Loevinna Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5101 Skrevet 31. juli 2008 Ha en fin dag på jobb! Takk for det Den gjorde godt!
Gjest hyggelig Skrevet 31. juli 2008 #5102 Skrevet 31. juli 2008 Hva jobber du med forresten, loevinna?
Loevinna Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5103 Skrevet 31. juli 2008 Hva jobber du med forresten, loevinna? Sender PM jeg
Loevinna Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5104 Skrevet 31. juli 2008 (endret) Rett i dusjen og litt selvpleie, eller gumle vannmelon først...? Valget kvaler Bare jeg kommer meg ut av sofen litt da.. Er skikkelig sløv i kveld Endret 31. juli 2008 av Loevinna
Loevinna Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5106 Skrevet 31. juli 2008 hmm har du byttet jobb?? Neida, du har ikke gått glipp av noe
Loevinna Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5107 Skrevet 31. juli 2008 Da driver jeg med selvpleie i kveld. Har tatt en deilig dusj, hatt på en fuktighetsgivende ansiktsmaske, dmurt meg inn med godluktende after sun, og både jeg og pusene har koset oss med vannmelon Tenkte jeg skulle lage meg et fotbad nå og få stelt bena mine litt. utrolig deilig å skjemme seg selv bort av og til
Multi Skrevet 31. juli 2008 #5108 Skrevet 31. juli 2008 Det høres deilig ut! Men spiser pusene vannmelon?
Gjest hyggelig Skrevet 31. juli 2008 #5109 Skrevet 31. juli 2008 Da driver jeg med selvpleie i kveld. Har tatt en deilig dusj, hatt på en fuktighetsgivende ansiktsmaske, dmurt meg inn med godluktende after sun, og både jeg og pusene har koset oss med vannmelon Tenkte jeg skulle lage meg et fotbad nå og få stelt bena mine litt. utrolig deilig å skjemme seg selv bort av og til Høres herlig ut Tror jammen jeg må gjøre noe lignende imorgen etter at oppgaven er levert inn. Ser for meg hårkur, fotpleie (holdt nesten på å skrive fotBLEIE *god humor her på kvelden ser du * ) Planer for helga da?
Loevinna Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5110 Skrevet 31. juli 2008 Det høres deilig ut! Men spiser pusene vannmelon? Åjada! Mine puser spiser gjerne frukt. Vannmelon, andre meloner, banan, papaya, mango... og sikkert flere også Høres herlig ut Tror jammen jeg må gjøre noe lignende imorgen etter at oppgaven er levert inn. Ser for meg hårkur, fotpleie (holdt nesten på å skrive fotBLEIE *god humor her på kvelden ser du * ) Planer for helga da? No har jeg nettopp hatt fotpleie på meg selv, og spurt bena godt inn med et fotkrem, og hatt på fotbleier (hvite kosesokker) (min humor er nok ikke stort bedre enn din ) Vet du, jeg har igrunnen ingen planer for helga! Eller jo kanskje.. vi var et par stk på jobben som snakket om å kanskje gå på kino på søndag og se den siste Batman filmen. Så får se i morgen om de har bestemt seg
Gjest hyggelig Skrevet 31. juli 2008 #5111 Skrevet 31. juli 2008 Åjada! Mine puser spiser gjerne frukt. Vannmelon, andre meloner, banan, papaya, mango... og sikkert flere også No har jeg nettopp hatt fotpleie på meg selv, og spurt bena godt inn med et fotkrem, og hatt på fotbleier (hvite kosesokker) (min humor er nok ikke stort bedre enn din ) Vet du, jeg har igrunnen ingen planer for helga! Eller jo kanskje.. vi var et par stk på jobben som snakket om å kanskje gå på kino på søndag og se den siste Batman filmen. Så får se i morgen om de har bestemt seg Ja den batmanfilmen så jeg på kino for noen dager siden. Anbefales! Har ikke snakket med noen som ikke har likt den enda
Loevinna Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5112 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har hørt flere som sier at den filmen er bra ja.
Loevinna Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5113 Skrevet 31. juli 2008 Nei, tror jeg bare tusler i seng jeg.
Loevinna Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5116 Skrevet 1. august 2008 Idag våknet jeg faktisk 10 min før klokka mi ringte, det var igrunnen deilig Har laget meg havregrøt til frokost, og sitter nå og bare tar det med ro.
Rosalie Skrevet 1. august 2008 #5117 Skrevet 1. august 2008 Glemte å sette på alarmen i går, jeg, så våknet 815. På jobb kl 10.
Annie Skrevet 1. august 2008 #5118 Skrevet 1. august 2008 Idag våknet jeg faktisk 10 min før klokka mi ringte, det var igrunnen deilig Har laget meg havregrøt til frokost, og sitter nå og bare tar det med ro. Har du fri i dag? Glemte å sette på alarmen i går, jeg, så våknet 815. På jobb kl 10. Gjentakelse på alarmen på mobilen er genialt
Rosalie Skrevet 1. august 2008 #5119 Skrevet 1. august 2008 (endret) Gjentakelse på alarmen på mobilen er genialt Pleier å ha det, jeg, men på en eller annen mystisk måte har jeg klart å skru den av i går. Jaja, jeg rakk jo lunsj... Endret 1. august 2008 av Wadjet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå