Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det bra med deg?

:klemmer:

Endret av loffen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

God dag! :klem:

I dag har jeg begynt på et nytt sjal. Og det er RØDT!

Endret av Inlove
Skrevet

*oppdatert*

:klem:

Gratulerer med ny venninne :)

Takk for det! :)

Skjer a?

Fint lite, og igrunnen ganske masse ;)

Innom og hilser på. Håper du har en fin kveld!

Hadde en skikkelig sløvekveld i går :)

GOOOOD MORGEN!! :sol:

Gooood kveeeeeld!!! ;)

Er det bra med deg?

Alt bra her i gården. Litt sliten, men prøver å overse det ;):klem:

God dag! :klem:

I dag har jeg begynt på et nytt sjal. Og det er RØDT!

Så stilig med gult sjal da!

:fnise:

Skrevet

Ganske på tide med en aldri så liten oppdatering her inne. Jeg har det igrunnen bra om dagen. Er mye trøtt og sliten, men prøver å komme meg ut av et mønster hvor jeg bare havner på sofaen etter jobb.. Det blir man jo bare mer sløv av.. I kveld skal jeg bake, for skal ha med meg noe godt til fredagskos på jobben. Så det blir boller med vaniljekrem og sjokoladebiter tenker jeg.

I morgen kveld er jeg blitt invitert på taco hos hun nye venninnen min, og det blir sikkert koselig :) Lørdag skal jeg først på ikea sammen med en kollega, og så skal jeg på fest på kvelden. Søndag tror jeg at jeg trenger å bare være hjemme og slappe av.

Igrunnen veldig rart å plutselig ha så mange planer på en uke :overrasket: Men er litt deilig også :)

Idag har været vært helt snålt her. Meteparten av dagen har det vært strålende sol og varmt. Så skyet det plutselig over og det kom lyn, torden, regn og hagl! :overrasket: En av de nye fyrene på jobben var så snill å kjørte meg hjem idag, og det var godt å få slippe å styre med buss i det været.

Nå lader jeg bare opp med en :kaffe: og kg, så skal jeg sette deigen til heving, før jeg lager meg middag :)

Skrevet

Synes det varmange hyggelige planer!

:-D

Skrevet
Synes det varmange hyggelige planer!

:-D

:jepp: det synes faktisk jeg også :) Jeg smågruer meg til festen på lørdag, for jeg kjenner bare 2-3 stykker der. Men håper på at med litt alkohol så blir jeg kanskje kjent med flere :)

Skrevet

Godt å høre at du har det bra om dagen ;)

Mange koselige planer ja. Og du blir nok kjent med flere på festen.

Skrevet
Godt å høre at du har det bra om dagen ;)

Mange koselige planer ja. Og du blir nok kjent med flere på festen.

Jeg har det vel igrunnen ikke så verst om dagen. Jobber med å komme meg ut av gamle spor, det går sakte, men sikkert fremover :)

Skrevet

Da er snurringsene ferdiglaget, og de står og etterhever. Middagen er spist, og jeg har igrunnen bare planer om å slappe av resten av kvelden (foruten å steke de snurringsene da selvfølgelig). Egentlig så burde jeg ha gjort noen uttøyingsøvelser, for merker at bekkenet mitt begynner å krangle i kveld :sur:

Skrevet

Jeg baker også i dag :)

to brett ost- og skinkehorn står til heving ;)

Skrevet
Jeg baker også i dag :)

to brett ost- og skinkehorn står til heving ;)

Har du oppskrift å dele?

Gjest hyggelig
Skrevet

Ble det gode boller? :) Jeg bakte blåbærkake igår (tror det var igår iallefall..) og det ble kjempegodt :) Kjekt å benytte seg av høstens bær!

Skrevet

Jeg har også lyst til å bake boller, men det er ikke plass til mer i fryseskapet. :sur:

Skrevet

*mett på bacon men lyst på bolle*

Skrevet
:jepp: det synes faktisk jeg også :) Jeg smågruer meg til festen på lørdag, for jeg kjenner bare 2-3 stykker der. Men håper på at med litt alkohol så blir jeg kanskje kjent med flere :)

Sånn var det med meg forrige helg; kjente bare de som hadde festen, men det ble en kjempekoselig kveld hvor jeg snakket med de fleste tilstede :jepp: (og det selv uten alkohol ;) )

Skrevet

Det er jo ved sånne anledninger at man har sjansen til å bli kjent med nye folk. Er bare å hive seg uti det... :jepp:

Skrevet
Jeg har det vel igrunnen ikke så verst om dagen. Jobber med å komme meg ut av gamle spor, det går sakte, men sikkert fremover :)

:klemmer: Du er på rett vei - det er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...