Loevinna Skrevet 10. august 2007 Forfatter #481 Del Skrevet 10. august 2007 *Litt misunnelig*, jeg er trøtt... Men jeg har jo valgt jobben såh. Jeg tror egentlig ikke jeg hadde klart å jobbet om natta... Jeg blir trøt i 2-3 tiden uansett om jeg sover på kvelden eller ikke.. Hei snuppa, takk for pm! Har ikke fått svart på den enda da, som du sikkert har oppdaget.. I morgen kommer jeg garantert til å tenke på deg...! Pm'en er egentlig ikke noe å svare på, om du ikke absolutt vil Så koselig at du kommer til å tenke på meg i morgen, men får jeg spørre i hvilken sammenheng det er i..? Flyplassen kanskje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 10. august 2007 #482 Del Skrevet 10. august 2007 Så koselig at du kommer til å tenke på meg i morgen, men får jeg spørre i hvilken sammenheng det er i..? Flyplassen kanskje? :klø: Du, meg, masse øl, pizza og en forundret K som bare sitter og ser på oss jo mer øl det går ned Jepp, flyplassen, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. august 2007 Forfatter #483 Del Skrevet 10. august 2007 Du, meg, masse øl, pizza og en forundret K som bare sitter og ser på oss jo mer øl det går ned Jepp, flyplassen, ja! Aaah! Riktig gode gamle dager det! :-D Håper jo at du får anledning en gang å ta turen over fjellet igjen Var så koselig sist gang, og så har visst du så mange planer for neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 10. august 2007 #484 Del Skrevet 10. august 2007 Aaah! Riktig gode gamle dager det! :-D Håper jo at du får anledning en gang å ta turen over fjellet igjen Var så koselig sist gang, og så har visst du så mange planer for neste gang... Nå skulle jeg til å spørre om hvilke planer det var, om du visste mer enn meg, men så tror jeg at jeg vet likevel Er litt lettere å kunne ta seg en helg etter at jeg har fått jobb, dvs nå når jeg er ferdig på skolen. Såo æim kåmming bejbi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. august 2007 Forfatter #485 Del Skrevet 10. august 2007 Nettopp vært på kino med kjæresten min Og sett filmen Fracture. Bra film igrunnen.. Men det morsomme var jo at vi var bare 6 stk i hele kinosalen så man kan godt si at vi hadde god plass :-D Men nå skal jeg finne senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. august 2007 Forfatter #486 Del Skrevet 11. august 2007 Nå skulle jeg til å spørre om hvilke planer det var, om du visste mer enn meg, men så tror jeg at jeg vet likevel Er litt lettere å kunne ta seg en helg etter at jeg har fått jobb, dvs nå når jeg er ferdig på skolen. Såo æim kåmming bejbi! Dine planer innebar visstnok meg, deg og spisebordet *gleder seg til å være litt "forsøkskanin"* :-D Og du er hjertelig velkommen schnuppa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 11. august 2007 #487 Del Skrevet 11. august 2007 spisebordet, ja! stemmer det! Nå er det fem gjester her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 11. august 2007 #488 Del Skrevet 11. august 2007 6 gjester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. august 2007 Forfatter #489 Del Skrevet 11. august 2007 spisebordet, ja! stemmer det! Nå er det fem gjester her!! 6 gjester! Så mange gjester?! Så skummelt!! Jeg synes nå de godt kunne ha logget seg inn og lagt igjen noen spor jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. august 2007 Forfatter #490 Del Skrevet 11. august 2007 Da har jeg og pusejentene ligget flatet ut på sofaen og sett film. Ute regner det trollkjerringer, og jeg vurderer å få vasket verandaen skikkelig.. (den er heldigvis under tak!) Vi holder på å pusse opp kjellerstua, og har brukt verandaen som lagerplass for søppel. Heldigvis fikk vi kjørt vekk alt søppelet på torsdag, men verandaen er jo så møkkete og støvete.. Skulle hatt en sånn sparke-bak-smiley, men det får holde med da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. august 2007 Forfatter #491 Del Skrevet 11. august 2007 til gjesten som titter innom Tør du gi deg til kjenne kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. august 2007 Forfatter #492 Del Skrevet 11. august 2007 Da er jeg endelig ferdig med å vaske verandaen! Jeg har omtrent ligget på kne og skuret hele greia, og brukte litt over 1 time på det. Og her tenkte jeg å bruke en sånn treningssmiley, for det føltes nesten ut som en skikkelig treningsøkt - så svett som jeg er nå Men så ser jeg at begge trene-smileysane er borte!! Når jeg for en gang skyld kunne bruke de! :slåss: Jaja.. nå skal jeg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. august 2007 Forfatter #493 Del Skrevet 12. august 2007 Idag har jeg, min samboer og en venninne av oss gått rundt Semsvann (er det ikke det det heter mon tro? :klø: ). Det var en fin tur, selv om jeg ble veldig sliten... Men nå står middagen og puttrer på ovnen, og mannen ser fotballkamp. Hva skal jeg finne på i kveld da..? fotball klarer jeg fint å la være å se på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. august 2007 Forfatter #494 Del Skrevet 13. august 2007 Kjeder meg... så jeg får vel prøve å få litt orden på en del papirer som har samlet seg opp på skrivebordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. august 2007 Forfatter #495 Del Skrevet 14. august 2007 Idag kjenner jeg at jeg er sliten. Ikke fysisk egentlig, for kroppen har lyst til å gjøre noe.. men er sliten i hodet. Mange tanker som svirrer rundt opp i det for tiden. Men det går nok bra. Ååååh, jeg har så lyst til å få ferdig kjellerstua nå! Vil kunne få begynne å male og etterhvert innrede. Men han som skulle legge varmekabler og gulv, han har verken vist seg eller gitt lyd ifra seg. Vi er litt grinete på han, så da prøver vi heller å finne noen andre til å gjøre jobben. Men det er så kjedelig at nesten alt det andre er ferdig, og rommet står bare tomt i påvente.. og mine fingrer klør etter å få innrede den... Så kjedelig dagboken min er blitt i det siste da... Ser det er mange som stikker innom, men lenge siden noen la igjen spor nå.. *tar seg en liten dagbokrunde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. august 2007 Forfatter #496 Del Skrevet 14. august 2007 Nei, nå skal jeg slenge meg i sofaen, se litt tv og brodere litt tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 14. august 2007 #497 Del Skrevet 14. august 2007 Ha en fiiin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 14. august 2007 #498 Del Skrevet 14. august 2007 Kjellerstue. Tenk å ha kjellerstue da. *misunnelig* Litt misfornøyd med våre 40 kvm for tida. ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. august 2007 Forfatter #499 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Ha en fiiin kveld! Endelig besøk i dagboken min igjen! :juhu: Ha en fin kveld du også! Kjellerstue. Tenk å ha kjellerstue da. *misunnelig* Litt misfornøyd med våre 40 kvm for tida. ha en fin kveld! Enda mer besøk!! :hoppe: Vår blokk-leilighet er på 128 kvm i boa, og rundt 150 brutto areal (tror jeg det var...), fordelt over 3 etasjer... Så jeg klager absolutt ikke på plassmangel! :-D Men det er irriterendes å ha en stor kjellerstue, som tar nesten en hel etasje, som per idag ikke blir brukt.. Så blir deilig å få den i orden etterhvert :-D Vi drømmer om å lage oss en bar i ene hjørnet også.. så blir det skikkelig partystue Ha en fin kveld du også! Endret 14. august 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 14. august 2007 #500 Del Skrevet 14. august 2007 Innom og legger igjen spor etter meg Ønsker deg en fiin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå