Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5141 Skrevet 2. august 2008 Kg er så forferdelig tregt her hos meg idag, at jeg rett og slett ikke orker å oppdatere meg mer nå i denne omgang. Skal heller ta å oppdatere noe greier på pc'en min mens jeg diller med husarbeid.
Multi Skrevet 2. august 2008 #5142 Skrevet 2. august 2008 Og jeg var på en butikk i dag med et gavekort jeg har fått og det jeg hadde lyst på - hadde de ikke - hadde de, men bare ødelagt utstillingsmodell
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5143 Skrevet 2. august 2008 Og jeg var på en butikk i dag med et gavekort jeg har fått og det jeg hadde lyst på - hadde de ikke - hadde de, men bare ødelagt utstillingsmodell Åh så irriterende!! Men gavekortet varer vel en stund til? så kan du se når de har fått inn nye spennende klæ?
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5144 Skrevet 2. august 2008 - rydde stua - brette sammen kle og legge på plass - henge opp vasken som ligger i maskina - sette på en 40 graders vask - henge opp - sette på en 60 graders vask - henge opp - rydde ut av oppvaskmaskina - rydde kjøkkenet og sette på oppvaskmaskina - tømme oppvaskmaskina - sette på oppvaskmaskina med div. gryter etc (jeg har vært skikkelig lat på kjøkkenfronten de siste dagene ) - støvsuge stue, kjøkken, gang, soverom og bad - vaske gulvene på stue, kjøkken, gang, soverom og bad - vanne blomster - betale noen regninger - bestille kinobilletter til i morgen - lage meg middag (må ha det på lista eller så glemmer jeg det bare ) - ta ut kyllingfile fra frysen så den tiner til middag - sløve på sofaen med tv og kg
Rosalie Skrevet 2. august 2008 #5145 Skrevet 2. august 2008 Enda ikke gjort en dritt... Helga er lang...
Rosalie Skrevet 2. august 2008 #5146 Skrevet 2. august 2008 KG er drittreigt for tida. Maskina mi er sirup når jeg er her inne. Lukker jeg KG-fana, speeder den opp noe jævlig!
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5147 Skrevet 2. august 2008 Enda ikke gjort en dritt... Helga er lang... Goood tid! jeg måtte bare ha meg en liten pause før jeg kaster meg over støvsugeren KG er drittreigt for tida. Maskina mi er sirup når jeg er her inne. Lukker jeg KG-fana, speeder den opp noe jævlig! Det er helt forferdelig her inne om dagen! Jeg har problemer med Flash player om dagen, eller hva det heter.. Og det er 98% av tiden her inne på kg det klikker.. Internettsiden min låser seg, lukker seg og starter opp igjen.. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre for å løse det problemet, men får prøve å få hjelp av noen som kan dette etterhvert. Orker ikke idag. Men jeg vet at det er flere her inne på forumet som har klaget på sidene her på kg. At de krevet veldig mye av datamaskinene.. Kommer bare ikke på hva det heter i farta.. ( ram kanskje? :klø: )
Gjest hyggelig Skrevet 2. august 2008 #5148 Skrevet 2. august 2008 Hehe,vet du loevinna, vi har hatt akkurat samme gjøremål på lista i dag:) Vel, bortsett fra å kjøpe kinobilletter. Holder på å tine kylling nå til og med;) Jeg er ferdig med mitt, heldigvis. Nå skal jeg på et kjøpesenter å se etter noe nytt og spennende til huset.
FrizzleSizzle Skrevet 2. august 2008 #5149 Skrevet 2. august 2008 Er jo fint å gjøre husarbeid på en regnværsdag...hvis det regner der du bor. Gjorde i grunnen det meste i går, jeg.
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5150 Skrevet 2. august 2008 Hehe,vet du loevinna, vi har hatt akkurat samme gjøremål på lista i dag:) Vel, bortsett fra å kjøpe kinobilletter. Holder på å tine kylling nå til og med;) Jeg er ferdig med mitt, heldigvis. Nå skal jeg på et kjøpesenter å se etter noe nytt og spennende til huset. Så gøy!! Jeg tenkte å ha kyllingfilet og fløtegratinerte poteter til middag i kveld. Unne meg noe ekstra godt på lørdagskvelden. Bare lurer på hva jeg skal gjøre med kyllingfileen slik at den ikke bare blir tørrstekt.... Forslag? Gleder meg til å høre hva spennende du fant til huset etterpå!
