Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Etterhvert skal jeg det, men du må ha tålmodighet Annie! :fnise:

NÅ ER JEG IKKE TÅLMODIG LENGRE!!! :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia, vennen!

Høres som du hadde en kos mini-ferie. :klemmer:

Skrevet
NÅ ER JEG IKKE TÅLMODIG LENGRE!!! :opplyser:

:fnise:

Heia, vennen!

Høres som du hadde en kos mini-ferie. :klemmer:

Har det :jepp:

:klem:

Skrevet

Da står bunnen til snickerskaka til avkjøling. trur jeg tar pyntingen i morgen tidlig. :sikle:

Skrevet

Husvertene mine driver og monterer sånn boblekar på verandaen... Jeg er ikke misunnelig i det hele tatt.... :sjenert:

Skrevet

Nam, det høres godt ut! :sikle:

Skrevet
Husvertene mine driver og monterer sånn boblekar på verandaen... Jeg er ikke misunnelig i det hele tatt.... :sjenert:

Kanskje du blir bedt bort på bading? :lur:

Skrevet
Nam, det høres godt ut! :sikle:

Kaka, altså! :hoho:

:skratte:

Kanskje du blir bedt bort på bading? :lur:

Hadde Husverten min vært singel og litt mer min type så :hoho:

Skrevet

Du kan vel bli invitert på bading selvom han ikke er singel. Kanskje kona inviterer deg? :)

Skrevet
Du kan vel bli invitert på bading selvom han ikke er singel. Kanskje kona inviterer deg? :)

Det er jo ikke fullt så spennende :skratte:

Kona er forresten en arbeidskollega av meg, bare at vi jobber på hvert vårt hus :)

Skrevet

Hekta på Super Mario på nett... :roll:

:sukk:

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!

:roser: :roser: :roser::ol::klemmer:

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN!!!

:blåse: :bursdag::gave::vin::ol::popcorn::danser::gratulerer::is::roser::klem:

Gjest hyggelig
Skrevet

Ahaaa, nå forstår jeg hvorfor du bakte og vasket så mye i går :) Gratulerer med dagen! :)

Planer for dagen da?

Skrevet (endret)
Ahaaa, nå forstår jeg hvorfor du bakte og vasket så mye i går :) Gratulerer med dagen! :)

Planer for dagen da?

Takk skal du ha! :fnise:

Det ble bare baking av snickerskake i går, men vurderer om jeg skal slenge i hop den bolledeigen nå eller ta den i morgen.. Fant en oppskrift som jeg gjerne vil prøve ut, for den var nemlig med vaniljekrem og sjokoladebiter i :sikle:

Har ikke så mange planer i dag. Eksen min har igrunnen invitert meg ut på middag i kveld, og så film, kake, biljard og kanskje litt vin borte hos han etterpå. Men det er så vanvittig varmt så jeg er usikker på om jeg orker ut på byen i kveld... :sjenert: vurderer å foreslå å lage taco hos eks og bare slappe av der borte, og så kan han heller få ta meg med ut på middag en annen helg det ikke er sååå varmt.. (middag ute blir da bursdagsgave fra han :) )

Men jeg får vente og se når han en gang våkner igjen fra nattskiftet sitt.

:)

Endret av Loevinna
Gjest hyggelig
Skrevet

Nam, det hørtes ut som snadder-boller!;) Hvis du ender opp med å lage de er jeg veldig spent på å høre resultatet og kanskje tigge etter oppskriften ;)

Mmm, fikk lyst på boller nå!

Åja, dere har enda sol på din kant av landet. Jeg så en overskrift på db.no for ikke så lenge siden om at det nå skulle bli sol i hele landet, og blabla varmt og godt i en mnd.

Lurer på hvor den sola er blitt av?! ;) *venter i spenning*;)

Kos deg i kveld da!! :) :) :)

Skrevet
Nam, det hørtes ut som snadder-boller!;) Hvis du ender opp med å lage de er jeg veldig spent på å høre resultatet og kanskje tigge etter oppskriften ;)

Mmm, fikk lyst på boller nå!

Åja, dere har enda sol på din kant av landet. Jeg så en overskrift på db.no for ikke så lenge siden om at det nå skulle bli sol i hele landet, og blabla varmt og godt i en mnd.

Lurer på hvor den sola er blitt av?! ;) *venter i spenning*;)

Kos deg i kveld da!! :) :) :)

Tenkte å lage desse bollene her faktisk: Boller med vaniljekrem og sjokoladebiter :sikle: Og ja du skal få høre resultatet bare jeg får sparket meg i gang :ler:

Og ja, har planer om å slappe av og kose meg i kveld :)

Gjest hyggelig
Skrevet

*sikler*

De der har jeg også lyst å lage! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...