Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skal være tante. Lille nevø blir min hovedsyssel i morgen. :juhu:

Så koselig!! Litt misunnelig der gitt.. Savner min nevø kjempe masse... :sukk: trist at han bor så langt borte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lei av tv, internett og dumme tanker for tiden.. Så jeg tar rett og slett med meg en bok og legger meg i sengen.

Og bare så det er sagt: jeg er ikke oppdatert noen plasser for tiden...

Gjest hyggelig
Skrevet

Ikke noe særlig å ha slike tanker i hodet. Eneste trøsten er vel at de som oftest går over en eller annen gang. Skal krysse fingrene for at det blir bedre snart :klemmer:

Skrevet
Ikke noe særlig å ha slike tanker i hodet. Eneste trøsten er vel at de som oftest går over en eller annen gang. Skal krysse fingrene for at det blir bedre snart :klemmer:

Ting tar tid er det vel noe som heter. :klem:

:klem:

Så koselig å se deg her inne igjen :klem:

:klemmer:

:klemmer:

Skrevet

Siden her ser fullstendig bomba ut så har jeg prøvd å få gjort litt husarbeid idag. Jeg har fått

- spist frokost og drukket kaffe

- jaget to veps

- brettet sammen noen klær og lagt på plass

- ryddet kjøkkenet og sett på en oppvask

- sett på en vaskemaskin

- ryddet stuebordet

Og nå er jeg helt ferdig.. :tristbla:

Skal legge meg på sofaen og hvile litt nå. Enten se litt opptak fra dvdspilleren eller fortsette i boka mi. Har begynt på Hodejegerne av Jo Nesbø. Men etterhvert så må jeg få støvsugd her, for det kryr av hybelmamuter. :sukk:

Skrevet

Jeg har et digert husprosjekt på gang jeg også. Orker ikke engang begynne å skrive liste! :sukk:

Skrevet

Jeg må bare drite i hvordan det ser ut her inne. Har så vondt i håndleddet at det får bare være!

Legg deg på sofaen du! Vi kan ha det støvete og bøssete sammen. :kose:

Skrevet

Etter noen timer på sofaen så har jeg fått sparket meg bak til å støvsuge her. Om litt skal jeg lage meg middag. Idag blir det fiskekaker i brun saus med poteter og salat.

Skrevet

Ene katten min har hatt stirrekonkurranse med en flue som sitter i taket :fnise: Katten måtte gi seg gitt :ler:

Skrevet
Ene katten min har hatt stirrekonkurranse med en flue som sitter i taket :fnise: Katten måtte gi seg gitt :ler:

:ler:

Skrevet

Håper du slapper av med en god bok i kveld. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...