Gjest hyggelig Skrevet 24. juli 2008 #4943 Skrevet 24. juli 2008 Hei, hei! Så fint at du har hatt en bra miniferie og at kattene ikke har tisset på gulvet de siste dagene Er det ikke deilig at det bare er en dag igjen så er det helg?
Loevinna Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4944 Skrevet 24. juli 2008 Hei, hei! Så fint at du har hatt en bra miniferie og at kattene ikke har tisset på gulvet de siste dagene Er det ikke deilig at det bare er en dag igjen så er det helg? Jeg måtte vaske gulvet i dag da jeg kom hjem, men det var rett og slett fordi kattedoen var skikkelig full. Så der fikk jeg den Snart helg!!
Loevinna Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4945 Skrevet 24. juli 2008 Ja, og så fikk jeg kjempe gode nyheter på tirsdag, men som jeg ikke har planer om å legge ut her Alt jeg har å si er: :juhu: :juhu:
Annie Skrevet 24. juli 2008 #4946 Skrevet 24. juli 2008 Minner om Jokerns lover, og opplyser om at du må informere oss i Klanen!!
Loevinna Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4947 Skrevet 24. juli 2008 Minner om Jokerns lover, og opplyser om at du må informere oss i Klanen!! Etterhvert skal jeg det, men du må ha tålmodighet Annie!
Loevinna Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4948 Skrevet 24. juli 2008 Men nå er det natta for min del.
Annie Skrevet 24. juli 2008 #4949 Skrevet 24. juli 2008 Etterhvert skal jeg det, men du må ha tålmodighet Annie! Tror faktisk ikke jeg har et lite fnugg av tålmodighet..
Loevinna Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4951 Skrevet 25. juli 2008 Tror faktisk ikke jeg har et lite fnugg av tålmodighet.. God helg! Takk for det!
Loevinna Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4952 Skrevet 25. juli 2008 Egentlig så har jeg mye jeg skulle ha gjort idag. Har lyst å få vasket og ordnet leiligheten før helgen, siden jeg begynner på jobb igjen på mandag. Men må bare sløve litt på sofaen først
Loevinna Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4953 Skrevet 25. juli 2008 Nei, tid for husarbeid. - rydde stua og tørke støv - tømme oppvaskmaskina - rydde inn i oppvaskmaskina - brette sammen kle - sette på en maskin med håndklær - støvsuge gangen, soverommet, badet, kjøkkenet og stua - vaske over gulvet på gangen, soverommet, badet, kjøkkenet og stua - tørke støv på badet - fjerne kattehår fra sofa og spisestuestoler - lage middag - henge opp håndklær - bake kake? Kommer sikkert på mer etterhvert. Egentlig skulle jeg ha ligget ut i sola, men det var så varmt ute at jeg tror faktisk ikke jeg klarer ligge der i det hele tatt..
Gjest hyggelig Skrevet 25. juli 2008 #4954 Skrevet 25. juli 2008 Heldig du som har det varmt ute! Gå ut å nyt den for meg Her i byen har det nemlig regnet i noe som kjennes ut som flere uker (forsåvidt ikke langt unna sannheten heller), og på gradestokken står det 10 grader... Ikke rart man ønsker seg en sydentur i løpet av høsten Flink pike å rydde nå
Loevinna Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4955 Skrevet 25. juli 2008 Jeg tror det er nærmere 30 grader ute jeg nå, og i min "solekrok" er der vindstille :dåne: Jeg orker rett og slett ikke være ute nå. Mandag begynner jeg i jobb, og da blir det nok mer sol på meg Og nå har jeg sett inn turboen, så er faktisk veldig effektiv nå Men måtte bare ha meg en pustepause og få i meg noe vann
Loevinna Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4956 Skrevet 25. juli 2008 (endret) - rydde stua og tørke støv - tømme oppvaskmaskina - rydde inn i oppvaskmaskina - brette sammen kle - sette på en maskin med håndklær - støvsuge gangen, soverommet, badet, kjøkkenet og stua - vaske over gulvet på gangen, soverommet, badet, kjøkkenet og stua - tørke støv på badet - fjerne kattehår fra sofa og spisestuestoler - lage middag - henge opp håndklær - bake kake? - handle inn til kakebaking Da har jeg bare å vaske over gulvene igjen av det tyngste, resten er bare kos å gjøre Endret 25. juli 2008 av Loevinna
Loevinna Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4958 Skrevet 25. juli 2008 Takk for det Septima --- Dropper å vaske over gulvet idag, det får holde at jeg støvsugde. Har vært å handlet inn det jeg trenger til bakingen min (det blir både snickerskake og noen boller), og nå holder jeg på med middagen
Gjest hyggelig Skrevet 25. juli 2008 #4959 Skrevet 25. juli 2008 Mm, snickerskake og boller.. hva er anledningen? Her i huset ble det grandis og vann:)
Loevinna Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4960 Skrevet 25. juli 2008 Jeg liker å bake, så får bake nå i helgen før jeg begynner på jobb igjen på mandag da er det tilbake til knekkebrød og vann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå