Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mamma er nok litt eldre enn deg, men du kan alltids få lov å være reservemammaen min her på kg :skratte:

Men uansett så har ikke alder noe å si når det gjelder vennskap. :klemmer:

:klem:

Nettopp dusjet og holder på å lage meg middag (dessverre er det hverken grønnsaker eller poteter til den... skal bli flinkere der! ). Var skikkelig deilig å bare skjemme seg selv bort i dusjen med gode såper og slikt. :)

Sånt gjør alltid susen. Når vi skal bo på hotell håper jeg alltid på badekar sånn at jeg kan pleie meg selv masse ;)

Skrevet

Sånt gjør alltid susen. Når vi skal bo på hotell håper jeg alltid på badekar sånn at jeg kan pleie meg selv masse ;)

Alltid deilig å synke ned i et varmt og godt badekar :) Det savnet jeg til tider.. hadde det jo i min forje leilighet..

Skrevet

Jeg har sluppet å vaske badegulv i dag!!! :juhu:

Skrevet

:juhu:

Men da er spørsmålet...vet du hva som var forskjellig i natt fra de tidligere nettene slik at du kan fortsette å slippe å vaske gulv??

Gjest hyggelig
Skrevet

Ingen badegolvsvask, sa du? Fantastisk! Gratulerer :) Nå er jeg også spent- hva gjorde du annerledes i natt??

Skrevet

Men da er spørsmålet...vet du hva som var forskjellig i natt fra de tidligere nettene slik at du kan fortsette å slippe å vaske gulv??

Jeg gjorde ikke så mye annerledes enn sist natt.. Lyset på og lokket av.

men jeg var våken til nærmere kl 4 i natt.. Kanskje det har noe å si :ler:

:hoppe:

Ingen badegolvsvask, sa du? Fantastisk! Gratulerer :) Nå er jeg også spent- hva gjorde du annerledes i natt??

De tisser jo sjelden når jeg er våken, og jeg var jo våken til kl 4 i natt. :ler: Må ha noe med det å gjøre :tunge1:

Skrevet

Jo! Jeg vasket ikke gulvet i går med Ajax, men med slik Jif baderom spray :opplyser:

Her er detaljer viktige ;)

De hadde tisset en gang på et håndkle som jeg hadde slengt ifra meg, men det skulle jo vaskes likevel. Det viktigste er at jeg slapp å vaske :hoppe:

Skrevet

Så flott!

Jo! Jeg vasket ikke gulvet i går med Ajax, men med slik Jif baderom spray :opplyser:

Her er detaljer viktige ;)

De hadde tisset en gang på et håndkle som jeg hadde slengt ifra meg, men det skulle jo vaskes likevel. Det viktigste er at jeg slapp å vaske :hoppe:

Næmen Loevinna da, det var vel nesten som en utfordring for dem å legge frem et håndkle :hoho:

Skrevet
Så flott!

Næmen Loevinna da, det var vel nesten som en utfordring for dem å legge frem et håndkle :hoho:

:sjenert:

Skrevet

Så flott!

:hoho:

Tror du skal kutte ut ajax'en. :Nikke:

Skrevet

:hoho:

Tror du skal kutte ut ajax'en. :Nikke:

Vi får se da fremover ;)

Skrevet

Da har jeg sittet ute en god stund og lest litt. Var varmt og deilig ute, men litt overskyet.

Har nesten ryddet på kjøkkenet også, har bare noe stående i vann før jeg skal putte det i oppvaskmaskinen. Har hatt et par dager hvor jeg absolutt ikke har giddet å gjort no fornuftig :sjenert:

Og så tror jeg det blir grøt til middag hos meg idag. For å få brukt opp melken jeg har i kjøleskapet. :)

Skrevet

Og ja loffen, jeg har faktisk spist før idag! :tommelopp:

Men hvor bra det er med bare 2 måltider for dagen, det vet jeg ikke.. men neste uke begynner jeg i jobb igjen, og da blir det nok flere faste måltider regner jeg med. :)

Skrevet
Alltid deilig å synke ned i et varmt og godt badekar :) Det savnet jeg til tider.. hadde det jo i min forje leilighet..

Forje?? :ler: Forrige skal det være :opplyser::fnise:

Jeg gjorde ikke så mye annerledes enn sist natt.. Lyset på og lokket av.

men jeg var våken til nærmere kl 4 i natt.. Kanskje det har noe å si :ler:

:hoppe:

De tisser jo sjelden når jeg er våken, og jeg var jo våken til kl 4 i natt. :ler: Må ha noe med det å gjøre :tunge1:

Hvilket lokk er det du skal ha åpent? Til kattedoen? Hvis det er på, så er det ikke rart de tisser utenfor nemlig... :ler:

Skrevet
Forje?? :ler: Forrige skal det være :opplyser::fnise:

Bla bla bla! Litt dialektsord må da dere tåle ;)

Hvilket lokk er det du skal ha åpent? Til kattedoen? Hvis det er på, så er det ikke rart de tisser utenfor nemlig... :ler:

Lokket på kattedoen ja! Men har da tatt bort døren på lokket for lenge siden. Sånn at det er et hull de kan gå inn i vet du ;)

Er da ikke helt blond :ler:

Skrevet

Skjønner ikke hva slags kattedo du har..

Skrevet

En helt vanlig en veel :ler: delt i 3 : en bunn, et topplokk og en vippedør i topplokket. Døren var nok noe av det første som forsvant. Slik at det bare har vært et firkantet hull inn i kattedoen. Så har jeg tatt av lokket, slik at det er bare bunnen igjen der hvor sanden ligger.

ju siii???? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...