Sauen Shaun Skrevet 5. september 2008 #5623 Skrevet 5. september 2008 Men er det ikke litt tidlig å hogge juletreet nå Multi? :klø:
Multi Skrevet 5. september 2008 #5624 Skrevet 5. september 2008 Det var jo bare det første! Og vi kan jo bruke det til ved etterhvert!
Sauen Shaun Skrevet 5. september 2008 #5625 Skrevet 5. september 2008 Tenkte ikke så langt jeg. Har ikke vedfyring her skjønner du...
kamela Skrevet 5. september 2008 #5626 Skrevet 5. september 2008 Juleforumet er åpent!!! :dåne: Det går stadig fremover Noen som er mindre oppdatert enn meg! Opptil flere Det var jo bare det første! Og vi kan jo bruke det til ved etterhvert! Lagde opptenningsved av parkettrester i går! God helg, Loevinna
Loevinna Skrevet 5. september 2008 Forfatter #5627 Skrevet 5. september 2008 Jeg er ikke oppdatert noen steder, og jeg er igrunnen smålei av kg om dagen... Så nå skal jeg slenge meg på sofaen og se tv, mens middagen min blir stekt i ovnen.
Multi Skrevet 5. september 2008 #5629 Skrevet 5. september 2008 Er du lei av oss? Neida, kos deg på sofaen du! God helg!
Loevinna Skrevet 5. september 2008 Forfatter #5630 Skrevet 5. september 2008 God helg Loevinna! God helg til deg også! Er du lei av oss? Neida, kos deg på sofaen du! God helg! Blir da ikke lei av dere! Men er lei av å sitte fremfor pc'en... God helg til deg også! --- Fælt så mange kaffeavantarer det er blitt da...
Loevinna Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5632 Skrevet 6. september 2008 Snakk om å få sjokk om morgonen! Min første eks som jeg ikke har snakket med på over 5-6 år, han sendte meg plutselig melding over msn i natt! Kan det ikkje heller dukke opp nye spennende fyrer i livet mitt nå når jeg er singel, og ikke alle eksene mine?! :dåne:
Loevinna Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5633 Skrevet 6. september 2008 Våknet utrolig nok kl 8 idag, og fikk bare ikke sove igjen. Etter å ha vridd meg i senga i over 30 min, så stod jeg bare opp. Sitter her med en og leser litt nyheter, tusler litt rundt på kg, og skravler med en kompis på msn. Har masse jeg må gjøre i dag så da er jo en liste på sin plass - brette sammen klær og legge på plass - henge opp sengetøy til tørk - sette på en vaskemaskin - tømme oppvaskmaskinen - rydde kjøkkenet - støvsuge leiligheten - vaske over gulvene i leiligheten - skrive handleliste - handle - betale regninger - ta en sofahvil - tømme kattedoen Men kanskje jeg burde starte med å få i meg frokost... :klø:
Sauen Shaun Skrevet 6. september 2008 #5634 Skrevet 6. september 2008 (endret) Begynn med frokosten du. Sultne løver er farlige har jeg hørt. Endret 6. september 2008 av Inlove
Loevinna Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5635 Skrevet 6. september 2008 Du har kanskje et poeng i det Inlove
Loevinna Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5637 Skrevet 6. september 2008 Ikke klart å begynne på lista mi enda, men føler virkelig for nå.....
kamela Skrevet 6. september 2008 #5638 Skrevet 6. september 2008 Ta deg en hvil først, og så setter du i gang!
Loevinna Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5640 Skrevet 6. september 2008 - brette sammen klær og legge på plass - henge opp sengetøy til tørk - sette på en vaskemaskin - tømme oppvaskmaskinen - rydde kjøkkenet - støvsuge leiligheten - vaske over gulvene i leiligheten - skrive handleliste - handle - betale regninger - ta en sofahvil - tømme kattedoen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå