Loevinna Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5462 Skrevet 22. august 2008 Ble det gode boller? Jeg bakte blåbærkake igår (tror det var igår iallefall..) og det ble kjempegodt Kjekt å benytte seg av høstens bær! De ble kjempe gode! Og fikk bare skryt av de på jobben :-D Jeg har også lyst til å bake boller, men det er ikke plass til mer i fryseskapet. Er blitt fult i fryseskapet mitt også.. Innom med en Sånn var det med meg forrige helg; kjente bare de som hadde festen, men det ble en kjempekoselig kveld hvor jeg snakket med de fleste tilstede (og det selv uten alkohol ) Vi får håpe det blir en fin kveld Det er jo ved sånne anledninger at man har sjansen til å bli kjent med nye folk. Er bare å hive seg uti det... skal prøve å hive meg ut i det Du er på rett vei - det er bra! Prøver så godt jeg kan.
Loevinna Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5463 Skrevet 22. august 2008 (endret) Var ferdig på jobb kl 15, og har faktisk fått gjort noe fornuftig i dag jeg har fått - ryddet kjøkkenet og sett på en oppvaskmaskin - ryddet sammen papirsøppelet - sett på en maskin med klær - spist en skål med nudler 8skal på middag senere, så måtte ha noe så jeg ikke var skrubbsulten hele kvelden..) - brettet sammen litt klær og lagt på plass Og nå skal jeg dusje, så skal jeg bare slappe av på sofaen til jeg blir hentet i 19 tiden Egentlig er jeg trøtt, men prøver å overse det Endret 22. august 2008 av Loevinna
SallyBrown Skrevet 22. august 2008 #5464 Skrevet 22. august 2008 Så flink du er! Jeg var også ferdig 15, og jeg har - vært på kafe med kolleger - gått hjem - sittet i sofaen
Loevinna Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5465 Skrevet 22. august 2008 Så flink du er! Jeg var også ferdig 15, og jeg har - vært på kafe med kolleger - gått hjem - sittet i sofaen det hørtes jo ut som en koselig ettermiddag det da Jeg skal på taco-middag hos en venninne om en liten time, blir sikkert koselig
Loevinna Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5466 Skrevet 22. august 2008 Nettopp kommet hjem etter en kjempe koselig kveld med venninna mi. Vi koset oss med taco og myyye skravling! :-D Nå skal jeg finne senga og lese litt før jeg sovner. I morgen er det ikea-shopping på meg!!!
Loevinna Skrevet 23. august 2008 Forfatter #5467 Skrevet 23. august 2008 Så utrolig deilig å våkne av seg selv, og ikke til den hersens vekkerklokka :-D Jeg sitter her og er veldig klart for Ikeatur, men hun som skal være med kommer ikke å henter meg før om en halv time. Så i mens så ser jeg håndballkampen Og så skal jeg prøve å få pakket inn en pakke jeg må sende til min bror. Må prøve å få den i posten i dag. Er blant annet noe klær til min nevø, og det er vel greit at han får det før han vokser ut av den størrelsen
Annie Skrevet 23. august 2008 #5468 Skrevet 23. august 2008 GULL til håndballjentene SØLV i taekwondo og GULL til Andreas Torkildsen!!! :juhu::juhu:
Loevinna Skrevet 23. august 2008 Forfatter #5469 Skrevet 23. august 2008 Etter min shoppingrunde på ikea idag, så tror jeg det blir nudler og vann på meg resten av måneden :gjeiper: Jeg endte opp med: - Spisebord i brunsort - hylle til kontoret - hylle til gangen - speil til gangen - to kunstige bambusplanter - to kurver til votter, skjerf etc (skal stå på den hylla i gangen) - noen kasser til å ha på kontoret - en hvit vase med 3 kunstige liljer i - noe kjøkkenstæsj (erstattet noe som var knust) Så tror jeg ikke det var noe mer... Men ble da litt! :-D
Loevinna Skrevet 23. august 2008 Forfatter #5471 Skrevet 23. august 2008 jeg ble veldig fornøyd med det jeg fikk tak i ja! I kveld er det fest hos vertene mine. Sitter og drikker en øl nå og maner meg opp til å gå opp. Er litt småskummelt å ikke kjenne så mange, men håper det blir koselig fordi
Rosalie Skrevet 23. august 2008 #5472 Skrevet 23. august 2008 Sånn spisebord vurderer vi, også, men da den største størrelsen, og i brunsvart, ja.
loffen Skrevet 23. august 2008 #5473 Skrevet 23. august 2008 Kjempefint bord!! Og speilet også! Og den hattehylla ligner på min, og jeg har også kurver på toppen. Nå fikk jeg lyst på sånn spisebord også.... Kos deg på fest! (Nå igjen? )
loffen Skrevet 23. august 2008 #5475 Skrevet 23. august 2008 Ønsker meg også Billy, men har ikke plass..
Multi Skrevet 23. august 2008 #5476 Skrevet 23. august 2008 Kjempefint bord!! Og speilet også! Og den hattehylla ligner på min, og jeg har også kurver på toppen. Nå fikk jeg lyst på sånn spisebord også.... Kos deg på fest! (Nå igjen? ) Hun er fortsatt ung.
Annie Skrevet 23. august 2008 #5478 Skrevet 23. august 2008 Billy er min venn... Skjønner ikke den Billygreia jeg. Den er jo ikke spesiellt fin... :klø:
Daria Skrevet 23. august 2008 #5479 Skrevet 23. august 2008 Den er praktisk og rommer mye. Dessuten er den b-b-billig...
Multi Skrevet 23. august 2008 #5480 Skrevet 23. august 2008 Føler du deg gammel, Multi? Ja, jeg er en gammel dame. Jeg sovnet på sofaen i kveld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå