Loevinna Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5561 Skrevet 30. august 2008 (endret) Søsteren min ville så gjerne en tur på IKEA idag, så da gikk det med et par timer der. Jeg var flink og kjøpte meg bare et litermål og 6 likørglass Og etter 4 år med automatgir, så har jeg idag kjørt manuell gir igjen Ble litt rusing og småhopping med bilen i starten, men øvelse gjør mester. Og så får jeg ha bilen til mamma her en uke mens de er i Syden Endret 30. august 2008 av Loevinna
Svimle Skrevet 30. august 2008 #5562 Skrevet 30. august 2008 Og etter 4 år med automatgir, så har jeg idag kjørt manuell gir igjen Ble litt rusing og småhopping med bilen i starten, men øvelse gjør mester. Og så får jeg ha bilen til mamma her en uke mens de er i Syden Sånn hadde jeg også det da vi gikk over til manuell gearkasse. Mannen gjorde det feil vei han, hadde hadde kjørt den manuelle bilen et par dager og satte seg inn i bilen med autokasse - så fant han ut at han skulle clutche, og trådde inn bremsen med venstrefoten. Og da snakker vi TRÅDDE inn bremsen altså, hadde jeg ikke hatt belte på hadde jeg stupt ut vinduet
Loevinna Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5563 Skrevet 31. august 2008 For en ukristen tid å være våken på Men må kjøre de to turtelduene til flytoget snart.. Gjett om jeg gleder meg til å komme tilbake og stupe i seng igjen
Loevinna Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5564 Skrevet 31. august 2008 Skulle egentlig kjøre mamma og søsteren min bare til flytoget i natt, men så var det sett inn buss for tog, og da vet jeg hvor stressa søsteren min blir. Så endte med å kjøre de helt til flyplassen.. Var ikke hjemme før 6, og stupte rett i seng igjen. Har hatt skikkelig sløvetid i sofaen idag - med kaffe, havregrøt, treeegt kg og bare dritt å se på tv... Men så kastet jeg meg rundt og har plutselig fått unna litt husarbeid - ryddet kjøkkenet og sett på en oppvaskmaskin - brettet sammen noen klær fra tørkestativet og lagt på plass - sett på en klesvask - tatt kattedoen - strippet senga for sengetøy - foretatt strømavlesing og registrert det Og mens jeg er så godt i gang, så skal jeg kaste meg over gjesterommet og få unnet noe der også
Annie Skrevet 31. august 2008 #5566 Skrevet 31. august 2008 Søsteren min ville så gjerne en tur på IKEA idag, så da gikk det med et par timer der. Jeg var flink og kjøpte meg bare et litermål og 6 likørglass Og etter 4 år med automatgir, så har jeg idag kjørt manuell gir igjen Ble litt rusing og småhopping med bilen i starten, men øvelse gjør mester. Og så får jeg ha bilen til mamma her en uke mens de er i Syden Bil i en uke blir luksus
Loevinna Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5567 Skrevet 31. august 2008 Så flink du er da Takk for det Bil i en uke blir luksus Ja, ikke noe å si på det!
Loevinna Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5569 Skrevet 1. september 2008 Siden jeg rotet til alt av søvn ved å stå opp i 3.30 tiden i går, så la jeg meg faktisk kl 22 i går kveld. Har sovet kjempe godt, og spratt faktisk ut av senga med en gang klokka mi ringte. Kan ikke huske sist jeg gjorde det :klø:
Gjest hyggelig Skrevet 1. september 2008 #5570 Skrevet 1. september 2008 Høres ut som en god start på mandagen, det! Jeg våknet også av meg selv i dag, men det var litt over 8. Sitter å ser på frokosttv nå og samler energi til å kle på meg "skoleklær" og komme meg avgårde. Utrolig hvor interessant frokosttv plutselg ble..
Gjest hyggelig Skrevet 1. september 2008 #5573 Skrevet 1. september 2008 Jeg har enda ikke klart å karre meg opp av sofaen og dra på skolen...! Håper din dag er mer effektiv enn min! Snaaaart skal jeg dra, snaaaart skal jeg dra....
Loevinna Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5574 Skrevet 1. september 2008 Høres ut som en god start på mandagen, det! Jeg våknet også av meg selv i dag, men det var litt over 8. Sitter å ser på frokosttv nå og samler energi til å kle på meg "skoleklær" og komme meg avgårde. Utrolig hvor interessant frokosttv plutselg ble.. Har igrunnen vært en god mandag Og bedre blir den. Får en venninne på besøk til skravling og bordering i kveld. Blir koselig Takk! Gjorde godt det Jeg har enda ikke klart å karre meg opp av sofaen og dra på skolen...! Håper din dag er mer effektiv enn min! Snaaaart skal jeg dra, snaaaart skal jeg dra.... Nå står middagen min i ovnen, og jeg skal bare slappe av og sløve på sofaen frem til jeg får besøk
Svimle Skrevet 1. september 2008 #5575 Skrevet 1. september 2008 Åååånliiiii juuuuuuuuu kæn meik dis vøøøørl siiim rajt ÅÅååÅnli juuuUUu kæn meik de darkness brajt Åååånliiii juuuuu ænd juuu alååååon kæn trill mi lajk juu duuuuu Ænd fill maj hart vitt låv får åååÅÅÅnliiiii JuuuuuUUUuuuUUu! Kan sees her
Loevinna Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5576 Skrevet 1. september 2008 Så søt du er Svimle-schnuppa mi!!!
kamela Skrevet 2. september 2008 #5577 Skrevet 2. september 2008 Søsteren min ville så gjerne en tur på IKEA idag, så da gikk det med et par timer der. Jeg var flink og kjøpte meg bare et litermål og 6 likørglass Og etter 4 år med automatgir, så har jeg idag kjørt manuell gir igjen Ble litt rusing og småhopping med bilen i starten, men øvelse gjør mester. Og så får jeg ha bilen til mamma her en uke mens de er i Syden Nyt det! Skulle egentlig kjøre mamma og søsteren min bare til flytoget i natt, men så var det sett inn buss for tog, og da vet jeg hvor stressa søsteren min blir. Så endte med å kjøre de helt til flyplassen.. Var ikke hjemme før 6, og stupte rett i seng igjen. Har hatt skikkelig sløvetid i sofaen idag - med kaffe, havregrøt, treeegt kg og bare dritt å se på tv... Men så kastet jeg meg rundt og har plutselig fått unna litt husarbeid - ryddet kjøkkenet og sett på en oppvaskmaskin - brettet sammen noen klær fra tørkestativet og lagt på plass - sett på en klesvask - tatt kattedoen - strippet senga for sengetøy - foretatt strømavlesing og registrert det Og mens jeg er så godt i gang, så skal jeg kaste meg over gjesterommet og få unnet noe der også Så effektiv du har vært! Håper du koser deg med bil om dagen
Loevinna Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5580 Skrevet 2. september 2008 Nyt det! Så effektiv du har vært! Håper du koser deg med bil om dagen er veldig godt å ha bil ja! er en frihetsfølelse det. Gleder meg til jeg ender opp med egen bil, forhåpentligvis om ikke så alt for lenge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå