Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå buldrer det og blinker ganske bra der ute! Og for noen fantastiske sikksakklyn!!! :hoppe: Og nå kommer regnet også..

Er faktisk ikke helt sikker på om det går inn mot deg Wadjet, eller om det bare går over fjorden.... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det buldrer bra og jeg ser at det lyner godt vestover, ja! :Nikke:

Skrevet

Ja, buldrer godt nå! Og så har det bøtta ned, men nå regner det barre rolig... :)

Skrevet

Ikke noe regn her enda, men det kommer nok. Så har tatt inn klesvasken og "kledd på" grillen.

Skrevet

Ja, nå synes jeg det kan ta slutt her, og forflytte seg videre :gjeiper:

Er lei av buldringa nå :ler:

Skrevet

Høljer skikkelig her nå, glad jeg har berget inn klesvask og pakka inn grill og gassflaske.

Legger meg straks. Natta!

Skrevet

Skal snart finne senga jeg også nå. Natta Wadjet! :vinke:

Skrevet

Ha en god natt! :klem:

Her begynte det å tordne på stranda i dag, og jeg ble redd, og skremte alle til å dra hjem. :fnise:

*på den trygge siden*

Skrevet

På stranda hadde nok ikke jeg blitt om det hadde lynt og tordnet. Men følte meg ganske trygg da jeg stod ute inntil husveggen med mange store trær rundt huset :fnise:

Natta loffen!

Skrevet

Det lynte i flere timer her i kveld faktisk! Herlig, og hodepinen forsvant med lynene :)

Skrevet

Hodepinen på god vei tilbake, sammen med en ny tordenrunde. :sur:

Skrevet

Det er så fascinerende med vær....det er jo ikke SÅ langt unna hverandre vi bor, men hos meg var det strålende sol og 40 grader i solveggen til langt på kveld i går. I dag er det litt mer skyer, men varmt nok så det holder allikevel.

Gjest hyggelig
Skrevet

Høres koselig ut med grilling og babybesøk :) De er så små og uskyldige når de er nyfødte:) Lyn og torden derimot, hørtes egentlig litt skummelt ut ;) Men enig i at det er et spektakulært syn!

Ha en fin dag :)

Skrevet

Min også..

Tenk å like tordenvær. :riste:

Jeg elsker det, men er ikke så glad i hodepinen som ofte medfølger..

Skrevet
:kose:

:klem:

Det lynte i flere timer her i kveld faktisk! Herlig, og hodepinen forsvant med lynene :)

Så deilig at hodepinen forsvant da :kose:

Det kan bli veldig trykkende når det tordner ja...

Det er så fascinerende med vær....det er jo ikke SÅ langt unna hverandre vi bor, men hos meg var det strålende sol og 40 grader i solveggen til langt på kveld i går. I dag er det litt mer skyer, men varmt nok så det holder allikevel.

Vær er spennende det :jepp:

Høres koselig ut med grilling og babybesøk :) De er så små og uskyldige når de er nyfødte:) Lyn og torden derimot, hørtes egentlig litt skummelt ut ;) Men enig i at det er et spektakulært syn!

Ha en fin dag :)

Blir helt tussete når det lyner jeg :fnise:

Tenk å like tordenvær. :riste:

:jepp:

Skrevet

Jeg syntes det er helt greit at folk har vært borte fra kg i dag, slik at det var en lett jobb å oppdatere seg her inne. Men nå er jeg oppdatert, så nå synes jeg folk kan begynne å komme tilbake..... :sjenert:

Skrevet

Jeg er her! Og dersom det manler g-er i innleggene mine er det fordi g-tasten har blitt så forbannet hard å trykke ned!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...