Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5182 Skrevet 2. august 2008 Ja stakkars boks... den ropte og skrek og hadde det helt forferdelig inn i fryseren min
loffen Skrevet 2. august 2008 #5184 Skrevet 2. august 2008 James Bond er morsomt, men det må være med han Craig-fyren.. Enig!!!
Gjest hyggelig Skrevet 2. august 2008 #5185 Skrevet 2. august 2008 Ser deg nok hyggelig!! Hihi, og jeg som trodde jeg var usynlig;) Kjeder du deg fortsatt? Jeg ligger fortsatt i vater på sofaen med pcen på et brett på magen
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5186 Skrevet 2. august 2008 Hihi, og jeg som trodde jeg var usynlig;) Kjeder du deg fortsatt? Jeg ligger fortsatt i vater på sofaen med pcen på et brett på magen Kjeder meg ikke så mye lenger nå, for nå ble det litt mer liv her på kg Men jeg har så vondt i bekkenet mitt nå, at jeg vurderer nesten å dope meg ned og finne senga... evt i omvendt rekkefølge
Gjest hyggelig Skrevet 2. august 2008 #5187 Skrevet 2. august 2008 (endret) Uffda, ikke bra. Hva har skjedd med bekkenet ditt? God bedring i allefall...! *trøste* Stua vår som var så ryddig og fin for et par timer siden ser nå ut som et lite rotehull igjen. Jeg klarte å velte over et fullt glass med cola da vi spiste pizza (i stua). Endte med at det lyse golvteppet, duken på bordet og litt av pcen (på golvet..) ble dekket av brus. Nå er det tomme fat, en tom brusflaske, ingen duk, sjokoladepapir og en fjernkontroll på bordet. På kjøkkenet står det oppvask opp til taket omtrent. At det går an å være så rotete som meg! Endret 2. august 2008 av hyggelig
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5188 Skrevet 2. august 2008 Uffda, ikke bra. Hva har skjedd med bekkenet ditt? God bedring i allefall...! *trøste* Stua vår som var så ryddig og fin for et par timer siden ser nå ut som et lite rotehull igjen. Jeg klarte å velte over et fullt glass med cola da vi spiste pizza (i stua). Endte med at det lyse golvteppet, duken på bordet og litt av pcen (på golvet..) ble dekket av brus. Nå er det tomme fat, en tom brusflaske, ingen duk, sjokoladepapir og en fjernkontroll på bordet. På kjøkkenet står det oppvask opp til taket omtrent. At det går an å være så rotete som meg! Jeg har skeivt bekken. Vet ikke hvorfor, det har bare blitt slik, og jeg må sikkert leve med det. Så til tider krangler det skikkelig, slik som i kveld hvor jeg nesten ikke klarer å gå. Får behandling av naprapat, og det hjelper. Men jeg har ikke time før 14 august.. Håper bare jeg klarer å holde det i sjakk til den tid.. men skal ta meg en sterk avslappende pille når jeg legger meg, så bruker det å bli bedre. Litt rot må man tåle slapp av resten av kvelden, rotet forsvinner ikke til i morgen
Gjest hyggelig Skrevet 2. august 2008 #5192 Skrevet 2. august 2008 Jeg har skeivt bekken. Vet ikke hvorfor, det har bare blitt slik, og jeg må sikkert leve med det. Så til tider krangler det skikkelig, slik som i kveld hvor jeg nesten ikke klarer å gå. Får behandling av naprapat, og det hjelper. Men jeg har ikke time før 14 august.. Håper bare jeg klarer å holde det i sjakk til den tid.. men skal ta meg en sterk avslappende pille når jeg legger meg, så bruker det å bli bedre. Litt rot må man tåle slapp av resten av kvelden, rotet forsvinner ikke til i morgen Hehe ja får gjøre det, og heller starte pånytt med rydding og oppvask imorgen Hm, skeivt bekken hørtes ikkeno godt ut, nei. Godt at du har smertestillende på lur i allefall. Vet egentlig ikke hva mer jeg skal si om den saken, bortsett fra at jeg håper du blir bedre snart
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5193 Skrevet 2. august 2008 Hehe ja får gjøre det, og heller starte pånytt med rydding og oppvask imorgen Hm, skeivt bekken hørtes ikkeno godt ut, nei. Godt at du har smertestillende på lur i allefall. Vet egentlig ikke hva mer jeg skal si om den saken, bortsett fra at jeg håper du blir bedre snart Takk for det. Er ofte ikke så mye å si til det, jeg trenger bare å ha noen utblåsninger på kg når jeg får for vondt....
Gjest marihan Skrevet 2. august 2008 #5194 Skrevet 2. august 2008 Er det fest her? Kanskje det hjelper å drikke bort smertene?
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5196 Skrevet 2. august 2008 Er det fest her? Kanskje det hjelper å drikke bort smertene? Det er fest inne hos Multi, men hun tok bare festen med seg inn hit litt tror jeg Tror jeg holder meg til pillene mine istedet for alkohyler i kveld
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5197 Skrevet 2. august 2008 Velkommen i klubben, hyggelig hyggelig virker ganske hyggelig faktisk
Multi Skrevet 2. august 2008 #5198 Skrevet 2. august 2008 Det er fest inne hos Multi, men hun tok bare festen med seg inn hit litt tror jeg Tror jeg holder meg til pillene mine istedet for alkohyler i kveld
Gjest hyggelig Skrevet 2. august 2008 #5199 Skrevet 2. august 2008 Velkommen i klubben, hyggelig Hehe, takk for det *Tørker av meg på bena å kommer inn i varmen *
Gjest hyggelig Skrevet 2. august 2008 #5200 Skrevet 2. august 2008 hyggelig virker ganske hyggelig faktisk Dere virker ikke så verst selv heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå