kamela Skrevet 8. september 2008 #5661 Del Skrevet 8. september 2008 *løper ut igjen* Sjokkert, du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5662 Del Skrevet 8. september 2008 Ha en fortsatt fin søndag Ble ingen rolig søndag, men koselig å se igjen mamma og søsteren min, selv bare for en liten stund. Blir vel rart uten bil igjen. Blir litt rart ja.. Og jeg får bare mer og mer lyst på egen bil.. Men finner ingen jeg vil ja... (orker ikke mer enn det i dag ) over hva Svimle gjør hos Loevinna! Det er vel ingenting Svimle gjør som sjokkerer meg lenger *ser bort* *prøver å få oppmerksomheten til Multi* Takk! Men tror jeg velger å ha te i den koppen idag istedet for jeg.. *løper ut igjen* Hey!! Kom tilbake da!!!! Sjokkert, du også? Skjønner ingenting..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5663 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Og ja, jeg er syk idag.. Tenkte å gå på jobb, men etter å ha stått opp og kledd på meg, så var jeg fullstendig utmatta.. Tuslet fint tilbake til senga med mitt tette hode, vondt i halsen, hodepine og en begynnende feber.. Det var nok ikke det beste å måtte løpe ut i regnet på torsdag, da brannalarmen løp løpsk på jobb... Endret 8. september 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. september 2008 #5664 Del Skrevet 8. september 2008 God bedring, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. september 2008 #5665 Del Skrevet 8. september 2008 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. september 2008 #5666 Del Skrevet 8. september 2008 God bedring til den syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. september 2008 #5667 Del Skrevet 8. september 2008 Og ja, jeg er syk idag.. Tenkte å gå på jobb, men etter å ha stått opp og kledd på meg, så var jeg fullstendig utmatta.. Tuslet fint tilbake til senga med mitt tette hode, vondt i halsen, hodepine og en begynnende feber.. Det var nok ikke det beste å måtte løpe ut i regnet på torsdag, da brannalarmen løp løpsk på jobb... God bedring, vennen Hold deg under dyna og stell godt med deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. september 2008 #5668 Del Skrevet 8. september 2008 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5669 Del Skrevet 8. september 2008 God bedring, vennen! Takk God bedring God bedring til den syke. takk takk God bedring, vennen Hold deg under dyna og stell godt med deg selv! Ligger med dyne på sofaen og sløver Nettopp fått i meg en kopp med te. God bedring! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. september 2008 #5670 Del Skrevet 8. september 2008 Er så guffent ute at det er godt å være inne under dyna, aldri ok å være syk når sola skinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5671 Del Skrevet 8. september 2008 Er så guffent ute at det er godt å være inne under dyna, aldri ok å være syk når sola skinner! Det har du igrunnen heilt rett i. og med en kosepus på fanget, så kan det ikke bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. september 2008 #5672 Del Skrevet 8. september 2008 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5673 Del Skrevet 8. september 2008 Takk for det Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5674 Del Skrevet 8. september 2008 Lurer på å litt jeg nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. september 2008 #5675 Del Skrevet 8. september 2008 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 8. september 2008 #5676 Del Skrevet 8. september 2008 og på sjuklingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. september 2008 #5677 Del Skrevet 8. september 2008 Lurer på å litt jeg nå..... Gjør det, kommer til å sove så godt sammen med pus så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5678 Del Skrevet 8. september 2008 God bedring Takk! og på sjuklingen Gjør det, kommer til å sove så godt sammen med pus så Begynte å fantasere om hvitløksbaguetter, og da ble det umulig å sove... Men mat er nok lurt å få i seg i dag også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. september 2008 #5679 Del Skrevet 8. september 2008 Mat først og så sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5680 Del Skrevet 8. september 2008 Mat først og så sove? satser på det. Og så har jeg fått eks til å komme innom senere med appelsinjucie og cola til meg... Orker ikke ut å kjøpe det selv idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå