loffen Skrevet 21. august 2008 #5441 Skrevet 21. august 2008 (endret) Er det bra med deg? Endret 21. august 2008 av loffen
Sauen Shaun Skrevet 21. august 2008 #5442 Skrevet 21. august 2008 (endret) God dag! I dag har jeg begynt på et nytt sjal. Og det er RØDT! Endret 21. august 2008 av Inlove
Loevinna Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5443 Skrevet 21. august 2008 *oppdatert* Gratulerer med ny venninne Takk for det! Skjer a? Fint lite, og igrunnen ganske masse Innom og hilser på. Håper du har en fin kveld! Hadde en skikkelig sløvekveld i går GOOOOD MORGEN!! Gooood kveeeeeld!!! Er det bra med deg? Alt bra her i gården. Litt sliten, men prøver å overse det God dag! I dag har jeg begynt på et nytt sjal. Og det er RØDT! Så stilig med gult sjal da!
Loevinna Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5444 Skrevet 21. august 2008 Ganske på tide med en aldri så liten oppdatering her inne. Jeg har det igrunnen bra om dagen. Er mye trøtt og sliten, men prøver å komme meg ut av et mønster hvor jeg bare havner på sofaen etter jobb.. Det blir man jo bare mer sløv av.. I kveld skal jeg bake, for skal ha med meg noe godt til fredagskos på jobben. Så det blir boller med vaniljekrem og sjokoladebiter tenker jeg. I morgen kveld er jeg blitt invitert på taco hos hun nye venninnen min, og det blir sikkert koselig Lørdag skal jeg først på ikea sammen med en kollega, og så skal jeg på fest på kvelden. Søndag tror jeg at jeg trenger å bare være hjemme og slappe av. Igrunnen veldig rart å plutselig ha så mange planer på en uke Men er litt deilig også Idag har været vært helt snålt her. Meteparten av dagen har det vært strålende sol og varmt. Så skyet det plutselig over og det kom lyn, torden, regn og hagl! En av de nye fyrene på jobben var så snill å kjørte meg hjem idag, og det var godt å få slippe å styre med buss i det været. Nå lader jeg bare opp med en :kaffe: og kg, så skal jeg sette deigen til heving, før jeg lager meg middag
loffen Skrevet 21. august 2008 #5445 Skrevet 21. august 2008 Synes det varmange hyggelige planer! :-D
Loevinna Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5446 Skrevet 21. august 2008 Synes det varmange hyggelige planer! :-D det synes faktisk jeg også Jeg smågruer meg til festen på lørdag, for jeg kjenner bare 2-3 stykker der. Men håper på at med litt alkohol så blir jeg kanskje kjent med flere
SallyBrown Skrevet 21. august 2008 #5447 Skrevet 21. august 2008 Godt å høre at du har det bra om dagen Mange koselige planer ja. Og du blir nok kjent med flere på festen.
Loevinna Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5448 Skrevet 21. august 2008 Godt å høre at du har det bra om dagen Mange koselige planer ja. Og du blir nok kjent med flere på festen. Jeg har det vel igrunnen ikke så verst om dagen. Jobber med å komme meg ut av gamle spor, det går sakte, men sikkert fremover
Loevinna Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5449 Skrevet 21. august 2008 Da er snurringsene ferdiglaget, og de står og etterhever. Middagen er spist, og jeg har igrunnen bare planer om å slappe av resten av kvelden (foruten å steke de snurringsene da selvfølgelig). Egentlig så burde jeg ha gjort noen uttøyingsøvelser, for merker at bekkenet mitt begynner å krangle i kveld
SallyBrown Skrevet 21. august 2008 #5450 Skrevet 21. august 2008 Jeg baker også i dag to brett ost- og skinkehorn står til heving
Annie Skrevet 21. august 2008 #5452 Skrevet 21. august 2008 Jeg baker også i dag to brett ost- og skinkehorn står til heving Har du oppskrift å dele?
Gjest hyggelig Skrevet 21. august 2008 #5453 Skrevet 21. august 2008 Ble det gode boller? Jeg bakte blåbærkake igår (tror det var igår iallefall..) og det ble kjempegodt Kjekt å benytte seg av høstens bær!
Multi Skrevet 22. august 2008 #5454 Skrevet 22. august 2008 Jeg har også lyst til å bake boller, men det er ikke plass til mer i fryseskapet.
Brukernavn Skrevet 22. august 2008 #5458 Skrevet 22. august 2008 det synes faktisk jeg også Jeg smågruer meg til festen på lørdag, for jeg kjenner bare 2-3 stykker der. Men håper på at med litt alkohol så blir jeg kanskje kjent med flere Sånn var det med meg forrige helg; kjente bare de som hadde festen, men det ble en kjempekoselig kveld hvor jeg snakket med de fleste tilstede (og det selv uten alkohol )
Sauen Shaun Skrevet 22. august 2008 #5459 Skrevet 22. august 2008 Det er jo ved sånne anledninger at man har sjansen til å bli kjent med nye folk. Er bare å hive seg uti det...
kamela Skrevet 22. august 2008 #5460 Skrevet 22. august 2008 Jeg har det vel igrunnen ikke så verst om dagen. Jobber med å komme meg ut av gamle spor, det går sakte, men sikkert fremover Du er på rett vei - det er bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå