Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ha en fin dag på jobb! :)

Takk for det :)

:kaffekopp:

Den gjorde godt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva jobber du med forresten, loevinna? :)

Sender PM jeg ;)

Skrevet (endret)

Rett i dusjen og litt selvpleie, eller gumle vannmelon først...? Valget kvaler :fnise:

Bare jeg kommer meg ut av sofen litt da.. Er skikkelig sløv i kveld :sjenert:

Endret av Loevinna
Skrevet
Sender PM jeg ;)

hmm har du byttet jobb??

Skrevet
hmm har du byttet jobb??

Neida, du har ikke gått glipp av noe ;)

Skrevet

Da driver jeg med selvpleie i kveld. Har tatt en deilig dusj, hatt på en fuktighetsgivende ansiktsmaske, dmurt meg inn med godluktende after sun, og både jeg og pusene har koset oss med vannmelon :sikle:

Tenkte jeg skulle lage meg et fotbad nå og få stelt bena mine litt.

utrolig deilig å skjemme seg selv bort av og til :)

Skrevet

Det høres deilig ut! :)

Men spiser pusene vannmelon? :overrasket:

Gjest hyggelig
Skrevet
Da driver jeg med selvpleie i kveld. Har tatt en deilig dusj, hatt på en fuktighetsgivende ansiktsmaske, dmurt meg inn med godluktende after sun, og både jeg og pusene har koset oss med vannmelon :sikle:

Tenkte jeg skulle lage meg et fotbad nå og få stelt bena mine litt.

utrolig deilig å skjemme seg selv bort av og til :)

Høres herlig ut :) Tror jammen jeg må gjøre noe lignende imorgen etter at oppgaven er levert inn. Ser for meg hårkur, fotpleie (holdt nesten på å skrive fotBLEIE :fnise: *god humor her på kvelden ser du * )

Planer for helga da?

Skrevet
Det høres deilig ut! :)

Men spiser pusene vannmelon? :overrasket:

Åjada! Mine puser spiser gjerne frukt. Vannmelon, andre meloner, banan, papaya, mango... og sikkert flere også :fnise:

Høres herlig ut :) Tror jammen jeg må gjøre noe lignende imorgen etter at oppgaven er levert inn. Ser for meg hårkur, fotpleie (holdt nesten på å skrive fotBLEIE :fnise: *god humor her på kvelden ser du * )

Planer for helga da?

No har jeg nettopp hatt fotpleie på meg selv, og spurt bena godt inn med et fotkrem, og hatt på fotbleier (hvite kosesokker) :skratte:

(min humor er nok ikke stort bedre enn din ;) )

Vet du, jeg har igrunnen ingen planer for helga! :overrasket:

Eller jo kanskje.. vi var et par stk på jobben som snakket om å kanskje gå på kino på søndag og se den siste Batman filmen. Så får se i morgen om de har bestemt seg :)

Gjest hyggelig
Skrevet
Åjada! Mine puser spiser gjerne frukt. Vannmelon, andre meloner, banan, papaya, mango... og sikkert flere også :fnise:

No har jeg nettopp hatt fotpleie på meg selv, og spurt bena godt inn med et fotkrem, og hatt på fotbleier (hvite kosesokker) :skratte:

(min humor er nok ikke stort bedre enn din ;) )

Vet du, jeg har igrunnen ingen planer for helga! :overrasket:

Eller jo kanskje.. vi var et par stk på jobben som snakket om å kanskje gå på kino på søndag og se den siste Batman filmen. Så får se i morgen om de har bestemt seg :)

:ler:

Ja den batmanfilmen så jeg på kino for noen dager siden. Anbefales! :) Har ikke snakket med noen som ikke har likt den enda :)

Skrevet

Jeg har hørt flere som sier at den filmen er bra ja.

Skrevet

Nei, tror jeg bare tusler i seng jeg. :Gjesp:

:sove:

Skrevet

Natta Løven! :klem:

Skrevet
:vinke: Idag våknet jeg faktisk 10 min før klokka mi ringte, det var igrunnen deilig :) Har laget meg havregrøt til frokost, og sitter nå og bare tar det med ro.
Skrevet

Glemte å sette på alarmen i går, jeg, så våknet 815. På jobb kl 10. :rodme:

Skrevet
:vinke: Idag våknet jeg faktisk 10 min før klokka mi ringte, det var igrunnen deilig :) Har laget meg havregrøt til frokost, og sitter nå og bare tar det med ro.

Har du fri i dag?

Glemte å sette på alarmen i går, jeg, så våknet 815. På jobb kl 10. :rodme:

Gjentakelse på alarmen på mobilen er genialt ;)

Skrevet (endret)
Gjentakelse på alarmen på mobilen er genialt ;)

Pleier å ha det, jeg, men på en eller annen mystisk måte har jeg klart å skru den av i går.

Jaja, jeg rakk jo lunsj... :fnise:

Endret av Wadjet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...