Loevinna Skrevet 15. august 2007 Forfatter #501 Del Skrevet 15. august 2007 Innom og legger igjen spor etter meg Ønsker deg en fiin uke Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 15. august 2007 #502 Del Skrevet 15. august 2007 Hei! Er litt ny på dette med disse dagbøkene, så jeg må jo bare innom litegrann. *tusler litt her inne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 15. august 2007 #503 Del Skrevet 15. august 2007 *Tinúviel var her 15.august kl 12:34* Siden du gjerne ville at besøkene dine lager spor Hehe, vittig klokkeslett. Men nå har jeg surret så lenge at det sikkert ikke er det som blir lagra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. august 2007 Forfatter #504 Del Skrevet 15. august 2007 Hei! Er litt ny på dette med disse dagbøkene, så jeg må jo bare innom litegrann. *tusler litt her inne* Velkommen skal du være Bare å tusle rundt så mye du vil. Vet ikke hvor mye spennende du finner her, men.. *Tinúviel var her 15.august kl 12:34* Siden du gjerne ville at besøkene dine lager spor Hehe, vittig klokkeslett. Men nå har jeg surret så lenge at det sikkert ikke er det som blir lagra... 12:34 ja kult! Det ble nesten det som ble lagret da Akkurat nå sitter ene kattepusen min og blar igjennom en bunke med papirer på pulten min.. Ja, hun BLAR faktisk i den snåle kattene mine :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 15. august 2007 #505 Del Skrevet 15. august 2007 Akkurat nå sitter ene kattepusen min og blar igjennom en bunke med papirer på pulten min.. Ja, hun BLAR faktisk i den snåle kattene mine :-D Sikkert litt av et syn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. august 2007 Forfatter #506 Del Skrevet 15. august 2007 Sikkert litt av et syn! Det var det også! Jeg tror jeg har to veldig smarte katter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. august 2007 #507 Del Skrevet 15. august 2007 Skulle hett Einstein II og III Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. august 2007 Forfatter #508 Del Skrevet 15. august 2007 Skulle hett Einstein II og III nja.. det er vel ikke alltid de er smarte da.. bare matmor som smører litt på De ser absolutt ikke ut som noen Einstein'er når de tar sats og springer rett i speil-skapdøra rett inna for ytterdøra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. august 2007 Forfatter #509 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Da tusler jeg i seng. I morgen reiser jeg bort. Alle fra jobben skal på hotell og ha planleggingsdag på fredag, så vi reiser i morgen etter jobben, og har da torsdagskvelden til å være sosiale på. Ergo, jeg kommer ikke innom kg før fredags ettermiddag en gang (men kjenner jeg meg selv rett så stikker jeg nok innom her en kjapp tur før jeg reiser på jobb i morgen ). Endret 15. august 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 16. august 2007 #510 Del Skrevet 16. august 2007 God tur, hævv fønn og kooooos deg!! (jada, nå skal jeg tusle i seng ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. august 2007 Forfatter #511 Del Skrevet 16. august 2007 God tur, hævv fønn og kooooos deg!! (jada, nå skal jeg tusle i seng ) Takker og bukker! Nå må du ikke slite deg selv ut mens du er nordpå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 16. august 2007 #512 Del Skrevet 16. august 2007 Søta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 16. august 2007 #513 Del Skrevet 16. august 2007 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. august 2007 Forfatter #514 Del Skrevet 17. august 2007 Da er jeg tilbake. Har hatt en kjempe flott tur, med mye planlegging, god mat og sosialt samvær. Jeg har da påtatt meg et verv for dette nye barnehageåret, og jeg lurer egentlig litt på hva jeg har tatt på meg.. Men jeg er da vara verneombud... Men det virker som en spennende utfordring for meg Søta mi Endelig er du på nett igjen! :juhu: God tur! Takk for det :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. august 2007 Forfatter #515 Del Skrevet 17. august 2007 Sliiiiten i hodet nå... hele familien her har sittet og spelt monopol i flere timer nå faktisk. Utrolig lenge siden sist jeg spilte det. *finne senga* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 17. august 2007 #516 Del Skrevet 17. august 2007 Spill med familien er koselig da. Du får ha en god natt Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. august 2007 Forfatter #517 Del Skrevet 18. august 2007 Spill med familien er koselig da. Du får ha en god natt Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. august 2007 Forfatter #518 Del Skrevet 18. august 2007 Idag kom søsteren min med nattbussen nedover, for hun skal hente en bil hun har kjøpt seg. Jeg sender da mld tilhenne i går kveld, om hun kommer alene, og svaret er ja. Men hvem er det som kommer inn døra sammen med henne: jo mammaen min!!! :juhu: Hun ville så gjerne overraske meg og min samboer, og det klarte hun Greit nok så blir de ikke lenge, for de reiser faktisk hjemover igjen i ettermiddag, men det er jo de timene de er! :-D akkurat nå sover alle sammen i huset, unntatt meg... men når folket begynner å våkne til liv, så skal det bli pannekaker til frukost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. august 2007 Forfatter #519 Del Skrevet 18. august 2007 Da er mammaen min og søsteren min dratt... Men søsteren min kommer ned igjen i begynnelsen av november, og jeg håper mamma også får tatt seg en tur nedover en gang i høst. --------- Ikveld skal vi på Raske Menn revy!! :juhu: Det er faktisk tv-innspilling til showet de skal ha på tven, som starter opp 3. september Gleder meg skikkelig! Synest de er kjempe morsomme. Så blir vorspielet her hjemme hos oss før vi drar inn til Oslo. Blir bare en liten gjeng, men tror nok det vi får det kjekt fordi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 18. august 2007 #520 Del Skrevet 18. august 2007 Åh, digger raske menn, mannen, jeg og noen venner skal 13. oktober. Gleder oss kjempemasse. Du får kose deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå