Loevinna Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5641 Skrevet 6. september 2008 Vurderer å ta gulvene her i morgen evt mandag... Orker ikke idag.
loffen Skrevet 6. september 2008 #5642 Skrevet 6. september 2008 Kan jo ikke gjøre alt på en dag heller!
Loevinna Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5643 Skrevet 6. september 2008 Må jo spre godene utover
kamela Skrevet 7. september 2008 #5647 Skrevet 7. september 2008 Må jo spre godene utover Klart det! God morgen Hatt en fin helg, Loevinna?
Loevinna Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5648 Skrevet 7. september 2008 Håper du har en fin helg Den har gått alt for fort... Klart det! God morgen Hatt en fin helg, Loevinna? er akkurat det jeg trenger nå! Helgen har vært fin den, men den har vært for kort...
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2008 #5649 Skrevet 7. september 2008 God morgen! Skal det være litt påfyll? Synes egentlig at alle helger går litt for fort jeg...
Loevinna Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5650 Skrevet 7. september 2008 God morgen! Skal det være litt påfyll? Synes egentlig at alle helger går litt for fort jeg... Påfyll sier jeg ja takk til! Jeg har egentlig ingen store planer for dagen, frem til jeg skal levere bil på flyplassen senere idag. Deilig med sløvetid i sofaen
kamela Skrevet 7. september 2008 #5651 Skrevet 7. september 2008 Den har gått alt for fort... er akkurat det jeg trenger nå! Helgen har vært fin den, men den har vært for kort... De fleste helger er det ! Påfyll sier jeg ja takk til! Jeg har egentlig ingen store planer for dagen, frem til jeg skal levere bil på flyplassen senere idag. Deilig med sløvetid i sofaen Sløvetid ja, har så langt spist frokost, drukket kaffe, lest aviser og , vet ikke ikke om det skjer noe spesielt her i dag
Annie Skrevet 7. september 2008 #5652 Skrevet 7. september 2008 Får du besøk i dag, eller skal de kjøre rett hjem? Ha en fin dag i
Loevinna Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5653 Skrevet 7. september 2008 Får du besøk i dag, eller skal de kjøre rett hjem? Ha en fin dag i De skal kjøre rett hjem. Kanskje vi spiser på Peppes o.l. på flyplassen før de drar, og så betaler søsteren min flytogbilletten hjem for meg, siden jeg kommer dit med bilen til dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå