Loevinna Skrevet 9. august 2008 Forfatter #5301 Skrevet 9. august 2008 Egentlig deilig å ha kommet seg inn i en normal døgnrytme igjen. Idag våknet jeg litt før 9.30, men ble liggende 20 min og bare slappe av. Egentlig deilig å være oppe før kl 10 i helgen for en gang skyld Nå regner det trollkjerringer ute! Er glad jeg ikke må ut før i kveld en gang.
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #5302 Skrevet 9. august 2008 MØØØ schæl! (ja, jeg vet du sa bæ, men måtte få det til å passe med den reklamen ) Kaffe ja! Skal snart lage meg frokost og :kaffe: Mø sa sauen og bæ sa kua... Er det så nøye da. Ha en brekende fin dag.
linky Skrevet 9. august 2008 #5304 Skrevet 9. august 2008 Innevær her også i dag, men må innrømme at jeg liker regn Hva er det du skal ut på i kveld da?
Loevinna Skrevet 9. august 2008 Forfatter #5305 Skrevet 9. august 2008 Innevær her også i dag, men må innrømme at jeg liker regn Hva er det du skal ut på i kveld da? Jeg skal bare en tur bort til eksen min.. Vi blir en liten gjeng som skal bare slappe av, drikke litt, kanskje se film og spille biljard.
Loevinna Skrevet 9. august 2008 Forfatter #5306 Skrevet 9. august 2008 Deilig å ha en helg hvor jeg ikke trenger å stresse med masse husarbeid, siden jeg tok det aller meste på torsdag Men har fått gjort noe idag da. - ryddet kjøkkenet, skitten oppvask står i vann før jeg skal kjøre en oppvaskmaskin - hengt opp noe vasket sengeklær - sett på en maskin med klær - bært ut søppel Og nå har jeg funnet frem en bok, og tenkte å bare slenge meg på sofaen og lese :-D Herlig lørdag!
Gjest marihan Skrevet 9. august 2008 #5307 Skrevet 9. august 2008 Det er så herlig med sånne lørdager
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #5310 Skrevet 10. august 2008 BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Det er på tide å våkne nå.
Loevinna Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5311 Skrevet 10. august 2008 BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Det er på tide å våkne nå. Bæ schæl! Har vært våken lenge jeg, så da var det på tide med en liten dupp på sofaen Men merker jeg er litt smålei kg om dagen, så boka jeg leser på frister mer...
Loevinna Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5312 Skrevet 10. august 2008 Hater romantiske sippebøker :gråte:
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #5314 Skrevet 10. august 2008 Har strikket litt på sjalet i dag. Og hver gang jeg strikker på det, så tenker jeg på deg...
Loevinna Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5315 Skrevet 10. august 2008 Har strikket litt på sjalet i dag. Og hver gang jeg strikker på det, så tenker jeg på deg... Så hyggelig at jeg kan få deg til å smile da
Loevinna Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5317 Skrevet 11. august 2008 Dagen min idag kan oppsummeres med ett ord: våt! :gjeiper: Akkurat de 10 minuttene jeg stod og ventet på bussen etter jobb, så bare åpnet himmelen seg og det bøttet ned! Ble gjennomvåt fra lårene og ned, siden jeg bare hadde paraply (og så klart da jeg kom på bussen så sluttet det å regne ). Kom hjem, gikk rett i dusjen for å få varmen i meg igjen, og nå lager jeg middag. Blir potetball og stekt pølse idag. Har enda ikke fått i meg helt varmen, så lurer på å lage meg en kopp varm te. *tar en liten oppdateringsrunde*
FrizzleSizzle Skrevet 11. august 2008 #5318 Skrevet 11. august 2008 Nice. Det er i hvert fall ufattelig deilig å komme hjem på sånne dager. Ha en fin kveld!
Loevinna Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5320 Skrevet 11. august 2008 Nice. Det er i hvert fall ufattelig deilig å komme hjem på sånne dager. Ha en fin kveld! det er sant det! Og har en fin og lat kveld, og nettopp hatt meg en dupp på sofaen *har ikke noe fornuftig å si...* Ofte er dei mest ufornuftige tingene best
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå