Loevinna Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4841 Skrevet 19. juli 2008 Du må spise først! Tar det i morgen natta!
loffen Skrevet 19. juli 2008 #4842 Skrevet 19. juli 2008 Setter frem ost, kjeks, rødvin og parmaskinke.
loffen Skrevet 19. juli 2008 #4843 Skrevet 19. juli 2008 For du kommer til å våkne og vil ha litt mat.
Loevinna Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4849 Skrevet 20. juli 2008 Jeg må vaske badegulvet i dag også
Sauen Shaun Skrevet 20. juli 2008 #4850 Skrevet 20. juli 2008 Kall meg både brutal og stygg. Men jeg hadde ikke orket å ha katt hvis jeg ble nødt til å vaske kattepiss hver dag.
Loevinna Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4851 Skrevet 20. juli 2008 Men de har da ikke gjort dette hele tiden.. Så jeg må bare finne ut av hva det er de prøver å fortelle meg... Dette er jo deres måte å fortelle meg at noe ikke er slik de vil ha det....
Gjest hyggelig Skrevet 20. juli 2008 #4852 Skrevet 20. juli 2008 Golvvask i dag igjen? Huff, nå sliter jeg litt med å komme på noe positivt å si altså! Hvor er det kattene oppholder seg om natten da? Hva kan grunnen være til at de går på badet for å gjøre sitt fornødne.. hmm, tenke, tenke.. Når begynte de med dette, og hvordan oppførte de seg før?
kamela Skrevet 20. juli 2008 #4853 Skrevet 20. juli 2008 Ååååh!! jeg må starte dagen min med å vaske badegulvet ordentlig. Og jeg som gjorde det igår. Skjønner ikke hvorfor de kattene ikke kan tisse inn i kattedoen sin på natta, og ikke på gulvet. Er nesten så jeg begynner å tro at de er mørkredde på badet på natta *vet nesten ikke hva jeg skal gjøre* Prøv å ha på lyset, da! Jeg må vaske badegulvet i dag også Så kjedelig - klarer du å gjenskape sånn det var der doen sto før du flyttet, eller er dette nytt nå de siste dagene? Nytt vaskemiddel? Noe som står feil? Feil sand? Forsøker å komme opp med forslag, men har ikke peiling!
Sauen Shaun Skrevet 20. juli 2008 #4854 Skrevet 20. juli 2008 Har du prøvd å tømme kattedoen helt da? Og vaske den grundig? Men ikke bruk klorin i den, for det skyr visst kattene... Men jeg vet ikke. Har aldri hatt det problemet med kattene mine.
Loevinna Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4855 Skrevet 20. juli 2008 Golvvask i dag igjen? Huff, nå sliter jeg litt med å komme på noe positivt å si altså! Hvor er det kattene oppholder seg om natten da? Hva kan grunnen være til at de går på badet for å gjøre sitt fornødne.. hmm, tenke, tenke.. Når begynte de med dette, og hvordan oppførte de seg før? Kattene kan gå fritt rundt i hele leiligheten min om natten. Og kattedoen står på badet, så det er irriterende at de gjør sitt fornøde utenfor doen hele tiden.. Prøver å se om der er noen mønster i tissingen deres. Det jeg ser er at de sjelden gjør det når jeg er hjemme og på dagtid. Det skjer mest om natta eller når jeg har vært på jobb. Da de tisset utenfor doen sin før jeg flyttet, var stort sett min feil da jeg var sløv med å tømme doen. Men kan ikke se at det er grunnen nå. Prøv å ha på lyset, da! Så kjedelig - klarer du å gjenskape sånn det var der doen sto før du flyttet, eller er dette nytt nå de siste dagene? Nytt vaskemiddel? Noe som står feil? Feil sand? Forsøker å komme opp med forslag, men har ikke peiling! I går tok jeg av lokket på do får å se om det hjalp. Det gjorde det da ikke. I natt skal jeg prøve å la lyset stå på på badet, og se om det har noe å si.. Dersom det ikke går, så får jeg vurdere å skifte sandtype, evt. levere inn en urinprøve til dyrlegen for å se om en av de har urinveisinfeksjon... Har du prøvd å tømme kattedoen helt da? Og vaske den grundig? Men ikke bruk klorin i den, for det skyr visst kattene... Men jeg vet ikke. Har aldri hatt det problemet med kattene mine. Tømte kattedoen i går, og vasket den grundig. Og jeg har ikke klorin i hus i det hele tatt. Men jeg bruker Ajax....
Loevinna Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4857 Skrevet 20. juli 2008 Sant nok. Men jeg får bare prøve meg frem for å finne ut hva det er jeg gjør galt... for noe er det de prøver å fortelle meg.
kamela Skrevet 20. juli 2008 #4858 Skrevet 20. juli 2008 Sånt noe er ikke enkelt! *forstår meg ikke på katter*
loffen Skrevet 20. juli 2008 #4859 Skrevet 20. juli 2008 Usj, så kjedelig med gulvvask hver dag! Dette er merkelige greier. Bytt til grønnsåpe en gang?
Loevinna Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4860 Skrevet 20. juli 2008 Sånt noe er ikke enkelt! *forstår meg ikke på katter* Jeg prøver så godt jeg kan å forstå.. Men akkurat nå famler jeg visstnok i blinde Usj, så kjedelig med gulvvask hver dag! Dette er merkelige greier. Bytt til grønnsåpe en gang? Kanskje jeg må prøve det også... :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå