Loevinna Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5721 Del Skrevet 10. september 2008 Kanskje på tide med litt frokost og en ... Lurer på om jeg har det som trengst til en god omelett jeg.. *tusler på kjøkkenet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. september 2008 #5722 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Har spist to ganger i dag jeg. Endret 10. september 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5723 Del Skrevet 10. september 2008 Har spist to ganger i dag jeg. Til vanlig ville jeg også ha gjort det på denne tiden. Men har ikke matlyst om dagen.. Spiser bare fordi jeg vet jeg må... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. september 2008 #5724 Del Skrevet 10. september 2008 Hei Jeg vet hvordan det med matlyst kan være. Jeg merker selv at de dagene jeg har fri, så er jeg ikke så flink til å spise regelmessig, som de dagene jeg er på jobb. Men vi vet jo begge hvor viktig det er å spise regelmessig. Ha en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5725 Del Skrevet 10. september 2008 Hei Jeg vet hvordan det med matlyst kan være. Jeg merker selv at de dagene jeg har fri, så er jeg ikke så flink til å spise regelmessig, som de dagene jeg er på jobb. Men vi vet jo begge hvor viktig det er å spise regelmessig. Ha en god dag Nei, er ikke noe å skryte av den matlysta når man er syk. Men jeg har drukket kjempe mye, så det har nok litt å si med at jeg ikke føler sult.. Jeg skal iallefall slappe av idag, og lade batteriet til jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. september 2008 #5726 Del Skrevet 10. september 2008 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5727 Del Skrevet 10. september 2008 For å lage meg frokost måtte jeg rydde kjøkkenet.. Så nå suller og går oppvaskmaskinen. Etter å ha spist, kom jeg på at jeg må jo kanskje ha rene klær til jobben i morgen... Så da fikk jeg hengt opp håndklærne jeg vasket i går kveld. Og sett på en maskin med sengetøy som har blitt liggende.. Etterpå må jeg vaske noe vanlige klær også... Men nå er jeg sliten og gjennomsvett... Og det bare ved å gjøre så lite.. Egentlig skulle jeg ha vært på et foreldremøte i kveld, men tror jeg dropper det, til fordel for å være sikker på at jeg orker jobb i morgen... Så nå har jeg bare date med sofaen en stund fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5728 Del Skrevet 10. september 2008 God bedring Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. september 2008 #5729 Del Skrevet 10. september 2008 Lytt til kroppen og ta godt vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5730 Del Skrevet 10. september 2008 Slike råd liker jeg Trulselinemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. september 2008 #5731 Del Skrevet 10. september 2008 Mange til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5732 Del Skrevet 10. september 2008 Takk! Nå skal jeg ta meg en pause ifrå pc'en. sløve litt på sofaen tenker jeg. + drikke mye for å se om hodepinen slipper taket. Vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. september 2008 #5733 Del Skrevet 10. september 2008 Vi snakkes! Tusen takk for rosen! Fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5734 Del Skrevet 10. september 2008 Vi snakkes! Tusen takk for rosen! Fortsatt god bedring! Selv takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5735 Del Skrevet 10. september 2008 Da har det blitt 2 gode timer med Gjorde godt, men hodepinen er der fremdeles... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 10. september 2008 #5736 Del Skrevet 10. september 2008 Uffda, håper du kommer deg raskt! Det er så kjedelig å være syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5737 Del Skrevet 10. september 2008 Uffda, håper du kommer deg raskt! Det er så kjedelig å være syk! Er mye bedre nå, så blir jobb på meg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. september 2008 #5738 Del Skrevet 10. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. september 2008 #5739 Del Skrevet 10. september 2008 Godt å høre at du er bedre! Det var lurt å droppe foreldremøtet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5740 Del Skrevet 10. september 2008 Takk! Godt å høre at du er bedre! Det var lurt å droppe foreldremøtet. Tror jeg også.. ----- Da skal jeg tusle ut i senga og prøve å få sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå