Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, skal prøve å montere den nye kontorstolen min, og får jeg det til så blir det vel litt kontorrydding før jeg slapper av med broderiet mitt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mekka sammen kontorstolen min!!! :hoppe: Og ikke mangler jeg deler, og ikke hadde jeg for mange :juhu:

Og ikke ramlet den ifra hverandre da jeg sette meg på den heller. Men jeg får ikke til heve og senke funksjonen på stolen :sur: får bare til å vippe ryggen bak og frem... Hva gæ'ænt har jeg gjort da.. :klø:

Skrevet (endret)

:Gjesp:

Jeg har nettopp sovet 2 timer på sofaen, men en pus i fanget. Var ganske deilig :)

Endret av Loevinna
Skrevet

Nææ.. Finner senga sammen med boka mi jeg. :)

Skrevet
Jeg har mekka sammen kontorstolen min!!! :hoppe: Og ikke mangler jeg deler, og ikke hadde jeg for mange :juhu:

Og ikke ramlet den ifra hverandre da jeg sette meg på den heller. Men jeg får ikke til heve og senke funksjonen på stolen :sur: får bare til å vippe ryggen bak og frem... Hva gæ'ænt har jeg gjort da.. :klø:

Jeg fikk det til!!! :juhu:

Dyktige Loevinna !

God morgen!

Skrevet

Det ble nok vasking på meg idag også.. Men de hadde ikke tisset så mye som dagene før. Men jeg skjønner ingenting.. For når jeg er på badet så går de på doen sin slik de skal... *oppgitt*

Idag krangler hoftene mine.. de er veldig stive så jeg har ikke gjort annet enn å bevege meg fra senga til sofaen...:sukk:

Men skal få i meg noe mat nå, da ser nok ting litt lysere ut :)

Skrevet

Du må ikke glemme å spise! :ler:

:klem:

Skrevet

Neida, idag har jeg faktisk husket å spise! :tommelopp:

:ler:

Skrevet
Husk at du skal ha middag også!

Skal jeg det også?! :dåne:

Skrevet

Jada, med poteter og grønnsaker.

Tips: Fiskegrateng!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...