Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg brukte slike store muffinsformer jeg da. Men de ble jo store og luftige likevel :) Jeg fikk bare 2 mindre enn deg :ler:

Hmm.. kanskje jeg skulle ha prøvd den røde pakken en gang da.. Se om det har noe å si :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker rød til søte deiger, og er veldig fornøyd med det :)

Må prøve de bollene en dag, men venter til det ikke er så varmt. Orker ikke gjøre noe nå om dagen..

Så hyggelig med så mange fine gaver forresten :)

:klem:

Skrevet (endret)
*oppdatert* :sol:

Det var vel ikke så mye jobb det vel? :)

Jeg bruker rød til søte deiger, og er veldig fornøyd med det :)

Må prøve de bollene en dag, men venter til det ikke er så varmt. Orker ikke gjøre noe nå om dagen..

Så hyggelig med så mange fine gaver forresten :)

Er ikke gøy å gjøre så mye nå om dagen i denne varmen nei...

Var flere av gavene jeg ikke hadde regnet med, så ble ganske positivt overrasket ja :)

Men må jo innrømme at det var veldig merkelig å få bursdagskort hvor det stod bare helsing mamma på.... :sjenert: Men det er vel bare å venne seg til det..

Endret av Loevinna
Skrevet

Skjønner godt at det er rart og trist :klem:

Skrevet

:smilyblomst: Gratulerer med vel overstått bursdag!

Må si jeg er imponert over deg som baler med bollebakst i varmen! Her går det i kjøpebrød, kyllingsalat og is på boks!

Skrevet
Skjønner godt at det er rart og trist :klem:

Jeg hadde jo tenkt tanken, men var så absolutt ikke forberedt på det egentlig...

:smilyblomst: Gratulerer med vel overstått bursdag!

Må si jeg er imponert over deg som baler med bollebakst i varmen! Her går det i kjøpebrød, kyllingsalat og is på boks!

Takk skal du ha :)

For å si det slik, det var vanvittig godt med en dusj etter bollebaksten ja! Og veldig kjekt med kenwood, for da gjør man så lite selv :fnise:

:klemmer:

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal klare å sparke meg selv ut i senga?! Og ikke minst hvordan jeg skal klare å sove nå?!

Jeg skal begynne på jobb igjen i morgen, etter 5 uker med fri. Regner ikke med det blir så tung dag i morgen, men på tirsdag kommer det til å bli knalltøft å klare å stå opp... :sprettoy:

Jeg var stuptrøtt før i kveld, men selvsagt ikke nå :klaske:

Skrevet

Samme dilemmaet selv, gitt. Ikke vært oppe før tidligst halv 9 en eneste dag i sommerferien, og i morra må jeg opp litt over 6! :overrasket:

Skrevet
Samme dilemmaet selv, gitt. Ikke vært oppe før tidligst halv 9 en eneste dag i sommerferien, og i morra må jeg opp litt over 6! :overrasket:

Tidligst halv 9? De siste ukene har jeg sovet til både kl 11 og 12, og i morgen skal jeg opp 7.30... Tror det kommer til å bli en tidlig kveld på meg i morgen :ler:

Skrevet

Lykke til med døgnsnuinga! :klem:

Skrevet

Jo takk for det loffen. Som du ser så går det ikke så bra :ler:

Skrevet

:fnise:

Skal prøve å komme meg i seng før halv tre.. og opp før halv tolv! :ler:

Skrevet

Jeg bør vel snart prøve å finne senga iallefall... Blir jo litt godt å legge seg i rent sengetøy, for jeg skiftet på den før i dag. Men varmen er et herk.... :sjenert:

Skrevet

Det er mye varmere på soverommet enn her nede. Skråtak med svart takstein som vender mot syd.

Uff, jeg gruer meg. Her på stua er det jo 28.

Skrevet
:fnise:

Skal prøve å komme meg i seng før halv tre.. og opp før halv tolv! :ler:

Lykke til... :ler: Jeg skal opp kl 9 i morra. Skal på stranda til kl 10!! :sol:

Jeg bør vel snart prøve å finne senga iallefall... Blir jo litt godt å legge seg i rent sengetøy, for jeg skiftet på den før i dag. Men varmen er et herk.... :sjenert:

Lykke til til deg også. Misunner deg ikke og er glad jeg har strandplaner for morgendagen :)

Skrevet

Nå skal jeg ta med meg gulvvifta og tusle ut i senga. Gulvvifta skal slippe å bli med meg opp i senga altså :ler:

Natta folkens! forhåpentligvis --> :sove:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...