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5151 Skrevet 2. august 2008 Er jo fint å gjøre husarbeid på en regnværsdag...hvis det regner der du bor. Gjorde i grunnen det meste i går, jeg. Her regner det ja. Hadde tenkt å begynne på husarbeidet i går, men fant ut at sofaen var mye mer behageligere
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5152 Skrevet 2. august 2008 Nei, på tide å kaste seg over støvsugeren og ut på hybelkaninjakt
Rosalie Skrevet 2. august 2008 #5153 Skrevet 2. august 2008 Hvordan unngå tørrstekt kyllingfilet: Varm opp plata til skikkelig varm og putt i stekefett før du putter i kyllingfileten. Brun den på hver side før du slår ned temperaturen på plata til middels. Stek noen minutter på hver side. Kyllingfileten er ferdigstekt når den tykkeste delen av den har trykkfasthet som tommelputa på hånda når hånda er utstrakt. Fersigstekt og saftig!
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5154 Skrevet 2. august 2008 (endret) Takk for tips Wadjet! Skal prøve det etterpå ----- - rydde stua - brette sammen kle og legge på plass - henge opp vasken som ligger i maskina - sette på en 40 graders vask - henge opp - sette på en 60 graders vask - henge opp - rydde ut av oppvaskmaskina - rydde kjøkkenet og sette på oppvaskmaskina - tømme oppvaskmaskina - sette på oppvaskmaskina med div. gryter etc (jeg har vært skikkelig lat på kjøkkenfronten de siste dagene ) - støvsuge stue, kjøkken, gang, soverom og bad - vaske gulvene på stue, kjøkken, gang, soverom og bad - vanne blomster - betale noen regninger - bestille kinobilletter til i morgen - lage meg middag (må ha det på lista eller så glemmer jeg det bare ) - ta ut kyllingfile fra frysen så den tiner til middag - sløve på sofaen med tv og kg Og nå krangler bekkenet mitt Men er heldigvis ferdig med det verste av husarbeidet... Endret 2. august 2008 av Loevinna
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5155 Skrevet 2. august 2008 - rydde stua - brette sammen kle og legge på plass - henge opp vasken som ligger i maskina - sette på en 40 graders vask - henge opp - sette på en 60 graders vask - henge opp - rydde ut av oppvaskmaskina - rydde kjøkkenet og sette på oppvaskmaskina - tømme oppvaskmaskina - sette på oppvaskmaskina med div. gryter etc (jeg har vært skikkelig lat på kjøkkenfronten de siste dagene ) - støvsuge stue, kjøkken, gang, soverom og bad - vaske gulvene på stue, kjøkken, gang, soverom og bad - vanne blomster - betale noen regninger - bestille kinobilletter til i morgen - lage meg middag (må ha det på lista eller så glemmer jeg det bare ) - ta ut kyllingfile fra frysen så den tiner til middag - dusje - sløve på sofaen med tv og kg Da har jeg bare å henge opp den siste vasken i maskina, og så er det bare koseting igjen på listen min Middag og sløving
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5157 Skrevet 2. august 2008 Flinka! Takker :-D Fått gjort noe idag du da..?
Skravla Skrevet 2. august 2008 #5158 Skrevet 2. august 2008 Jeg pleier å fylle kyllingfile med fetaost og pakke den inn i bacon eller skinke. Steker litt i panna og så inn i stekeovnen 10-15 minutter. Nam.....
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5159 Skrevet 2. august 2008 Jeg pleier å fylle kyllingfile med fetaost og pakke den inn i bacon eller skinke. Steker litt i panna og så inn i stekeovnen 10-15 minutter. Nam..... Det hørtes igrunnen godt ut det, hadde jeg likt fetaost
Skravla Skrevet 2. august 2008 #5160 Skrevet 2. august 2008 Det hørtes igrunnen godt ut det, hadde jeg likt fetaost Da sliter du. Men du kan sikker bruke annen type ost også. Glemte å si at jeg bruker basilikum også. Og noen ganger hakker jeg oliven og har i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå