Loevinna Skrevet 23. august 2008 Forfatter #5483 Skrevet 23. august 2008 Egentlig vurderte eg å sitere alle dokka innlegg, men fant ut at det trur eg er best eg vente med til i morga når eg er edru.
Loevinna Skrevet 23. august 2008 Forfatter #5485 Skrevet 23. august 2008 Nei gjør det nå da Er det ikkje nok at eg ikkje gidde rkonsentrere meg om å skrive bokmål?
Loevinna Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5492 Skrevet 24. august 2008 Har du hatt det fint i kveld? har kosa meg ja.
Loevinna Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5493 Skrevet 24. august 2008 Tusler i seng og prøver å få sove i all musikken...
Gjest marihan Skrevet 24. august 2008 #5494 Skrevet 24. august 2008 Hørtes ut som en trivelig kveld! Når er det forresten 9 gjester her inne og leser
Loevinna Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5495 Skrevet 24. august 2008 Sånn spisebord vurderer vi, også, men da den største størrelsen, og i brunsvart, ja. Jeg kunne ikke hatt det større her i leiligheten min, men det kan jo slåes ut og ha plass til 8 stk. Kjempefint bord!! Og speilet også! Og den hattehylla ligner på min, og jeg har også kurver på toppen. Nå fikk jeg lyst på sånn spisebord også.... Kos deg på fest! (Nå igjen? ) Det kom igrunnen ikke som et sjokk at du likte det jeg hadde kjøpt. Etter hva jeg har skjønt så har vi vel lik smak når det gjelder farger Men hva mener du med "Nå igjen?" ??? Jeg fester jo ikke såå masse. Synes igrunnen jeg sløver alt for mye på sofaen jeg da... Billy er min venn... Billy er praktisk! Ønsker meg også Billy, men har ikke plass.. Ønsker meg flere jeg også, men har heller ikke plass.... Hun er fortsatt ung. Skjønner ikke den Billygreia jeg. Den er jo ikke spesiellt fin... :klø: Den kan bli så fin som du gjør den til! Men så klart, hver sin smak. Den er praktisk og rommer mye. Dessuten er den b-b-billig... Helt enig! Hørtes ut som en trivelig kveld! Når er det forresten 9 gjester her inne og leser 9 gjester?!?! Hva i alle dager gjør de her inne?!
loffen Skrevet 24. august 2008 #5496 Skrevet 24. august 2008 (endret) Ser på alt det fine du har kjøpt sikkert! Neida jeg synes ikke du fester mye, bare ærta litt. Håper du får en fin søndag! Endret 24. august 2008 av loffen
Rosalie Skrevet 24. august 2008 #5497 Skrevet 24. august 2008 Herregud - vi har liggende en slik hylle som du har kjøpt til kontoret demonert på loftet, vi, i en litt annen farge. Den kunne du fått helt graits, mot henting...
Loevinna Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5498 Skrevet 24. august 2008 Ser på alt det fine du har kjøpt sikkert! Neida jeg synes ikke du fester mye, bare ærta litt. Håper du får en fin søndag! Jeg er veldig fornøyd med alt jeg kjøpte, men tør nesten ikke sjekke kontoen for å se hvor lite jeg har igjen... Og søndagen blir nok fin, bare hodepinen min slipper taket... Herregud - vi har liggende en slik hylle som du har kjøpt til kontoret demonert på loftet, vi, i en litt annen farge. Den kunne du fått helt graits, mot henting... Det var jo en fin tanke Men nå har jeg jo liggende en umontert i gangen min så.. Og de er jo ikke akkurat dyre de hyllene der da
kamela Skrevet 24. august 2008 #5499 Skrevet 24. august 2008 Egentlig vurderte eg å sitere alle dokka innlegg, men fant ut at det trur eg er best eg vente med til i morga når eg er edru. Var festen vellykket?
Loevinna Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5500 Skrevet 24. august 2008 Var festen vellykket? Det ble koselig ja. Var ikke så mange jeg kjente, og var ikke så enkelt å bli kjent med nye.. men var jo gøy selvom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå