FrizzleSizzle Skrevet 1. august 2008 #5121 Skrevet 1. august 2008 Mini-oppdatering her...får ta det igjen på jobb God helg!
Gjest marihan Skrevet 1. august 2008 #5122 Skrevet 1. august 2008 Her er det lenge siden jeg har vært. Håper alt står bra til
Loevinna Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5123 Skrevet 1. august 2008 Glemte å sette på alarmen i går, jeg, så våknet 815. På jobb kl 10. Jaja, ble en kort dag for deg idag da Har du fri i dag? Gjentakelse på alarmen på mobilen er genialt Nei, begynte kl 11 idag. Det er så få barn at vi går kortere vakter. Pleier å ha det, jeg, men på en eller annen mystisk måte har jeg klart å skru den av i går. Jaja, jeg rakk jo lunsj... Lunsj må man jo ha Lunch er viktig!! Mini-oppdatering her...får ta det igjen på jobb God helg! Hyggelig å se deg stikke innom her! God helg til deg også. Her er det lenge siden jeg har vært. Håper alt står bra til Bedre sent enn aldri Her står alt bare bra til!
Loevinna Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5124 Skrevet 1. august 2008 Nettopp vært med en kollega som moralsk støtte da hun skulle shoppe Lommeboka mi sa nei til shopping, men har funnet mye jeg vil ha... Skal lage meg noe middag nå, blir bare å varme noe rester jeg har i kjøleskapet, og så skal jeg oppdatere meg på kg.
Rosalie Skrevet 1. august 2008 #5125 Skrevet 1. august 2008 Jaja, ble en kort dag for deg idag da Nope, er på jobb enda, jeg. Blir her sikkert en times tid enda.
Loevinna Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5126 Skrevet 1. august 2008 Nope, er på jobb enda, jeg. Blir her sikkert en times tid enda. Åh.. nei, då er det kjedelig å forsove seg.. spesielt på en fredag...
Rosalie Skrevet 1. august 2008 #5127 Skrevet 1. august 2008 Åh.. nei, då er det kjedelig å forsove seg.. spesielt på en fredag... Nja... Liker egentlig å jobbe på kveldstid, jeg, men blir lite til det når samboer er hjemme. Nå når han er borte benytter jeg anledningen.
Loevinna Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5128 Skrevet 1. august 2008 Nja... Liker egentlig å jobbe på kveldstid, jeg, men blir lite til det når samboer er hjemme. Nå når han er borte benytter jeg anledningen. Hva er det du jobber med egentlig..? Forresten, fikk du PM med meg i går? Var ikke sikker på om jeg klarte å sende den eller ikke
Loevinna Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5132 Skrevet 1. august 2008 (endret) Takk for det kiwii Endret 1. august 2008 av Loevinna
Gjest marihan Skrevet 1. august 2008 #5133 Skrevet 1. august 2008 Nettopp vært med en kollega som moralsk støtte da hun skulle shoppe Lommeboka mi sa nei til shopping, men har funnet mye jeg vil ha... Jeg skal på shopping i morgen, selv om jeg strengt tatt ikke har råd.. Men det er jo så mye salg overalt! Hva er det du har lyst på da?
Gjest hyggelig Skrevet 1. august 2008 #5135 Skrevet 1. august 2008 Trallalaa.... Bare innom å ser meg litt rundt Deilig at det er helg og fri i morgen! (har imidlertid planer om å gjøre husarbeid, men alt er bedre enn å måtte stå opp tidlig )
Rosalie Skrevet 2. august 2008 #5136 Skrevet 2. august 2008 Jeg skal også leke husmor i dag, samt bankdame (har en haug vinduskonvolutter og venter på å spise opp lønna mi )
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5138 Skrevet 2. august 2008 (endret) Jeg skal på shopping i morgen, selv om jeg strengt tatt ikke har råd.. Men det er jo så mye salg overalt! Hva er det du har lyst på da? Det salget overalt er ikke bra for lommeboka nei... HVa jeg har lyst på? vanskelig å forklare, men jeg fant et par fine overdeler på Gina Tricot, og en nydelig tunika på en butikk som jeg tror heter Vila.. :klø: Men sistnevnte kostet 500kr Og så har jeg funnet en veske jeg kunne tenkt meg, men den koster bare 1000 kr Trallalaa.... Bare innom å ser meg litt rundt Deilig at det er helg og fri i morgen! (har imidlertid planer om å gjøre husarbeid, men alt er bedre enn å måtte stå opp tidlig ) Bare titt rundt så mye du vil du Husarbeid burde jeg også fått unna idag... Jeg skal også leke husmor i dag, samt bankdame (har en haug vinduskonvolutter og venter på å spise opp lønna mi ) ja, der har du to ting jeg bør gjøre idag, men som jeg ikke ser frem til med glede... God morgen! Mornings! Eller god dag Endret 2. august 2008 av Loevinna
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5139 Skrevet 2. august 2008 (endret) Jeg hadde på vifta på soverommet i natt, og det var skikkelig kjølig og godt. Noe som resulterte i at jeg faktisk har sovet frem til 12.30.... Kan ikke huske sist jeg har sovet i over 12 timer! Men det gjorde godt. Idag har jeg masse planer om husarbeid. Men skal lage meg frokost nå først, så skal jeg skrive must-do-liste mens jeg spiser Endret 2. august 2008 av Loevinna
Loevinna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5140 Skrevet 2. august 2008 Må prøve å få gjort idag: - rydde stua - brette sammen kle og legge på plass - henge opp vasken som ligger i maskina - sette på en 40 graders vask - henge opp - sette på en 60 graders vask - henge opp - rydde ut av oppvaskmaskina - rydde kjøkkenet og sette på oppvaskmaskina - støvsuge stue, kjøkken, gang, soverom og bad - vaske gulvene på stue, kjøkken, gang, soverom og bad - vanne blomster - betale noen regninger - bestille kinobilletter til i morgen - lage meg middag (må ha det på lista eller så glemmer jeg det bare ) - sløve på sofaen med tv og kg Kommer sikker på mer jeg kan gjøre etterhvert, men først skal jeg spise frokosten min og kose meg med og kg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå