid like glad når hun ringer
Loevinna Skrevet 13. september 2008 Forfatter #5775 Skrevet 13. september 2008 Når jeg for en gang skyld sitter her til over midnatt, så er det ingen andre her....
FrizzleSizzle Skrevet 14. september 2008 #5776 Skrevet 14. september 2008 Skal du lage 3 kalendre og gi bort? Jøss..du er flink! Det er definitivt lurt å kjøpe gaver når man først kommer over noe, så blir det ikke stress. Jepp, jeg mener det selv om jeg har sluttet med julegaver, det hender jo man har bruk for andre gaver også.
Loevinna Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5777 Skrevet 14. september 2008 Skal du lage 3 kalendre og gi bort? Jøss..du er flink! Det er definitivt lurt å kjøpe gaver når man først kommer over noe, så blir det ikke stress. Jepp, jeg mener det selv om jeg har sluttet med julegaver, det hender jo man har bruk for andre gaver også. Jeg elsker å gi bort gaver, og se at folk setter pris på det.. Jeg skal iallefall lage 2 kalendre, og den siste er jeg ikke heeeelt sikker på... Har en ide som skal få modne litt først...
Loevinna Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5778 Skrevet 14. september 2008 Etter å ikke orket å ta husarbeid skikkelig den siste uka, så har det virkelig sett ut som en svinesti her. Men sparket meg selv bak idag, så har fått unna litt. Har fått: - ryddet kjøkkenet - brettet sammen masse klær og håndklær og lagt på plass - sett på en maskin med klær - laget klar enda en maskin - støvsuget hele leiligheten - bært ut søppel - strippet senga for sengeklær Og nå skal jeg bare slappe av resten av søndagen. Skal først dusje, og så skal jeg ta meg et deilig fotbad og ta ansiktsmaske. Skjemme meg selv bort litt Så må jeg vel få laget noe middag senere også..
kamela Skrevet 14. september 2008 #5779 Skrevet 14. september 2008 Hmm.. aldri bra å sitte på nett og dille uten mål og mening.. For plutselig har man sendt en bestilling til SparKjøp.... Og ellos er også fristendes... Men har bestilt meg: -2 stk pologensere - i svart og lyse blå -Sort fleecejakke -Støvletter -Rød Tunika Kan faktisk ikke huske å ha fått Sparkjøp katalogen i høst, må bestille den! Har hatt en koselig formiddag sammen med min venninne. Og jaggu ble det en del shopping også! Jeg hadde bare 4 ting på handlelisten min dag, men etter tre fulle bæreposer med ting og tang, så hadde jeg enda ikke fått noe av det som stod på listen min... Men fikk det også til slutt. MEN, jeg har faktisk fått kjøpt to julegaver idag + masse kalendergaver til de 3 julekalenderene jeg planlegger å lage å gi bort... Shoppingliste: - hårfarge til meg selv, to til prisen av en! - ansiktsmasker til meg selv - 3 dvd'er (var på tilbud) - et par ting på apoteket. - en julegave til min bror (salg på Dressmann) - en julegave til min nevø (er ikke heeelt 100% sikker på om dette blir julegave eller bursdagsgave enda...) - 5 kalenderting til julekalender nr. 1 - 9 kalenderting til julekalender nr. 2 - 8 kalenderting til julekalender nr. 3 Tja.. ble litt dette da Men det vart mest gaver enn til meg selv. Liker det best slik Imponert!
Gjest marihan Skrevet 14. september 2008 #5780 Skrevet 14. september 2008 Så flink du har vært med husarbeid i dag Selv har jeg begrenset meg til å vaske en maskin klær.. Og jeg har ikke en gang hengt den opp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå