Loevinna Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5601 Skrevet 2. september 2008 Det er jo utover nå man trenger juleforumet da. Ikke i desember. Råd og tips trengs før jul. Og for at man skal slippe å være blakk i desember og januar så er det greit å starte tidlig. *Allerede kjøpt julegaver* Er jo igrunnen helt enig med deg der. Begynte allerede på julekalenderen til søsteren min i januar og har da kjøpt en julegave allerede. I år har jeg heldigvis ikke så mange julegaver å kjøpte, tror jeg....
Multi Skrevet 3. september 2008 #5604 Skrevet 3. september 2008 Det er jo utover nå man trenger juleforumet da. Ikke i desember. Råd og tips trengs før jul. Og for at man skal slippe å være blakk i desember og januar så er det greit å starte tidlig. *Allerede kjøpt julegaver* *jeg også** Er du en hemmelig slektning av nabo'n eller? Jeg har da ikke julepynt fremme..... rent bortsett fra magnetnisser på kjøleskapet. Jeg har visst en der jeg også. Enig at juleforumet trengs tidlig. Dessuten er det ikke jeg som har begynt å lage julepynt.
Annie Skrevet 3. september 2008 #5606 Skrevet 3. september 2008 Dessuten er det ikke jeg som har begynt å lage julepynt. Håper du har en super dag Løven!
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2008 #5607 Skrevet 3. september 2008 Jeg skal da innrømme at jeg alltid har pleid å begynne juleforberedelsene tidlig. Og sånn er det jo i år også. Det er en julemesse som venter i slutten av november. Og jeg har begynt både å kjøpe og lage julegaver. Og jeg kommer nok til å gjøre ting som jeg har pleid å gjøre i år også, til tross for min håpløse nabo. Men jeg kommer nok ikke i julestemning av at han tenner julelysene sine. For det ser jo ut som et tivoli hos ham. Men inne hos meg blir det nok skikkelig julestemning i hele desember tenker jeg. Og jeg gleder meg til jul.
Svimle Skrevet 3. september 2008 #5609 Skrevet 3. september 2008 (endret) innom for å på Loevinna mi! Endret 3. september 2008 av Svimle
Loevinna Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5610 Skrevet 3. september 2008 Idag har jeg faktisk ikke vært hjemme før nå. Reiste rett etter jobb til en kollega, var jeg og en til som reiste dit. Der fikk vi middag, grilla marienert indrefilet med grønsaker og stekte poteter og bearnesaus. var utrolig godt! Og så viste hun vi var på besøk hos, oss alle perlene hun bruker til å lage smykker og slikt med. Og vi pratet litt om pandurokatalogen. Og jeg fikk lirka ut av meg at jeg leter fortsatt etter drømme armebåndet. Hvilket resulterte i at hun sette igang og lage et armebånd til meg. Akkurat slik jeg har drømt om! Er så utrolig fornøyd! Det ble skikkelig fint. Og så er det ingen andre som har maken Og det hun ville ha for armebåndet, var at jeg inviterte hun og typen på middag en gang... Vet hvor jeg skal gå henne neste gang jeg skal ha meg smykker og armbånd ja! Men nå er jeg trøtt og sliten, og skal finne senga. Tidligvakt i morgen, så greit å kanskje få sove litt før den tid.
Svimle Skrevet 3. september 2008 #5611 Skrevet 3. september 2008 Idag har jeg faktisk ikke vært hjemme før nå. Reiste rett etter jobb til en kollega, var jeg og en til som reiste dit. Der fikk vi middag, grilla marienert indrefilet med grønsaker og stekte poteter og bearnesaus. var utrolig godt! Og så viste hun vi var på besøk hos, oss alle perlene hun bruker til å lage smykker og slikt med. Og vi pratet litt om pandurokatalogen. Og jeg fikk lirka ut av meg at jeg leter fortsatt etter drømme armebåndet. Hvilket resulterte i at hun sette igang og lage et armebånd til meg. Akkurat slik jeg har drømt om! Er så utrolig fornøyd! Det ble skikkelig fint. Og så er det ingen andre som har maken Og det hun ville ha for armebåndet, var at jeg inviterte hun og typen på middag en gang... Vet hvor jeg skal gå henne neste gang jeg skal ha meg smykker og armbånd ja! Men nå er jeg trøtt og sliten, og skal finne senga. Tidligvakt i morgen, så greit å kanskje få sove litt før den tid. Så kooooselig! :-D
Annie Skrevet 3. september 2008 #5613 Skrevet 3. september 2008 Vil se bilde Så utrolig hyggelig gjort av henne
Sauen Shaun Skrevet 4. september 2008 #5615 Skrevet 4. september 2008 Synes det er så godt at du har begynt å leve ditt eget liv nå jeg. Du har så godt av å komme deg ut og få deg nye venner som ikke involverer eksen.
Loevinna Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5617 Skrevet 4. september 2008 Så kooooselig! :-D Det var igrunnen det Så artig med armbånd da! Jeg ble storfornøyd! :-D Vil se bilde Så utrolig hyggelig gjort av henne Ja, jeg hadde ikke akkurat forventet det av henne... Så ble en hyggelig overraskelse. Ja, bilde! Skal fikse bilde i løpet av kvelden. Synes det er så godt at du har begynt å leve ditt eget liv nå jeg. Du har så godt av å komme deg ut og få deg nye venner som ikke involverer eksen. Det synes igrunnen jeg også. Skal en tur bortom eksen på lørdag, men orker ikke holde på lenge ut over kvelden.. Så holder meg edru og benytter meg av bilen...
FrizzleSizzle Skrevet 4. september 2008 #5619 Skrevet 4. september 2008 Det er vidunderlig å bli voksen! (og merkelig hvor ofte det er forbundet med brudd, men det er nå en annen sak) Hehe ang juleforberedelser, det var det en venninne som spurte meg om en gang, "Har du begynt på juleforberedelsene?" på msn, og jeg bare "Nei, er det noe å forberede?" og hun begynte å ramse opp, selvsagt, jeg sa det litt på kødd men egentlig mener jeg det, jeg gjør jo *ingenting* for å stelle i stand til jul. Vaske gjør man jo uansett. Mat og kaker får vi i et eller annet foreldre/svigerforeldrehjem (og det er mange å velge mellom!) og gaver kjøper jeg ikke, bortsett fra til ungene. Og å sette ut noe pynt tar seriøst 2 sek. Jepp, men det var meg, ikke meningen å kuppe dagboka di helt nå. Og tro det eller ei, jeg elsker jula!
Loevinna Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5620 Skrevet 4. september 2008 Loffen: caskr: bare å kuppe i vei Jeg planlegger ikke så veldig mye til denne jula. Har mindre julegaver å kjøpe i år enn i fjor, og skal hjem til jul, så blir ikke sååå mye pynt som skal opp hos meg gitt. Men det som trengst litt planlegging før jul er julekalenderen jeg skal lage til søsteren min Har mye allerede, og kjøpte litt i dag. men mangler fortsatt en del ting. Men har god tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå