Brukernavn Skrevet 17. august 2008 #5421 Skrevet 17. august 2008 De fleste bruker vel gjerne bena (fingrene her inne da..) for å forflytte seg fra et sted til et annet. Men den varianten med tunga var ny Aksellerasjonen var så rask at tungen føk bakover....skjønner??
Loevinna Skrevet 17. august 2008 Forfatter #5424 Skrevet 17. august 2008 Litt senere i kveld så kommer min nye venninne på besøk, hun må bare legge guttungen sin først. Kjenner at jeg ble skikkelig glad over å få en tekstmelding om jeg ville ha besøk i kveld :-D Og nå lager jeg meg middag. Og leser i boken min. Og diller på kg. Og vurderer å se på tv samtidig
Gjest marihan Skrevet 17. august 2008 #5425 Skrevet 17. august 2008 Snakk om å være effektiv og gjøre mange ting på en gang! Kos deg i kveld da!
kamela Skrevet 17. august 2008 #5426 Skrevet 17. august 2008 Låner litt vibber når de fyker forbi, sparer dem til etter middagen Høst de på et syltetøyglass Kamela stjal vibbene mine! Sorry men, skulle bare låne, ikke stjele fra deg Litt senere i kveld så kommer min nye venninne på besøk, hun må bare legge guttungen sin først. Kjenner at jeg ble skikkelig glad over å få en tekstmelding om jeg ville ha besøk i kveld :-D Og nå lager jeg meg middag. Og leser i boken min. Og diller på kg. Og vurderer å se på tv samtidig Så fint da! Går behersket inn for å lese hemmelige avsløringer!
Multi Skrevet 17. august 2008 #5427 Skrevet 17. august 2008 Sorry men, skulle bare låne, ikke stjele fra deg *lettet* Men de må ha forsvunnet på vei hit.
Loevinna Skrevet 17. august 2008 Forfatter #5429 Skrevet 17. august 2008 Snakk om å være effektiv og gjøre mange ting på en gang! Kos deg i kveld da! Har storkoset meg. Hadde besøk i 3 timer, og vi finner stadig ut hvor like vi er, og det er jo morsomt Sorry men, skulle bare låne, ikke stjele fra deg Så fint da! Går behersket inn for å lese hemmelige avsløringer! Behersket til og med *lettet* Men de må ha forsvunnet på vei hit. Kanskje de satt fast i trafikken? :klø: Kos deg med besøk! Det gjorde jeg!
FrizzleSizzle Skrevet 18. august 2008 #5430 Skrevet 18. august 2008 Så koselig med nye venner! Jeg er også i kastemodus om dagen, kanskje det er noe som går...jeg tror veldig på det der med at man kvitter seg med følelsesmessig dritt i samme slengen, og det er jo ikke så dumt!
Loevinna Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5435 Skrevet 19. august 2008 Så koselig med nye venner! Jeg er også i kastemodus om dagen, kanskje det er noe som går...jeg tror veldig på det der med at man kvitter seg med følelsesmessig dritt i samme slengen, og det er jo ikke så dumt! Det virker som det er en kjempe koselig venninne jeg har funnet meg nå! Følelsesmessig dritt kan man alltid bli kvitt Og da er rydding og kasting veldig effektiv terapi Takk! God morgen Mornings! Eller god ettermiddag Vi vant over Sverige!!! :kaffe:
Kayli Skrevet 20. august 2008 #5439 Skrevet 20. august 2008 Innom og hilser på. Håper du har en fin kveld!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå