Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har spist to ganger i dag jeg. :ler:

Til vanlig ville jeg også ha gjort det på denne tiden. Men har ikke matlyst om dagen.. Spiser bare fordi jeg vet jeg må... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hei :vinke:

Jeg vet hvordan det med matlyst kan være. Jeg merker selv at de dagene jeg har fri, så er jeg ikke så flink til å spise regelmessig, som de dagene jeg er på jobb.

Men vi vet jo begge hvor viktig det er å spise regelmessig.

Ha en god dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Jeg vet hvordan det med matlyst kan være. Jeg merker selv at de dagene jeg har fri, så er jeg ikke så flink til å spise regelmessig, som de dagene jeg er på jobb.

Men vi vet jo begge hvor viktig det er å spise regelmessig.

Ha en god dag :klem:

:hallo: Nei, er ikke noe å skryte av den matlysta når man er syk. Men jeg har drukket kjempe mye, så det har nok litt å si med at jeg ikke føler sult..

Jeg skal iallefall slappe av idag, og lade batteriet til jobb i morgen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å lage meg frokost måtte jeg rydde kjøkkenet.. Så nå suller og går oppvaskmaskinen. Etter å ha spist, kom jeg på at jeg må jo kanskje ha rene klær til jobben i morgen... Så da fikk jeg hengt opp håndklærne jeg vasket i går kveld. Og sett på en maskin med sengetøy som har blitt liggende.. Etterpå må jeg vaske noe vanlige klær også... Men nå er jeg sliten og gjennomsvett... :sukk: Og det bare ved å gjøre så lite..

Egentlig skulle jeg ha vært på et foreldremøte i kveld, men tror jeg dropper det, til fordel for å være sikker på at jeg orker jobb i morgen... :sjenert:

Så nå har jeg bare date med sofaen en stund fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :klem:

Nå skal jeg ta meg en pause ifrå pc'en. sløve litt på sofaen tenker jeg. + drikke mye for å se om hodepinen slipper taket.

Vi snakkes! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:kaffekopp:

Takk! :klem:

Godt å høre at du er bedre! :klemmer:

Det var lurt å droppe foreldremøtet. :Nikke:

Tror jeg også.. :klem:

-----

Da skal jeg tusle ut i senga og prøve å få sove. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...