Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kg er så forferdelig tregt her hos meg idag, at jeg rett og slett ikke orker å oppdatere meg mer nå i denne omgang. Skal heller ta å oppdatere noe greier på pc'en min mens jeg diller med husarbeid. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sur:

Og jeg var på en butikk i dag med et gavekort jeg har fått og det jeg hadde lyst på

- hadde de ikke

- hadde de, men bare ødelagt utstillingsmodell

Skrevet

Og jeg var på en butikk i dag med et gavekort jeg har fått og det jeg hadde lyst på

- hadde de ikke

- hadde de, men bare ødelagt utstillingsmodell

Åh så irriterende!! :klem: Men gavekortet varer vel en stund til? så kan du se når de har fått inn nye spennende klæ? :)

Skrevet

- rydde stua

- brette sammen kle og legge på plass

- henge opp vasken som ligger i maskina

- sette på en 40 graders vask

- henge opp

- sette på en 60 graders vask

- henge opp

- rydde ut av oppvaskmaskina

- rydde kjøkkenet og sette på oppvaskmaskina

- tømme oppvaskmaskina

- sette på oppvaskmaskina med div. gryter etc (jeg har vært skikkelig lat på kjøkkenfronten de siste dagene :sjenert: )

- støvsuge stue, kjøkken, gang, soverom og bad

- vaske gulvene på stue, kjøkken, gang, soverom og bad

- vanne blomster

- betale noen regninger

- bestille kinobilletter til i morgen

- lage meg middag (må ha det på lista eller så glemmer jeg det bare :ler: )

- ta ut kyllingfile fra frysen så den tiner til middag

- sløve på sofaen med tv og kg

Skrevet

Enda ikke gjort en dritt... :sjenert: Helga er lang...

Skrevet

KG er drittreigt for tida. Maskina mi er sirup når jeg er her inne. Lukker jeg KG-fana, speeder den opp noe jævlig!

Skrevet
Enda ikke gjort en dritt... :sjenert: Helga er lang...

Goood tid! :)

jeg måtte bare ha meg en liten pause før jeg kaster meg over støvsugeren :fnise:

KG er drittreigt for tida. Maskina mi er sirup når jeg er her inne. Lukker jeg KG-fana, speeder den opp noe jævlig!

Det er helt forferdelig her inne om dagen! Jeg har problemer med Flash player om dagen, eller hva det heter.. Og det er 98% av tiden her inne på kg det klikker.. Internettsiden min låser seg, lukker seg og starter opp igjen.. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre for å løse det problemet, men får prøve å få hjelp av noen som kan dette etterhvert. Orker ikke idag.

Men jeg vet at det er flere her inne på forumet som har klaget på sidene her på kg. At de krevet veldig mye av datamaskinene.. Kommer bare ikke på hva det heter i farta.. ( ram kanskje? :klø: )

Gjest hyggelig
Skrevet

Hehe,vet du loevinna, vi har hatt akkurat samme gjøremål på lista i dag:) Vel, bortsett fra å kjøpe kinobilletter. Holder på å tine kylling nå til og med;)

Jeg er ferdig med mitt, heldigvis. Nå skal jeg på et kjøpesenter å se etter noe nytt og spennende til huset. :)

Skrevet

Er jo fint å gjøre husarbeid på en regnværsdag...hvis det regner der du bor. Gjorde i grunnen det meste i går, jeg.

Skrevet
Hehe,vet du loevinna, vi har hatt akkurat samme gjøremål på lista i dag:) Vel, bortsett fra å kjøpe kinobilletter. Holder på å tine kylling nå til og med;)

Jeg er ferdig med mitt, heldigvis. Nå skal jeg på et kjøpesenter å se etter noe nytt og spennende til huset. :)

Så gøy!! :fnise:

Jeg tenkte å ha kyllingfilet og fløtegratinerte poteter til middag i kveld. Unne meg noe ekstra godt på lørdagskvelden. :) Bare lurer på hva jeg skal gjøre med kyllingfileen slik at den ikke bare blir tørrstekt.... Forslag? :)

Gleder meg til å høre hva spennende du fant til huset etterpå! :hoppe:

Skrevet
Er jo fint å gjøre husarbeid på en regnværsdag...hvis det regner der du bor. Gjorde i grunnen det meste i går, jeg.

Her regner det ja. Hadde tenkt å begynne på husarbeidet i går, men fant ut at sofaen var mye mer behageligere :ler:

Skrevet

Nei, på tide å kaste seg over støvsugeren og ut på hybelkaninjakt ;)

Skrevet

Hvordan unngå tørrstekt kyllingfilet: Varm opp plata til skikkelig varm og putt i stekefett før du putter i kyllingfileten. Brun den på hver side før du slår ned temperaturen på plata til middels. Stek noen minutter på hver side. Kyllingfileten er ferdigstekt når den tykkeste delen av den har trykkfasthet som tommelputa på hånda når hånda er utstrakt. Fersigstekt og saftig! :)

Skrevet (endret)

Takk for tips Wadjet! Skal prøve det etterpå :)

-----

- rydde stua

- henge opp

- henge opp

- tømme oppvaskmaskina

- sette på oppvaskmaskina med div. gryter etc (jeg har vært skikkelig lat på kjøkkenfronten de siste dagene :sjenert: )

- vanne blomster

- betale noen regninger

Og nå krangler bekkenet mitt :sur: Men er heldigvis ferdig med det verste av husarbeidet...

Endret av Loevinna
Skrevet

- rydde stua

- henge opp

- henge opp

- tømme oppvaskmaskina

- vanne blomster

- betale noen regninger

- dusje

Da har jeg bare å henge opp den siste vasken i maskina, :hoppe: og så er det bare koseting igjen på listen min :) Middag og sløving :fnise:

Skrevet
Flinka! :klappe:

Takker :-D

Fått gjort noe idag du da..?

Skrevet

Jeg pleier å fylle kyllingfile med fetaost og pakke den inn i bacon eller skinke. Steker litt i panna og så inn i stekeovnen 10-15 minutter. Nam.....

Skrevet
Jeg pleier å fylle kyllingfile med fetaost og pakke den inn i bacon eller skinke. Steker litt i panna og så inn i stekeovnen 10-15 minutter. Nam.....

Det hørtes igrunnen godt ut det, hadde jeg likt fetaost :fnise:

Skrevet
Det hørtes igrunnen godt ut det, hadde jeg likt fetaost :fnise:

Da sliter du. Men du kan sikker bruke annen type ost også. Glemte å si at jeg bruker basilikum også. Og noen ganger hakker jeg oliven og har i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...