Loevinna Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5001 Skrevet 27. juli 2008 Jeg brukte slike store muffinsformer jeg da. Men de ble jo store og luftige likevel Jeg fikk bare 2 mindre enn deg Hmm.. kanskje jeg skulle ha prøvd den røde pakken en gang da.. Se om det har noe å si
Annie Skrevet 27. juli 2008 #5005 Skrevet 27. juli 2008 Jeg bruker rød til søte deiger, og er veldig fornøyd med det Må prøve de bollene en dag, men venter til det ikke er så varmt. Orker ikke gjøre noe nå om dagen.. Så hyggelig med så mange fine gaver forresten
Loevinna Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5006 Skrevet 27. juli 2008 (endret) *oppdatert* Det var vel ikke så mye jobb det vel? Jeg bruker rød til søte deiger, og er veldig fornøyd med det Må prøve de bollene en dag, men venter til det ikke er så varmt. Orker ikke gjøre noe nå om dagen.. Så hyggelig med så mange fine gaver forresten Er ikke gøy å gjøre så mye nå om dagen i denne varmen nei... Var flere av gavene jeg ikke hadde regnet med, så ble ganske positivt overrasket ja Men må jo innrømme at det var veldig merkelig å få bursdagskort hvor det stod bare helsing mamma på.... Men det er vel bare å venne seg til det.. Endret 27. juli 2008 av Loevinna
Kayli Skrevet 27. juli 2008 #5008 Skrevet 27. juli 2008 Gratulerer med vel overstått bursdag! Må si jeg er imponert over deg som baler med bollebakst i varmen! Her går det i kjøpebrød, kyllingsalat og is på boks!
Loevinna Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5010 Skrevet 27. juli 2008 Skjønner godt at det er rart og trist Jeg hadde jo tenkt tanken, men var så absolutt ikke forberedt på det egentlig... Gratulerer med vel overstått bursdag! Må si jeg er imponert over deg som baler med bollebakst i varmen! Her går det i kjøpebrød, kyllingsalat og is på boks! Takk skal du ha For å si det slik, det var vanvittig godt med en dusj etter bollebaksten ja! Og veldig kjekt med kenwood, for da gjør man så lite selv
Loevinna Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5011 Skrevet 27. juli 2008 Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal klare å sparke meg selv ut i senga?! Og ikke minst hvordan jeg skal klare å sove nå?! Jeg skal begynne på jobb igjen i morgen, etter 5 uker med fri. Regner ikke med det blir så tung dag i morgen, men på tirsdag kommer det til å bli knalltøft å klare å stå opp... Jeg var stuptrøtt før i kveld, men selvsagt ikke nå
Rosalie Skrevet 27. juli 2008 #5012 Skrevet 27. juli 2008 Samme dilemmaet selv, gitt. Ikke vært oppe før tidligst halv 9 en eneste dag i sommerferien, og i morra må jeg opp litt over 6!
Loevinna Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5013 Skrevet 27. juli 2008 Samme dilemmaet selv, gitt. Ikke vært oppe før tidligst halv 9 en eneste dag i sommerferien, og i morra må jeg opp litt over 6! Tidligst halv 9? De siste ukene har jeg sovet til både kl 11 og 12, og i morgen skal jeg opp 7.30... Tror det kommer til å bli en tidlig kveld på meg i morgen
Loevinna Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5015 Skrevet 27. juli 2008 Jo takk for det loffen. Som du ser så går det ikke så bra
loffen Skrevet 27. juli 2008 #5016 Skrevet 27. juli 2008 Skal prøve å komme meg i seng før halv tre.. og opp før halv tolv!
Loevinna Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5017 Skrevet 27. juli 2008 Jeg bør vel snart prøve å finne senga iallefall... Blir jo litt godt å legge seg i rent sengetøy, for jeg skiftet på den før i dag. Men varmen er et herk....
loffen Skrevet 27. juli 2008 #5018 Skrevet 27. juli 2008 Det er mye varmere på soverommet enn her nede. Skråtak med svart takstein som vender mot syd. Uff, jeg gruer meg. Her på stua er det jo 28.
Annie Skrevet 27. juli 2008 #5019 Skrevet 27. juli 2008 Skal prøve å komme meg i seng før halv tre.. og opp før halv tolv! Lykke til... Jeg skal opp kl 9 i morra. Skal på stranda til kl 10!! Jeg bør vel snart prøve å finne senga iallefall... Blir jo litt godt å legge seg i rent sengetøy, for jeg skiftet på den før i dag. Men varmen er et herk.... Lykke til til deg også. Misunner deg ikke og er glad jeg har strandplaner for morgendagen
Loevinna Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5020 Skrevet 27. juli 2008 Nå skal jeg ta med meg gulvvifta og tusle ut i senga. Gulvvifta skal slippe å bli med meg opp i senga altså Natta folkens! forhåpentligvis -->
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå