kamela Skrevet 22. juli 2008 #4903 Skrevet 22. juli 2008 Mamma er nok litt eldre enn deg, men du kan alltids få lov å være reservemammaen min her på kg Men uansett så har ikke alder noe å si når det gjelder vennskap. Nettopp dusjet og holder på å lage meg middag (dessverre er det hverken grønnsaker eller poteter til den... skal bli flinkere der! ). Var skikkelig deilig å bare skjemme seg selv bort i dusjen med gode såper og slikt. Sånt gjør alltid susen. Når vi skal bo på hotell håper jeg alltid på badekar sånn at jeg kan pleie meg selv masse
Loevinna Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4904 Skrevet 22. juli 2008 Sånt gjør alltid susen. Når vi skal bo på hotell håper jeg alltid på badekar sånn at jeg kan pleie meg selv masse Alltid deilig å synke ned i et varmt og godt badekar Det savnet jeg til tider.. hadde det jo i min forje leilighet..
Loevinna Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4905 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har sluppet å vaske badegulv i dag!!! :juhu:
Brukernavn Skrevet 22. juli 2008 #4906 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har sluppet å vaske badegulv i dag!!! :juhu: :juhu: Men da er spørsmålet...vet du hva som var forskjellig i natt fra de tidligere nettene slik at du kan fortsette å slippe å vaske gulv??
Gjest hyggelig Skrevet 22. juli 2008 #4908 Skrevet 22. juli 2008 Ingen badegolvsvask, sa du? Fantastisk! Gratulerer Nå er jeg også spent- hva gjorde du annerledes i natt??
Loevinna Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4909 Skrevet 22. juli 2008 :juhu: Men da er spørsmålet...vet du hva som var forskjellig i natt fra de tidligere nettene slik at du kan fortsette å slippe å vaske gulv?? Jeg gjorde ikke så mye annerledes enn sist natt.. Lyset på og lokket av. men jeg var våken til nærmere kl 4 i natt.. Kanskje det har noe å si :juhu: Ingen badegolvsvask, sa du? Fantastisk! Gratulerer Nå er jeg også spent- hva gjorde du annerledes i natt?? De tisser jo sjelden når jeg er våken, og jeg var jo våken til kl 4 i natt. Må ha noe med det å gjøre
Loevinna Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4910 Skrevet 22. juli 2008 Jo! Jeg vasket ikke gulvet i går med Ajax, men med slik Jif baderom spray Her er detaljer viktige De hadde tisset en gang på et håndkle som jeg hadde slengt ifra meg, men det skulle jo vaskes likevel. Det viktigste er at jeg slapp å vaske
kamela Skrevet 22. juli 2008 #4911 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har sluppet å vaske badegulv i dag!!! :juhu: Så flott! Jo! Jeg vasket ikke gulvet i går med Ajax, men med slik Jif baderom spray Her er detaljer viktige De hadde tisset en gang på et håndkle som jeg hadde slengt ifra meg, men det skulle jo vaskes likevel. Det viktigste er at jeg slapp å vaske Næmen Loevinna da, det var vel nesten som en utfordring for dem å legge frem et håndkle
Loevinna Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4912 Skrevet 22. juli 2008 Så flott! Næmen Loevinna da, det var vel nesten som en utfordring for dem å legge frem et håndkle
loffen Skrevet 22. juli 2008 #4913 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har sluppet å vaske badegulv i dag!!! :juhu: :juhu: Så flott! Næmen Loevinna da, det var vel nesten som en utfordring for dem å legge frem et håndkle Tror du skal kutte ut ajax'en.
Loevinna Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4914 Skrevet 22. juli 2008 :juhu: Tror du skal kutte ut ajax'en. Vi får se da fremover
Loevinna Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4915 Skrevet 22. juli 2008 Da har jeg sittet ute en god stund og lest litt. Var varmt og deilig ute, men litt overskyet. Har nesten ryddet på kjøkkenet også, har bare noe stående i vann før jeg skal putte det i oppvaskmaskinen. Har hatt et par dager hvor jeg absolutt ikke har giddet å gjort no fornuftig Og så tror jeg det blir grøt til middag hos meg idag. For å få brukt opp melken jeg har i kjøleskapet.
Loevinna Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4916 Skrevet 22. juli 2008 Og ja loffen, jeg har faktisk spist før idag! Men hvor bra det er med bare 2 måltider for dagen, det vet jeg ikke.. men neste uke begynner jeg i jobb igjen, og da blir det nok flere faste måltider regner jeg med.
Annie Skrevet 22. juli 2008 #4917 Skrevet 22. juli 2008 Alltid deilig å synke ned i et varmt og godt badekar Det savnet jeg til tider.. hadde det jo i min forje leilighet.. Forje?? Forrige skal det være Jeg gjorde ikke så mye annerledes enn sist natt.. Lyset på og lokket av. men jeg var våken til nærmere kl 4 i natt.. Kanskje det har noe å si De tisser jo sjelden når jeg er våken, og jeg var jo våken til kl 4 i natt. Må ha noe med det å gjøre Hvilket lokk er det du skal ha åpent? Til kattedoen? Hvis det er på, så er det ikke rart de tisser utenfor nemlig...
Loevinna Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4918 Skrevet 22. juli 2008 Forje?? Forrige skal det være Bla bla bla! Litt dialektsord må da dere tåle Hvilket lokk er det du skal ha åpent? Til kattedoen? Hvis det er på, så er det ikke rart de tisser utenfor nemlig... Lokket på kattedoen ja! Men har da tatt bort døren på lokket for lenge siden. Sånn at det er et hull de kan gå inn i vet du Er da ikke helt blond
Loevinna Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4920 Skrevet 22. juli 2008 En helt vanlig en veel delt i 3 : en bunn, et topplokk og en vippedør i topplokket. Døren var nok noe av det første som forsvant. Slik at det bare har vært et firkantet hull inn i kattedoen. Så har jeg tatt av lokket, slik at det er bare bunnen igjen der hvor sanden ligger. ju siii????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå