Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Takker :-D

Fått gjort noe idag du da..?

Nei. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da sliter du. Men du kan sikker bruke annen type ost også. Glemte å si at jeg bruker basilikum også. Og noen ganger hakker jeg oliven og har i.

Mozarellaost er kjempe godt på kyllingfilet. :sikle: Og med hasselbaktepoteter :)

Nei. :ler:

:fnise: Men det kommer en dag i morgen også ;)

Skrevet

Jepp, det gjør det. :Nikke:

Har vasket sengetøy, da, så må legge på nytt før jeg legger meg.

Skrevet

Åh å legge seg i rent sengetøy er noe av det deiligste som finnes :fnise:

Skrevet

Jeg vet! :jepp: Så nå skal jeg snart klædde hårfarge i håret og dusjet etterpå. Må jo være nydusjet i rent sengetøy!

Skrevet
Jeg vet! :jepp: Så nå skal jeg snart klædde hårfarge i håret og dusjet etterpå. Må jo være nydusjet i rent sengetøy!

Wadjet.... nice ticker. :tommelsmil:

Skrevet
Wadjet.... nice ticker. :tommelsmil:

I know, og jeg gleder meg som en liten unge!!! :danser: Og hører p åWhich Witch på iPoden hele tiden. Nå har jeg funnet ut hvordan jeg kobler iPoden direkte på stereoen til samboer, så her spilles det HØYT!

Skrevet

Klart det! Hvilken hårfarge blir det? Regner med du legger ut bilde i bloggen din etterpå ;)

Skrevet (endret)
I know, og jeg gleder meg som en liten unge!!! :danser: Og hører p åWhich Witch på iPoden hele tiden. Nå har jeg funnet ut hvordan jeg kobler iPoden direkte på stereoen til samboer, så her spilles det HØYT!

Gleder meg masse jeg også. Og jeg gleder meg til oktober og februar også. :hoppe:

Endret av Skravla
Skrevet
Klart det! Hvilken hårfarge blir det? Regner med du legger ut bilde i bloggen din etterpå ;)

Samme som før. Må friskes opp, gitt.

Gleder meg masse jeg også. Og jeg gleder meg til oktober og februar også. :hoppe:

Nå skal ikke jeg være med i oktober, men :hoppe: for februar, også!

Skrevet

Nettopp fortært middagen. Den vart god, og kyllingen ble til og med saftig :)

Skrevet
Goood tid! :)

jeg måtte bare ha meg en liten pause før jeg kaster meg over støvsugeren :fnise:

Det er helt forferdelig her inne om dagen! Jeg har problemer med Flash player om dagen, eller hva det heter.. Og det er 98% av tiden her inne på kg det klikker.. Internettsiden min låser seg, lukker seg og starter opp igjen.. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre for å løse det problemet, men får prøve å få hjelp av noen som kan dette etterhvert. Orker ikke idag.

Men jeg vet at det er flere her inne på forumet som har klaget på sidene her på kg. At de krevet veldig mye av datamaskinene.. Kommer bare ikke på hva det heter i farta.. ( ram kanskje? :klø: )

Flash player kødder her også. Får bl.a ikke sett på Youtube :grine:

Du har forresten vært flink i dag!!! :klappe:

Skrevet
Flash player kødder her også. Får bl.a ikke sett på Youtube :grine:

Du har forresten vært flink i dag!!! :klappe:

:troest:

Ja, jeg synes også jeg har vært flink :fnise:

Gjest hyggelig
Skrevet

Rolig lørdagskveld altså? siden du kjeder deg, mener jeg.

Min kveld er iallefall rolig. Har laget hjemmelaget pizza med tandorimarinert kyllingbiter oppå. Ble ganske godt faktisk:) Nå er det smågodt å pc som gjelder. Forsåvidt greit å ha en slapp lørdagskveld en gang i blandt også. Da blir det ekstra morsomt å finne på noe dagen etter ;) - og i morgen skal du jo på kino :) *oppmuntre*

Skrevet

Nekter å kjede meg i kveld. Klager så ofte på at jeg har for leite alenetid hjemme, så nå har jeg bestemt meg for å nyte tiden samboer er bortreist, selv om ei uke er litt lenge...

Skrevet
Jeg kjeeeeeeder meeeeeg!!!!! :sukk:

:kose:

Se på James Bond da vel :)

Skrevet
Rolig lørdagskveld altså? siden du kjeder deg, mener jeg.

Min kveld er iallefall rolig. Har laget hjemmelaget pizza med tandorimarinert kyllingbiter oppå. Ble ganske godt faktisk:) Nå er det smågodt å pc som gjelder. Forsåvidt greit å ha en slapp lørdagskveld en gang i blandt også. Da blir det ekstra morsomt å finne på noe dagen etter ;) - og i morgen skal du jo på kino :) *oppmuntre*

Ganske rolig ja.. sitter og ser på Criminal minds akkurat nå. Og så fikk jeg veldig lyst på ett eller annet snop nå... :sjenert:

Nekter å kjede meg i kveld. Klager så ofte på at jeg har for leite alenetid hjemme, så nå har jeg bestemt meg for å nyte tiden samboer er bortreist, selv om ei uke er litt lenge...

Med den innstillinge så kommer det nok til å gå bra :) Tenk hvor glad du blir når han kommer hjem igjen :)

:kose:

Se på James Bond da vel :)

James Bond er ikke helt min greie nei.... :sjenert:

Skrevet

James Bond er morsomt, men det må være med han Craig-fyren.. :wow:

Skrevet

Koser meg med Dream is med belgiske sjokoladebiter... :sikle: Boksen var nesten tom, så jeg syntes det var på tide å forbarme seg over resten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...