Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen! Det er en nydelig dag her i Trøndelag. Håper din dag blir like fin. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler:

Ha en koselig kveld! :klem:

Takk! Hadde igrunnen en fin kveld. :klem:

:klem: og :kaffekopp:

:kose:

:klemmer:

:klem:

Håper du slapper av med en god bok i kveld. :jepp:

Ble ingen bok i går kveld. Eks inviterte meg over til film og pizza.. Ja, jeg vet jeg er svak og burde nok holdt meg langt unna.. Men det var bedre enn å sitte hjemme alene, og eks kjenner meg så pass at han vet hvordan han skal få meg i bedre humør... :sjenert:

Håper du har hatt en koselig kveld!

Ble hyggelig ja!

Hvordan står det til? :)

Idag har jeg det litt bedre :)

God morgen! Det er en nydelig dag her i Trøndelag. Håper din dag blir like fin. :klem:

Det er en fin dag her også. Og jeg lurte på å begynne å rydde litt på kontoret idag. Få kastet litt og sette en del papirer i permer.

Skrevet

Pizza var godt det, spesielt når eks betalte :ler:

Pst.. har røpet en "hemmelighet" i bloggen min... ;)

Skrevet

Jeg har forresten fått begynt å rydde på kontoret nå. Det er det rommet jeg bruker minst, som har bare blitt et lagringsted. Så nå er iallefall skrivebordsplata ryddet. Altså har sotert mye papirer. Myyyyye skal kastes. Blir herlig å få bort rot og rask.

Er liksom i kaste-modus om dagen, og det må jeg bare utnytte :ler:

Skrevet

Kaste-modus? Kan jeg få litt av det?

Skrevet
Takk! Hadde igrunnen en fin kveld. :klem:

:klemmer:

Ble ingen bok i går kveld. Eks inviterte meg over til film og pizza.. Ja, jeg vet jeg er svak og burde nok holdt meg langt unna.. Men det var bedre enn å sitte hjemme alene, og eks kjenner meg så pass at han vet hvordan han skal få meg i bedre humør... :sjenert:

Ble hyggelig ja!

Idag har jeg det litt bedre :)

Det er en fin dag her også. Og jeg lurte på å begynne å rydde litt på kontoret idag. Få kastet litt og sette en del papirer i permer.

Er det hyggeligere nå enn før han ble eks?

Jeg har forresten fått begynt å rydde på kontoret nå. Det er det rommet jeg bruker minst, som har bare blitt et lagringsted. Så nå er iallefall skrivebordsplata ryddet. Altså har sotert mye papirer. Myyyyye skal kastes. Blir herlig å få bort rot og rask.

Er liksom i kaste-modus om dagen, og det må jeg bare utnytte :ler:

Kastemodus er deilig, da er jeg på mitt mest effektive!

Skrevet
Kaste-modus? Kan jeg få litt av det?

*sender over litt til Multi*

Kjenner du vibbene komme eller? :fnise:

Skrevet

Låner litt vibber når de fyker forbi, sparer dem til etter middagen ;)

Skrevet
Er det hyggeligere nå enn før han ble eks?

Kastemodus er deilig, da er jeg på mitt mest effektive!

På en måte så fungerer vi bedre sammen nå som venner, enn da vi bodde sammen.. På en annen måte så har vi bodd så tett på hverandre i mange år, at det er så kjent det at vi er sammen..

Det skjer så mye nytt i livet mitt for tiden, at av og til er det greit å roe ned med noe som er gammelt og kjent.. Litt vanskelig å forklare, men regner med du skjønner..

Jeg skal snart tilbake til kastemoduset mitt. Jeg har lenge tenkt at jeg skal få ryddet opp i alt rotet mitt. Jeg har tidvis samlemani og samler da på det mest utrolige. deilig å få ryddet opp innimellom også.

Og så er det vel noe med det at når man starter på nye epoker i livet sitt, så vil man gjerne kvitte seg med mye dritt (både følelsesmessig og konkret)...

Skrevet

Høst de på et syltetøyglass :hoho:

Skrevet

:sur:

Kamela stjal vibbene mine!

:grine:

Skrevet

Skjønner godt hva du mener, Løven :klemmer:

Rydding er alltid greit for å komme seg videre ;)

Skrevet
:sur:

Kamela stjal vibbene mine!

:grine:

*sender flere kaste-vibber til Multi*

Skjønner godt hva du mener, Løven :klemmer:

Rydding er alltid greit for å komme seg videre ;)

Og i tillegg så håper jeg det gir resultater i at det blir mindre å flytte med seg neste gang jeg skal flytte :ler:

Skrevet

Hvorfor er det 6 gjester her inne?!?! :overrasket:

Er det virkelig så spennende å lese om meg og eks., og mine ryddefetisher?.. :sjenert:

Skrevet

Nei, jeg får begynne å rydde videre her da, før alle vibbene forsvinner til Multi :fnise:

Skrevet
Pizza var godt det, spesielt når eks betalte :ler:

Pst.. har røpet en "hemmelighet" i bloggen min... ;)

Svelger nesten tungen i forsøket med å karre meg inn raskest mulig ----->

Skrevet
Svelger nesten tungen i forsøket med å karre meg inn raskest mulig ----->

:ler: De fleste bruker vel gjerne bena (fingrene her inne da..) for å forflytte seg fra et sted til et annet. Men den varianten med tunga var ny :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...