loffen Skrevet 22. juli 2008 #4921 Skrevet 22. juli 2008 Innom og at to måltider om dagen er alt for lite!
Loevinna Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4922 Skrevet 22. juli 2008 Regnet med at den kom loffen, men hva skal jeg gjøre når matlysten ikke er der??
Loevinna Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4924 Skrevet 22. juli 2008 Tja...spis noen kjeks eller noe? kanskje kjøpe inn noe kjeks å ha liggende som mellom måltider Ikke dumt..
Annie Skrevet 22. juli 2008 #4927 Skrevet 22. juli 2008 En helt vanlig en veel delt i 3 : en bunn, et topplokk og en vippedør i topplokket. Døren var nok noe av det første som forsvant. Slik at det bare har vært et firkantet hull inn i kattedoen. Så har jeg tatt av lokket, slik at det er bare bunnen igjen der hvor sanden ligger. ju siii???? Ikke en pøkk! :klø: Vi har ei balje vi...
Loevinna Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #4928 Skrevet 23. juli 2008 Ikke en pøkk! :klø: Vi har ei balje vi... søk på dyresider så finner du nok fort ut hva en kattedo er
Loevinna Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #4929 Skrevet 23. juli 2008 Jeg slapp forresten å vaske badegulvet idag også!! :juhu:
Loevinna Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #4930 Skrevet 23. juli 2008 Og mens jeg husker det, så melder jeg om at jeg blir fraværende her inne til i morgen kveld
Skravla Skrevet 23. juli 2008 #4931 Skrevet 23. juli 2008 Og mens jeg husker det, så melder jeg om at jeg blir fraværende her inne til i morgen kveld Trodde du skulle reise bort jeg? Men har visst ikke fått med meg at det bare var over natten. God tur og kos deg masse.
Loevinna Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #4932 Skrevet 23. juli 2008 (endret) Trodde du skulle reise bort jeg? Men har visst ikke fått med meg at det bare var over natten. God tur og kos deg masse. Takk for det! Reiser snart, har bare noen småting jeg må gjøre først. Som f.eks å finne ut hva slags klær jeg skal ha på meg.. Men blir bare over natten ja. Reiser til en venninne av meg ikke så langt unna Annie-land Endret 23. juli 2008 av Loevinna
kort innpå Skrevet 23. juli 2008 #4934 Skrevet 23. juli 2008 Kattene tisser der det lukter kattetiss, og kattetiss lukter salmiak. Bruk derfor aldrig såpe som inneholder salmiakk, når du har det problemet med kattene. Det ligger endel informasjon hos vetrineren, om hva som kan begrense tissinga inne. Det som fjerner lukta helt, er sitron som du smører utover der kattene har tisset etter rengjøring. Ha en god tissfri ferie !!!!!
loffen Skrevet 23. juli 2008 #4936 Skrevet 23. juli 2008 Kos deg masse jo venninna di!! Og spis masse!
kamela Skrevet 24. juli 2008 #4938 Skrevet 24. juli 2008 Og mens jeg husker det, så melder jeg om at jeg blir fraværende her inne til i morgen kveld Notert! Takk for det! Reiser snart, har bare noen småting jeg må gjøre først. Som f.eks å finne ut hva slags klær jeg skal ha på meg.. Men blir bare over natten ja. Reiser til en venninne av meg ikke så langt unna Annie-land Håper du har hatt det fint!
Loevinna Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4939 Skrevet 24. juli 2008 Håper du koser deg! Stor koset meg! Kattene tisser der det lukter kattetiss, og kattetiss lukter salmiak. Bruk derfor aldrig såpe som inneholder salmiakk, når du har det problemet med kattene. Det ligger endel informasjon hos vetrineren, om hva som kan begrense tissinga inne. Det som fjerner lukta helt, er sitron som du smører utover der kattene har tisset etter rengjøring. Ha en god tissfri ferie !!!!! Aha! Der var det mye informasjon jeg ikke var helt klar over. Skal søke litt mer på nett så fort jeg får tid Takk for tips! Kos deg hos venninna di. Det ble mye skravling, vi la oss ikke før halv 3 i natt Og så ble det kino med Mamma Mia så nå har jeg fått sett den også! Kos deg masse jo venninna di!! Og spis masse! Ble ikke mye spising, men mye skravling!! Kommer du innom på besøk? Rakk dessverre ikke det denne gangen Notert! Håper du har hatt det fint! Har hatt det kjempe flott! Selv om det bare var for en natt.
Loevinna Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4940 Skrevet 24. juli 2008 Jeg ener også at det blir en god oppdateringsjobb på meg nå... :dåne: Får ta det mens jeg spiser middag Og loffen: dette blir 3. måltidet mitt idag, så jeg blir bedre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå