Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig så vurderer jeg å finne senga. Men husverten min driver å banker og jobber rett utenfor soveromsvinduet mitt.. Skulle sende en tekstmelding når jeg tenkte å legge meg, men lar nok fyren få jobbe litt til, frem mot kl 23, tenker jeg.... :sjenert:

Skrevet

Kan du ikke si at du har tenkt til å legge deg kl 23 da, så vet han hvor lenge han kan jobbe.

Skrevet
Kan du ikke si at du har tenkt til å legge deg kl 23 da, så vet han hvor lenge han kan jobbe.

Satt akkurat å tenkte på det faktisk ;)

Skrevet

Da begynner jeg å tusle ut i senga. :Gjesp:

Skrevet

Jeg sovnet ikke før nærmere 00.30 i natt... :Gjesp: Ikke enkelt å komme seg ut av senga i dag nei... :sukk:

Skrevet
Jeg sovnet ikke før nærmere 00.30 i natt... :Gjesp: Ikke enkelt å komme seg ut av senga i dag nei... :sukk:

Jeg la meg ikke før kl 1 jeg. Man skal ikkje sova burt sumarnatta.

Skrevet

Kom meg ikke opp før nærmere 7 i dag. Såååå trøtt, altså! :kaffe:

Gjest hyggelig
Skrevet

Ser det er flere som sliter med å stille kroppens klokke tilbake etter ferien. Jeg stiller meg herved i kø bak dere ;) Stod opp kl 08- tidlig nok det for en student ;)

Skrevet

Våknet ikke før 10.15 jeg... Også lå jeg en stund og leste før jeg sto opp... Deilig! :jepp:

Skrevet
Jeg la meg ikke før kl 1 jeg. Man skal ikkje sova burt sumarnatta.

Får se hvor tidlig seng det blir på meg i kveld. I morgen begynner jeg ikke før kl 11 :lur:

Kom meg ikke opp før nærmere 7 i dag. Såååå trøtt, altså! :kaffe:

Jeg stilte klokka på 6.30, men den ble 6.50 før jeg klarte å komme meg ut av senga.. Og det ble kaffe med det samme jeg kom på jobb :fnise:

Ser det er flere som sliter med å stille kroppens klokke tilbake etter ferien. Jeg stiller meg herved i kø bak dere ;) Stod opp kl 08- tidlig nok det for en student ;)

Velkommen i klubben :fnise:

Våknet ikke før 10.15 jeg... Også lå jeg en stund og leste før jeg sto opp... Deilig! :jepp:

Det kan jeg tenke meg var deilig ja :)

:hoppe: Loevinna!

Multi!!! :juhu:

Skrevet

I kveld har jeg vært på besøk hos en venninne som fikk barn for 5 uker siden. Åh, for en skjønn liten baby!! :) Og hun venninna mi skulle bare lage til litt lett og enkel mat til oss, og plutselig å ble det grilling. Kjempe godt! :sikle:

Skrevet

Var veldig koselig ja :jepp: Det var jeg og en venninne til (en tidlig kollega av meg og hun som fikk baby) som dro sammen, så vi fikk jo skravlet mye både til og på tilbaketuren :)

Skrevet

Nå har det begynt å lyne fantastisk her!! *må ut og få det med meg* :hoppe:*

Skrevet

Ingen lyn på denne siden av byen!

Skrevet
Ingen lyn på denne siden av byen!

Den er langt unna enda, for jeg hører ikke torden. Bare hele himmelen som blir opplyst.. Men det ser ut som det kommer hitover, for skyene blir bare mørkere og mørkere. Så godt mulig det kommer til deg etterhvert også :)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg helt likte tanken på tordenvær om natta... Men det er pent når himmelen tar av! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...