Rosalie Skrevet 2. august 2008 #5161 Skrevet 2. august 2008 Takker :-D Fått gjort noe idag du da..? Nei.
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5162 Skrevet 2. august 2008 Da sliter du. Men du kan sikker bruke annen type ost også. Glemte å si at jeg bruker basilikum også. Og noen ganger hakker jeg oliven og har i. Mozarellaost er kjempe godt på kyllingfilet. Og med hasselbaktepoteter Nei. Men det kommer en dag i morgen også
Rosalie Skrevet 2. august 2008 #5163 Skrevet 2. august 2008 Jepp, det gjør det. Har vasket sengetøy, da, så må legge på nytt før jeg legger meg.
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5164 Skrevet 2. august 2008 Åh å legge seg i rent sengetøy er noe av det deiligste som finnes
Rosalie Skrevet 2. august 2008 #5165 Skrevet 2. august 2008 Jeg vet! Så nå skal jeg snart klædde hårfarge i håret og dusjet etterpå. Må jo være nydusjet i rent sengetøy!
Skravla Skrevet 2. august 2008 #5166 Skrevet 2. august 2008 Jeg vet! Så nå skal jeg snart klædde hårfarge i håret og dusjet etterpå. Må jo være nydusjet i rent sengetøy! Wadjet.... nice ticker.
Rosalie Skrevet 2. august 2008 #5167 Skrevet 2. august 2008 Wadjet.... nice ticker. I know, og jeg gleder meg som en liten unge!!! Og hører p åWhich Witch på iPoden hele tiden. Nå har jeg funnet ut hvordan jeg kobler iPoden direkte på stereoen til samboer, så her spilles det HØYT!
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5168 Skrevet 2. august 2008 Jeg vet! Så nå skal jeg snart klædde hårfarge i håret og dusjet etterpå. Må jo være nydusjet i rent sengetøy! Klart det! Hvilken hårfarge blir det? Regner med du legger ut bilde i bloggen din etterpå
Skravla Skrevet 2. august 2008 #5169 Skrevet 2. august 2008 (endret) I know, og jeg gleder meg som en liten unge!!! Og hører p åWhich Witch på iPoden hele tiden. Nå har jeg funnet ut hvordan jeg kobler iPoden direkte på stereoen til samboer, så her spilles det HØYT! Gleder meg masse jeg også. Og jeg gleder meg til oktober og februar også. Endret 2. august 2008 av Skravla
Rosalie Skrevet 2. august 2008 #5170 Skrevet 2. august 2008 Klart det! Hvilken hårfarge blir det? Regner med du legger ut bilde i bloggen din etterpå Samme som før. Må friskes opp, gitt. Gleder meg masse jeg også. Og jeg gleder meg til oktober og februar også. Nå skal ikke jeg være med i oktober, men for februar, også!
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5171 Skrevet 2. august 2008 Nettopp fortært middagen. Den vart god, og kyllingen ble til og med saftig
Annie Skrevet 2. august 2008 #5172 Skrevet 2. august 2008 Goood tid! jeg måtte bare ha meg en liten pause før jeg kaster meg over støvsugeren Det er helt forferdelig her inne om dagen! Jeg har problemer med Flash player om dagen, eller hva det heter.. Og det er 98% av tiden her inne på kg det klikker.. Internettsiden min låser seg, lukker seg og starter opp igjen.. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre for å løse det problemet, men får prøve å få hjelp av noen som kan dette etterhvert. Orker ikke idag. Men jeg vet at det er flere her inne på forumet som har klaget på sidene her på kg. At de krevet veldig mye av datamaskinene.. Kommer bare ikke på hva det heter i farta.. ( ram kanskje? :klø: ) Flash player kødder her også. Får bl.a ikke sett på Youtube Du har forresten vært flink i dag!!!
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5173 Skrevet 2. august 2008 Flash player kødder her også. Får bl.a ikke sett på Youtube Du har forresten vært flink i dag!!! Ja, jeg synes også jeg har vært flink
Gjest hyggelig Skrevet 2. august 2008 #5175 Skrevet 2. august 2008 Rolig lørdagskveld altså? siden du kjeder deg, mener jeg. Min kveld er iallefall rolig. Har laget hjemmelaget pizza med tandorimarinert kyllingbiter oppå. Ble ganske godt faktisk:) Nå er det smågodt å pc som gjelder. Forsåvidt greit å ha en slapp lørdagskveld en gang i blandt også. Da blir det ekstra morsomt å finne på noe dagen etter - og i morgen skal du jo på kino *oppmuntre*
Rosalie Skrevet 2. august 2008 #5176 Skrevet 2. august 2008 Nekter å kjede meg i kveld. Klager så ofte på at jeg har for leite alenetid hjemme, så nå har jeg bestemt meg for å nyte tiden samboer er bortreist, selv om ei uke er litt lenge...
loffen Skrevet 2. august 2008 #5177 Skrevet 2. august 2008 Jeg kjeeeeeeder meeeeeg!!!!! Se på James Bond da vel
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5178 Skrevet 2. august 2008 Rolig lørdagskveld altså? siden du kjeder deg, mener jeg. Min kveld er iallefall rolig. Har laget hjemmelaget pizza med tandorimarinert kyllingbiter oppå. Ble ganske godt faktisk:) Nå er det smågodt å pc som gjelder. Forsåvidt greit å ha en slapp lørdagskveld en gang i blandt også. Da blir det ekstra morsomt å finne på noe dagen etter - og i morgen skal du jo på kino *oppmuntre* Ganske rolig ja.. sitter og ser på Criminal minds akkurat nå. Og så fikk jeg veldig lyst på ett eller annet snop nå... Nekter å kjede meg i kveld. Klager så ofte på at jeg har for leite alenetid hjemme, så nå har jeg bestemt meg for å nyte tiden samboer er bortreist, selv om ei uke er litt lenge... Med den innstillinge så kommer det nok til å gå bra Tenk hvor glad du blir når han kommer hjem igjen Se på James Bond da vel James Bond er ikke helt min greie nei....
Annie Skrevet 2. august 2008 #5179 Skrevet 2. august 2008 James Bond er morsomt, men det må være med han Craig-fyren..
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5180 Skrevet 2. august 2008 Koser meg med Dream is med belgiske sjokoladebiter... Boksen var nesten tom, så jeg syntes det var på tide å forbarme seg over resten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå