Loevinna Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5323 Skrevet 11. august 2008 Det ble te, middag, middagshvil med pledd, og nå kos med kg/nett
Loevinna Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5324 Skrevet 11. august 2008 (endret) Og nå har jeg bestillt meg bøker fra nett igjen.. Endte opp med triologien til Trygve Gulbranssen - Bakom synger skogene, Det blåser fra Dauingfjell, og Ingen vei går utenom... Noen som har lest de og har en formening om de er bra eller ikke? Endret 11. august 2008 av Loevinna
Daria Skrevet 11. august 2008 #5326 Skrevet 11. august 2008 (endret) Har ikke lest dem, men det er vel litt gammeldagse bygdefortellinger. Veldig populære blandt de litt eldre på øya. Hadde flere eksemplarer og husker akkurat hvor de sto Endret 11. august 2008 av Daria
Loevinna Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5327 Skrevet 11. august 2008 Har ikke lest dem, men det er vel litt gammeldagse bygdefortellinger. Veldig populære blandt de litt eldre på øya. Hadde flere eksemplarer og husker akkurat hvor de sto og med ett så følte jeg meg veldig gammel!
Sauen Shaun Skrevet 11. august 2008 #5328 Skrevet 11. august 2008 Og nå har jeg bestillt meg bøker fra nett igjen.. Endte opp med triologien til Trygve Gulbranssen - Bakom synger skogene, Det blåser fra Dauingfjell, og Ingen vei går utenom... Noen som har lest de og har en formening om de er bra eller ikke? Har heller ikke lest dem. Men har også lånt dem ut mange ganger. Helst til eldre folk. Men har også hatt yngre lånere som har likt dem veldig godt. Kunne faktisk tenkt meg å lese dem selv.
Loevinna Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5329 Skrevet 11. august 2008 Jeg vet at søsteren min har lest de, for mamma har bøkene hjemme. Tror hun likte de, og hun var yngre enn meg da hun lese bøkene. Jaja, nå er de bestilt, så får jeg se selv
Loevinna Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5330 Skrevet 11. august 2008 Men nå skal jeg ta med meg en bok og tusle ut i senga jeg
Gjest hyggelig Skrevet 11. august 2008 #5332 Skrevet 11. august 2008 Hei, hei! Må oppdatere meg litt rundtomkring nå Håper alt står bra til på den kanten
Skravla Skrevet 11. august 2008 #5334 Skrevet 11. august 2008 Og nå har jeg bestillt meg bøker fra nett igjen.. Endte opp med triologien til Trygve Gulbranssen - Bakom synger skogene, Det blåser fra Dauingfjell, og Ingen vei går utenom... Noen som har lest de og har en formening om de er bra eller ikke? Elsker de bøkene. De står i bokhyllen min og jeg har lest dem flere ganger. Og ut fra Daria sin beskrivelse, så er vel jeg blandt de eldre.....
Brukernavn Skrevet 12. august 2008 #5336 Skrevet 12. august 2008 Mamman min anbefalte meg å lese de bøkene, Løven
Gjest marihan Skrevet 12. august 2008 #5337 Skrevet 12. august 2008 Mamman min anbefalte meg å lese de bøkene, Løven Det har faktisk min mamma også gjort, men jeg har ikke kommet så langt enda.. Håper du får en fin dag!
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. august 2008 #5338 Skrevet 12. august 2008 Innom å legger igjen spor. Håper du har det bra
kamela Skrevet 12. august 2008 #5339 Skrevet 12. august 2008 Oppdatert! Gratulerer med dagen som var for leeenge siden
Loevinna Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5340 Skrevet 12. august 2008 Ikke nå igjen! Sov godt da. Du får det til å høres ut som jeg sover hele tiden Hei, hei! Må oppdatere meg litt rundtomkring nå Håper alt står bra til på den kanten Alt står bra til her vet du! God natt! Takk! Jeg sov igrunnen godt i natt. Elsker de bøkene. De står i bokhyllen min og jeg har lest dem flere ganger. Og ut fra Daria sin beskrivelse, så er vel jeg blandt de eldre..... Endelig noen som har lest de! *avstår fra ytterlige kommentarer* Mamman min anbefalte meg å lese de bøkene, Løven Anbefalte ja, men har du lest de er spørsmålet Det har faktisk min mamma også gjort, men jeg har ikke kommet så langt enda.. Håper du får en fin dag! Dagen min har vært ganske fin den. Og det regner jeg med kvelden også blir. Innom å legger igjen spor. Håper du har det bra Har det bare bra jeg! Oppdatert! Gratulerer med dagen som var for leeenge siden Tusen takk for det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå